O-STA

Tommy Hilfiger imenoval Alegro O'Hare za globalno direktorico marketinga

Alegra O'Hare, glavna direktorica marketinga v Tommy Hilfiger Global (Foto: Business Wire)

AMSTERDAM, Nizozemska--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, ki je v lasti PVH Corp. [NYSE: PVH], z veseljem sporoča, da je bila Alegra O'Hare imenovana za glavno direktorico marketinga podjetja Tommy Hilfiger Global od 12. aprila 2021. Na tem položaju bo O'Hare razvijala in izvajala inovativne strategije globalnega marketinga, da bi pritegnila obstoječe in prihodnje generacije strank podjetja TOMMY HILFIGER.

Sporočilo vsebuje večpredstavnostne vsebine. V celoti si ga lahko ogledate tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210325005086/en/

"Alegrino imenovanje je ključni naslednji korak v novem obdobju TOMMYJA HILFIGERJA," je dejala Avery Baker, predsednica in glavna direktorica za znamke v podjetju Tommy Hilfiger Global. "Alegra bo gonilna sila, ki bo v življenje obudila našo novo vizijo znamke prek vrhunskih ustvarjalnih, digitalnih in več kanalskih marketinških strategij. Njena globoka povezanost s kulturo in dokazana izkušenost pri povečevanju tako relevantnosti kot poslovanja z globalnimi potrošniki bo velika prednost. Zelo sem navdušena, da se bo pridružila naši ekipi in imela eno vodilnih vlog pri izgradnji naslednje generacije oboževalcev znamke Tommy."

"TOMMY HILFIGER je bila vedno znamka, ki uvaja spremembe, in navdušena sem, da se podajam na to novo potovanje z ekipo ob drastično spremenjeni potrošniški pokrajini," je dejala O'Hare. "Skupaj se bomo pokončno soočili s to novo realnostjo s fokusom na ustvarjanju očarljivih in presenetljivih izkušenj znamke za vse potrošnike ter tako še dodatno razvili naš položaj vrhunskih tržnikov s premikanjem kulturnih in ustvarjalnih meja."

O'Hare prinaša več kot 25 let izkušenj v marketingu, saj je sodelovala z globalnimi potrošniškimi znamkami, kot so adidas, Bang & Olufsen, Champion, Lee in Wrangler. Do zdaj je bila direktorica marketinga pri podjetju GAP, kjer je vodila globalno marketinško ekipo pri navdihovanju potrošnikov prek vseh kanalov znamke, vključno s komuniciranjem, prodajo, digitalnimi, družbenimi mediji in odnosi z javnostjo, prek marketinga, ki daje prednost digitalnemu, in prodaje prek vseh kanalov. Pred tem je O'Hare vodila marketing za znamko adidas Originals, kjer je bila odgovorna za vse kampanje znamke, sodelovanja s partnerji, kot so Pharrell Williams, Alexander Wang in Childish Gambino, ter vse marketinške akcije na globalni ravni.

TOMMY HILFIGER je ena vodilnih znamk življenjskega sloga s svetovno znanim imenom in identiteto. Marketinške pobude podjetja so ključne pri povečevanju odtisa TOMMYJA HILFIGERJA prek nenehnega povečevanja ozaveščenosti globalne znamke in strategij, ki se osredotočajo na potrošnika, ter gradijo in ohranjajo bazo zvestih oboževalcev. Danes je znamka prepoznavna kot še nikoli zaradi izstopajočih kolekcij, kampanj, partnerstev in pomembnih aktivacij potrošnikov.

O podjetju Tommy Hilfiger

S portfeljem znamk, ki vključuje TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, je Tommy Hilfiger ena najbolj prepoznavnih premijskih oblikovalskih skupin na področju življenjskega sloga. Osredotoča se na oblikovanje in marketing visokokakovostnih krojenih oblek in športnih oblačil za moške, modnih kolekcij za ženske in športnih ter otroških oblačil, jeans kolekcij, spodnjega perila (vključno s haljami, pižamami in trenirkami), obutve in dodatkov. Z izbranimi licencami Tommy Hilfiger nudi tudi komplementarne izdelke, kot so očala, ure, dišave, kopalke, nogavice, usnjena galanterija, izdelki za dom in prtljaga. Linijo izdelkov TOMMY JEANS sestavljajo oblačila iz jeansa ter moška in ženska obutev, dodatki in dišave. Proizvodi znamk TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS so potrošnikom na voljo po vsem svetu v široki mreži trgovin TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, vodilnih specializiranih trgovinah in blagovnicah, izbranih spletnih trgovinah in na tommy.com.

O korporaciji PVH Corp.

PVH je eno najbolj občudovanih podjetij na področju življenjskega sloga na svetu. Gojimo znamke, ki modo peljejo naprej v dobro. Naš portfelj legendarnih znamk vključuje legendarne Calvin Klein, TOMMY HILFIGER, Van Heusen, IZOD, ARROW, Warner's, Olga in Geoffrey Beene, kot tudi znamko spodnjega perila True & Co., ki se osredotoča na digitalno prodajo. Tržimo paleto izdelkov pod omenjenimi in drugimi nacionalno in mednarodno poznanimi znamkami, ki so v naši lasti oziroma licenci, v več kot 40 državah. To je naša moč. To je moč PVH.

IZJAVA O VARNEM PRISTANU PO DOPOLNJENEM ZAKONU O ZASEBNIH TOŽBAH O VREDNOSTNIH PAPIRJIH IZ LETA 1995:

Izjave o prihodnosti v tem sporočilu za javnost, kar brez omejitev vključuje izjave, povezane z strategijami, cilji, pričakovanji in namerami družbe, so podane v skladu z določili o varnem pristanu dopolnjenega zakona o zasebnih tožbah o vrednostnih papirjih iz leta 1995. Vlagatelje opozarjamo, da so takšne izjave o prihodnosti po definiciji podvržene tveganjem in negotovostim, ki jih ni mogoče natančno predvideti in ki brez omejitev vključujejo naslednje: (i) podjetje lahko svoje strategije, cilje, pričakovanja in namere kadarkoli poljubno spremeni (ii) podjetje lahko pride do točke visoke zadolženosti in precejšen del svojega denarnega toka porabi za servisiranje dolga, zaradi česar se lahko zgodi, da nima sredstev za trenuten način poslovanja oz. za način, kot ga je imelo v preteklosti; in (iii) druga tveganja in negotovosti, ki so občasno navedena v vlogah, ki jih podjetje predloži Komisiji za vrednostne papirje.

Podjetje se ne zavezuje, da bo javno posodabljalo katerokoli izjavo o prihodnosti, niti v primeru novih informacij, prihodnjih dogodkov ali drugih dejavnikov.

Izvirno besedilo je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210325005086/en/

Kontakti

Tommy Hilfiger:
Virginia Ritchie
podpredsednica za globalno komuniciranje
E-mail: virginia.ritchie@tommy.com
Tel: +31 6 4318 4870

Vir: PVH Corp.

Večpredstavnostne vsebine

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.