O-STA

Razmisleki in zavezanost igričarske industrije kampanji #PlayApartTogether ob prvi obletnici

Kampanja spodbuja igralce, da upoštevajo zdravstvene in varnostne smernice Svetovne zdravstvene organizacije glede covida-19; zagotavlja informacije in socialne povezave

SAN FRANCISCO - ( BUSINESS WIRE ) - Danes so se voditelji svetovne industrije iger, ki so sodelovali v programu #PlayApartTogether (igraj narazen, a skupaj), zavezali, da bodo ponovno aktivirali pobudo, uvedeno pred enim letom, ki igralce povsod spodbuja, naj upoštevajo zdravstvene nasvete Svetovne zdravstvene organizacije (WHO) o preprečevanju širjenja bolezni covid-19.

To sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Izvirnik je na voljo na: https://www.businesswire.com/news/home/20210413005079/en/

Razmisleki in predanost igričarske industrije kampanji #PlayApartTogether ob prvi obletnici (Grafika: Business Wire)

V okviru kampanje #PlayApartTogether se je veliko število igričarskih družb strinjalo, da bodo pomagale širiti z dokazi podprta zdravstvena sporočila WHO, da bi pomagali upočasniti širjenje covida-19. Za promocijo teh sporočil je na stotine voditeljev v igričarski industriji v interaktivnem zabavnem prostoru spodbudilo svoje razvejane mreže uporabnikov, naj upoštevajo zdravstvene smernice WHO, vključno s fizičnim razdaljo, maskami, higieno rok in kašlja, izogibanjem gneči in prezračevanjem.

Od začetka kampanje so #PlayApartTogether sprejele platforme in organizacije po celotnem digitalno-zabavnem prostoru, vključno s proizvajalci mobilnih iger ter iger za konzole in osebne računalnike, proizvajalci strojne opreme, platformami, segmentom e-športa, streamerji, univerze, neprofitne organizacije in organizacije za zaščito potrošnikov. Ključnik so med pandemijo videli igralci po vsem svetu, med drugim na Finskem, v Nemčiji, Izraelu, Italiji, na Japonskem, v Jordaniji, na Nizozemskem, v Rusiji, v Veliki Britaniji in ZDA.

WHO vodi globalni odziv na izbruh koronavirusa in njena prioriteta je obveščanje in enak dostop do zaupanja vrednih informacij za vse. Medtem ko se informacije o virusu, pa tudi diagnostika, zdravljenje in cepiva, razvijajo in uporabljajo po vsem svetu, WHO še naprej daje pomembne smernice in priporočila za javno zdravje vladam, skupnostim in posameznikom povsod, tudi prek novih in široko razširjenih komunikacijskih kanalov.

S posebnimi dogodki, ekskluzivami, dejavnostmi, nagradami in navdihom v najbolj priljubljenih igrah na svetu, kampanja #PlayApartTogether spodbuja uporabnike k najboljšim praksam preprečevanja prenosa covida-19 za zaščito lastnega zdravja in zdravja svojih družin in skupnosti. Z vključevanjem preventivnih sporočil o covidu-19 v igre ljudem povsod sporočajo: "Kjer koli že ste, karkoli igrate, vaša dejanja lahko vodijo v spremembe."

Sledite ključniku #PlayApartTogether na družabnih omrežjih za posodobitve in podrobnosti.

Partnerji kampanje #PlayApartTogether v igričarski industriji


Activision Blizzard

GSN Games

Riot Games

Atomhawk

Jagex

Rovio

BANDAI NAMCO Entertainment Inc.

Jam City

Scopely

Big Fish Games

Kabam

Snap

Dirtybit

Lenovo

Tencent Games

Drone Racing League

Level Ex

thatgamecompany

fortyseven communications

Maysalward

Tilting Point

G5 Entertainment

MobilityWare

Twitch

Graffity

NCSOFT

Ubisoft

Green Man Gaming

PocketGems

Unity

Gismart

PlayMob

WellPlay

Glu Mobile

Playtika

Whow Games

PUBG Mobile

Zynga

Citati partnerjev kampanje #PlayApartTogether v igričarski industriji:

"Ko je covid-19 postavljal skupnosti po vsem svetu pred velike izzive, smo se s ponosom pridružili drugim v naši panogi in podprli #PlayApartTogether. Naše igre imajo edinstveno sposobnost doseči stotine milijonov ljudi, s pomočjo kampanje pa smo pomagali širiti ključne informacije, hkrati pa zagotavljali varno zabavo in veselje v izjemno težkem letu. Počaščeni smo, da so se tako veterani kot novi igralci obračali na naše franšize, med katerimi so Call of Duty, Candy Crush in World of Warcraft, kjer so našli prepotrebno družbeno interakcijo in zabavo. In veselimo se, da bodo ti igralci še naprej dobrodošli tudi po tem, ko se pandemija umiri."
Daniel Alegre, predsednik in glavni izvršni direktor, Activision Blizzard

"Atomhawk podpira #PlayApartTogether, saj je zelo pomembno, da v trenutni situaciji s covidom-19 sledimo zdravstvenim priporočilom. Našim ekipam v Veliki Britaniji in Kanadi je uspelo nadaljevati z delom, igranjem in učenjem tudi med ustavitvijo javnega življenja, hkrati pa ustvarjati izjemno umetnost za nekatere neverjetne video igre."
Tim Wilson, generalni direktor, Atomhawk

"Pandemija covida-19 je v tem obdobju močno spremenila naše vsakdanje življenje. Seveda sta hrana in zdravstvena oskrba bistvenega pomena za življenje, a za ohranjanje dobrega razpoloženja je pomembna tudi zabava. Veseli smo, da sta naši brezplačni kopiji izdaje PAC-MAN Championship Edition lani aprila in Little Nightmares januarja letos prispevali k #PlayApartTogether in pomagali ljudem pri ohranjanju medosebne razdalje, obenem pa pomagali zabavati cela gospodinjstva."
Yasuo Miyakawa, predsednik in izvršni direktor, BANDAI NAMCO Entertainment Inc.

"V preteklem letu je bila naša glavna prednostna naloga zagotoviti varnost in dobro počutje zaposlenih, hkrati pa še naprej zagotavljati izjemne izkušnje za naše igralce. Skozi izzive, s katerimi smo se vsi spopadali, si je Big Fish Games prizadeval, da bi omogočil nekaj zabave, eskapizma in okrepil stike znotraj naše skupnost igralcev. Kampanja #PlayApartTogether je bila jedro ustvarjanja novih izdaj ter pozitiven in varen prostor za naše igralce. Ponosni smo, da smo sodelovali pri tej pobudi in s ponižnostjo sprejemamo možnost, da lahko z močjo iger spreminjamo življenja."
Jason Willig, generalni direktor in sopredsednik Big Fish Games

"Ljudje po vsem svetu skupaj ustvarjajo nepozabne trenutke z mobilnimi igrami Dirtybit. Povezovanje igralcev za zabavo je v središču našega dela in zelo smo bili navdušeni, da smo leta 2020 sodelovali v pobudi #PlayApartTogether. Pri Dirtybit smo sprožili kampanje tako v "Fun Run 3" kot na družbenih medijih, da bi pomagali ozaveščati o zdravju in širili nasvete WHO ter spodbujali ljudi, da se skozi igre povežejo s prijatelji in družino, medtem ko ostanejo varni doma. Igralci igre Fun Run po vsem svetu so sodelovali in nam pomagali doseči več kot 2 milijona ljudi. Zgodbe ljudi o tem, kako jim skupno igranje pomaga pri soočanju s pandemijo, nas spodbujajo, da še naprej razvijamo izkušnjo družabnih iger."
Anette Staloy, direktorica trženja, Dirtybit

"Drone Racing League je navdušen, da lahko podpira kampanjo #PlayApartTogether s Svetovno zdravstveno organizacijo. Ambiciozne pilote brezpilotnih letal po vsem svetu vabimo, da se na varen način od doma naučijo leteti, dirkati s prijatelji in raziskovati nove svetove na DRL SIM, naši dirkalni videoigri na Xboxu in Steamu."
Rachel Jacobson, predsednica, Drone Racing League

"Vsi smo postali bolj optimistični, odkar se države po vsem svetu trudijo precepiti prebivalstvo, da bi ustavile pandemijo. Čeprav morda ni bilo zadnje tako leto, je 2020 ustvarilo zgodovinski precedens. Kot razvijalci smo veseli, da so naši igralci lahko našli tolažbo in prepotreben ventil ter stik v času izolacije. Medtem ko nekatere države rahljajo ukrepe, aktivnost v naših igrah še naprej ostaja visoka, kar priča o kakovosti naših iger. Zahvaljujemo se pobudi #PlayApartTogether in drugim podjetjem iz industrije, ker še naprej opolnomočujejo igralce, da igrajo narazen, a skupaj. Še naprej bomo opravljali svoje delo, tako da bomo igralcem zagotavljali občutek skupnosti in iger, v katerih bodo lahko še naprej uživali."
Vlad Suglobov, soustanovitelj in izvršni direktor, G5 Entertainment AB

"Lani se je svet med pandemijo covida-19 obrnil na glavo. Tudi danes, ko prehajamo v novo normalo, se ljudje soočajo z nenehnimi izzivi, povezanimi s fizičnim in duševnim zdravjem. Že v samem začetku se je Gismart lotil problema in je skupaj z drugimi vodilnimi v panogi sodeloval v kampanji #PlayApartTogether. Znotraj svojih 40 iger in aplikacij smo promovirali pomembna sporočila WHO, ki so dosegla na stotine milijonov ljudi. Resnično upamo, da to pomaga pri ozaveščanju in poenostavitvi tega, kako ostati varen. V prvih najbolj stresnih mesecih pandemije smo našo aplikacijo za boj proti tesnobi Music Zen odprli za brezplačen dostop. Poleg tega smo v okviru notranje pobude s pomočjo psihologa in s sledenjem njihovega počutja prek Mood Trackerja skrbeli za duševno zdravje zaposlenih. Upamo, da so naša dejanja v tako težkih časih naredila svet nekoliko boljši."
Lana Meisak, podpredsednica za poslovni razvoj in trženje, Gismart

"Preteklo leto je pokazalo, kakšno moč imajo igre, ki povezujejo ljudi. Ne samo zaradi zabave, tekmovanja in ustvarjalnosti - tudi zaradi skupnosti, ki so se ustvarile, in ustvarjanja stikov. Ob obletnici #PlayApartTogether smo ponosni, da še naprej podpiramo našo globalno skupnost igralcev s širjenjem pomembnih informacij in virov Svetovne zdravstvene organizacije v igrah Glu v boju proti covidu-19. "
Nick Earl, predsednik in izvršni direktor, Glu Mobile

"Leto dni od začetka še vedno podpiramo spoštovanje varne družbene razdalje, kot jo svetujeta Svetovna zdravstvena organizacija in pobuda #PlayApartTogether. Pri Graffityju smo predani temu, da ljudem omogočimo, da ostanejo povezani preko zabavnih igralnih izkušenj, na primer z nedavno predstavitvijo naše AR igre 'Leap Trigger', ki omogoča prijateljem, da igrajo skupaj, hkrati pa ostanejo varno narazen."
Toshiaki Morimoto, izvršni direktor, Graffity

"Še nikoli ni bilo bolj pomembno, da ljudje po vsem svetu ostanejo povezani s prijatelji in družino, kot v preteklem letu. Medtem ko je po vsem svetu obstalo javno življenje, so osamljenost, tesnoba in splošno počutje postali izzivi. V teh nemirnih časih so bile igre močna sila, ki prinaša veselje in povezuje ljudi, ko ostanejo doma. Ponosni smo, da se je industrija v najtežjih časih združila v okviru #PlayApartTogether, da bi pomagala ustaviti širjenje covida-19, varovala igralce in prinašala upanje v naše skupnosti."
Ian McGregor, generalni direktor, Green Man Gaming

"V tako stresnem času je bilo čudovito videti igričarsko skupnost in Svetovno zdravstveno organizacijo, ki sta se povezali, da bi ljudem ponudili prostor, kjer se lahko zberejo, ko to fizično ni bilo mogoče. Jam City je pri promociji #PlayApartTogether uporabil družabne oglase, inventar oglasov v igri, vplivneže in partnerje. Jam City svojim igralcem s ponosom ponuja izkušnje, kjer lahko pozabijo na stres in se potopijo v svetove, ki jim prinašajo malo veselja v vsakdanje življenje."
Chris DeWolfe, soustanovitelj in izvršni direktor Jam City

"Pobuda #PlayApartTogether je odličen način, da privabimo več ljudi v svet igralcev. Igralci že dolgo vedo, da igre omogočajo neverjeten način združevanja ljudi tudi takrat, ko ne morejo biti v istem prostoru. Še naprej igrajte igre, zabavajte se ob tem in bodite na varnem. Nekega dne se bo ta pandemija končala, toda prijatelji, s katerimi igrate, lahko z vami ostanejo vse življenje."
Tim Fields, izvršni direktor, Kabam

"To zahtevno leto nas je naučilo, da smo vsi v istem čolnu. Lenovo se je na potrebe skupnosti po vsem svetu odzval z milijoni dolarjev v obliki odziva in pomoči. Lenovo Legion je vodil številne spletne aktivacije, ki so našo igričarsko skupnost spodbujale, naj ostane doma in igra naprej, da bi svet naredil srečnejši in bolj zdrav. Oboževalci Lenovo Legiona so nam poslali skoraj 3000 fotografij svojih igralnih postavitev in pojasnili, kako jim je igranje iger pomagalo, da so se ponovno povezali s prijatelji in družino na spletu. Igre so odlična dejavnost za zabavo in dragoceno orodje za milijone ljudi, ki se spopadajo z zapiranjem javnega življenja. Navdihnjeni s prejetimi fotografijami smo skoraj 186.000 udeležencem omogočili, da v nagradni igri Lenovo Legion #PlayApartTogether nadgradijo svoje bojne postaje z vrhunskimi igralnimi računalniki in slušalkami Lenovo Legion. Da bi še naprej širili glas o pobudi #PlayApartTogether in smernicah WHO za družbeno distanco, sta se Lenovo Legion in naš e-športni partner v Severni Ameriki TSM jeseni 2020 združila, da bi z našo podporo prenesla vse svetovne dogodke na splet in s tem reševala življenja."
Matt Bereda, podpredsednik svetovnega maloprodajnega trženja, osebnih računalnikov in pametnih naprav, Lenovo

"V zadnjem letu smo videli, kako igre lahko povezujejo ljudi, prek #PlayApartTogether pa lahko pomagajo tudi spodbujati zdravje in varnosti. Naši igralci so zdravniki in z veseljem smo jih podprli s to pobudo. S pomočjo igričarske tehnologije v oblaku smo razvili platformo za zdravstvene delavce, ki skupaj, a narazen izpopolnjujejo svoje znanje, tako da lahko več zdravnikov skupaj vadi postopke in diagnostične uganke prek Zooma. V naših mobilnih igrah smo ustvarili tudi covid-19 stopnje za širjenje pomembnih informacij. Na teh stopnjah je igralo več deset tisoč zdravstvenih delavcev, ki smo jim pomagali pri zagotavljanju boljše oskrbe pacientov po vsem svetu."
Sam Glassenberg, ustanovitelj in izvršni direktor, Level Ex

"Od marca lani je človeštvo stopilo v novo zahtevno obdobje, ki na tej stopnji zahteva napor vseh, da premaga sovražnika, zato smo se z našimi igralci pridružili akciji #PlayApartTogether za premagovanje šefa te stopnje."
Nour Khrais, izvršni direktor, Maysalward

"Vsi v MobilityWare smo počaščeni, da se bomo ponovno pridružili svojim vrstnikom v mobilnih igrah s kampanjo #PlayApartTogether, saj skušamo prispevati svoj del v boju proti pandemiji koronavirusa. Kot partner v pobudi je naša ekipa Jigsaw Puzzle sproti obveščala igralce o najnovejših sporočilih in smernicah Svetovne zdravstvene organizacije z našim brezplačnim paketom ukazov "Naredi pet", našim velikonočnim lovom na jajca in uvedbo naše kategorije "Puzzle ostani doma". Naše poslanstvo je skozi igrice prinašati veselje drugim in upamo, da smo z našim obsežnim katalogom naslovov v zadnjem letu tako poskrbeli za zabavo kot tudi ustvarili občutek skupnosti za igralce."
Francesca Noli, direktorica za izdelke, MobilityWare

"Leto ustavljenega javnega življenja je bilo zahtevno za vse po vsem svetu. Kot ustvarjalci virtualnih svetov smo trdo delali, da so naši igralci ostali povezani in angažirani. Ugotovili smo, da so naše igre za več igralcev odličen vir za naše igralce in jim pomagajo igrati narazen, a skupaj, da tako ostanejo varni."
Dr. Songyee Yoon, predsednik NCSOFT

"Pocket Gems skupaj s Svetovno zdravstveno organizacijo in drugimi razvijalci še naprej podpira kampanjo #PlayApartTogether. Izzivi preteklega leta nas še bolj zavezujejo k poglabljanju povezav s skupnostma Episode in War Dragons ter zagotavljanju izvirnih izkušenj tako novim kot obstoječim igralcem. "
Ben Liu, izvršni direktor, Pocket Gems

"Poslanstvo Rovia je prinesti veselje in ustvariti nepozabne izkušnje za naše igralce. Če je bil kdaj čas, ko so ljudje potrebovali več veselja, je to zdaj. Našo odgovornost kot razvijalci iger vidimo v tem, da razveseljujemo ljudi, ki zabavo vedno pogosteje najdejo doma, stran od prijateljev, družine in bližnjih. Še naprej se bomo zavzemali, da bomo z igrami in s pobudami, kot je #PlayApartTogether, prinašali veselje v življenje naših igralcev.

Alex Pelletier-Normand, izvršni direktor, Rovio

"Pri Scopelyju želimo vsak dan navdihniti igro. In naši igralci nas navdihujejo vsak dan - še posebej v zadnjem letu. Ponosni smo, da še naprej podpiramo Svetovno zdravstveno organizacijo ob enoletnici #PlayApartTogether. Predani smo pospeševanju povezav in zabavi igralcev po vsem svetu z našimi igrami, hkrati pa delimo pomembne vire, ko nadaljujemo boj proti covidu-19."
Walter Driver in Javier Ferreira, sopredsednika uprave, Scopely

"V letu, ko je bilo težje kot kdaj koli prej ostati povezan, so bile igre privlačen način, da prijatelji in sorodniki ohranjajo stike. Z namestitvijo iger v Snapchat in vključevanjem komunikacij v osnovno igralno izkušnjo smo ustvarili prostor, kjer se uporabniki Snapchata počutijo, kot da se družijo, sedijo drug ob drugem - tudi kadar so narazen. Še naprej podpiramo #PlayApartTogether in skrbimo, da se uporabniki Snapchata lahko zabavajo s prijatelji in sorodniki ter ostanejo varni in povezani."
Pany Haritatos, vodja iger, Snap

"Medtem ko je bila lani večina ljudi fizično ločenih, je skupnost PUBG MOBILE ostala tesno povezana. V podporo kampanji #PlayApartTogether so milijoni igralcev PUBG MOBILE uživali v večerjah doma, saj je več kot 500.000 igralcev sodelovalo na družbenih omrežjih, več kot 20 milijonov gledalcev pa si je za to kampanjo ogledalo svetovni turnir v e-športu. Skupnost PUBG MOBILE je skupaj igrala na 20 trgih in si neprestano prizadevala za boj proti pandemiji v akciji #StayInTheSafeZone ter uživala v igri na zdrav način v skladu z zdravstvenimi smernicami WHO. Igralci PUBG MOBILE so sodelovali tudi v virtualnem tekaškem izzivu #PUBGMPlayAsOne in skupaj dosegli 864 milijonov kilometrov, kar je bilo pretvorjeno v dva milijona ameriških dolarjev za medicinske pripomočke zdravnikom iz ekipe PUBG MOBILE v resničnem življenju. Video igre niso le naša strast, temveč tudi način, kako se povezujemo med seboj in podpiramo svojo skupnost; so velik del naših prizadevanj za izboljšanje sebe in uresničitev naših sanj. Upamo, da bo skupnost PUBG MOBILE še naprej dobro igrala skupaj in podpirala naše lokalne skupnosti pri naporih, da upočasnijo širjenje covida-19."
Vincent Wang, vodja PUBG MOBILE Publishing, Tencent Games

"Zelo smo navdušeni nad radodarnost Skyjeve globalne skupnosti. Naše prvo vprašanje je bilo, kako lahko naš studio pomaga med pandemijo? Nismo mogli predvideti, da bi se dobrodelno vedenje med igro preneslo v dejansko življenje in donacije najbolj izpostavljenim med pandemijo. Naša ekipa je zelo ganjena nad priporočili in podporo, ki jo je Sky navdihnil med to pandemijo."
Jenova Chen, soustanoviteljica in kreativna direktorica thatgamecompany

"Pandemija je vse prizadela na različnih ravneh, hkrati pa je zagotovila tudi načine, kako se združiti, in to v pravem Star Trek duhu. V okviru STAR TREK TIMELINES smo hitro vzpostavili pobudo, da našim igralcem vsaka dva tedna zagotovimo paket za pomoč. Ko se je pojavil #PlayApartTogether, smo bili pripravljeni in ga sprejeli - njegov dvojni pomen odmeva pri vseh nas. Igre so res odličen način za medsebojno druženje, medtem ko vzdržujemo fizično razdaljo."
Anne Williams, vodja izkušenj igralcev zaStar Trek Timelines, Tilting Point

"Ubisoft je ponosen, da je sodeloval v pobudi #PlayApartTogether, med katero smo videli, da je več kot 9 milijonov igralcev unovčilo darila iz nekaterih naših najbolj priljubljenih naslovov. To obdobje brez primere je pokazalo, kako lahko video igre pozitivno vplivajo na življenje igralcev, saj ljudem po vsem svetu ne ponujajo le vira zabave in priložnosti za pobeg, temveč tudi sredstvo za ohranjanje stikov s prijatelji in družino."
Yves Guillemot, soustanovitelj in izvršni direktor, Ubisoft

"V zadnjem letu smo bili priča, kako se človeštvo združuje na neverjetne načine. S pobudo #PlayApartTogether je igričarska industrija dobila priložnost, da je prevzela pomembno vlogo, saj je igralcem omogočila, da se povežejo z novimi in starimi prijatelji, se družijo in za kratek čas pobegnejo, medtem ko ostanejo oddaljeni drug od drugega. Tudi ko se je javno življenje ustavilo, so nas ustvarjalci še naprej navdihovali z novimi igrami, novimi izkušnjami in novimi napravami, ki so združile več igralcev z vsega sveta. In Unity ostaja močno zavezan tej pobudi, WHO-ju in igralni skupnosti. Še naprej bomo vlagali v orodja, storitve in podporo, da bodo razvijalci iger in igralci lahko uspevali, uživali v svoji najljubši zabavi in se družili v spletu."
John Riccitiello, izvršni direktor, Unity

"#PlayApartTogether je pokazal odpornost in ustvarjalnost svetovne igričarske skupnosti. V WellPlayju smo se zavedli, kako lahko dejavniki igranja iger - socializacija, interaktivnost, soustvarjanje in pozitivne povratne zanke - pozitivno vplivajo na zdravje, in z veseljem uporabljamo našo igro Virus Hunters v kliničnem okolju za izboljšanje zdravstvenih rezultatov. Resne igre sicer niso novost, vendar verjamemo, da obstaja večja priložnost, da se zdravstvena in igričarska skupnost združita in spoprimeta z največjimi izzivi. Veselimo se, da bomo igralcem po vsem svetu predstavili najboljše zgodbe, igre in zdravje."
Ari Mostov, ustanovitelj in izvršni direktor, WellPlay

"Pri Whow Games imamo velik privilegij, da z našimi igrami razveseljujemo milijone ljudi po vsem svetu. Toda igre lahko naredijo več kot le zabavajo: povezujejo ljudi in premagujejo fizično razdaljo, ki nam je trenutno naložena. Zato smo zelo ponosni, da smo se v zadnjem letu pridružili številnim velikim igričarskim podjetjem pri promociji WHO in kampanje #PlayApartTogether. Igralci po vsem svetu so prevzeli odgovornost in opravili svojo vlogo pri umirjanju krivulje."
Philip Reisberger, izvršni direktor, Whow Games

"Težko je razmišljati o zadnjem letu; o tragedijah in izgubah, ki sta prizadeli toliko družin, pa tudi o navdihujoči moči, odpornosti in vztrajnosti mnogih. Ko smo prvič začeli konceptualizirati pobudo #PlayApartTogether, nismo mogli niti sanjati, da jo bo svetovna igričarska skupnost vzela za svojo z navdušenjem in zavzetostjo, ki je imela resničen vpliv. Medtem ko se počasi vračamo k bolj običajnemu življenju, smo predani nadaljnji uporabi te platforme, da igralcem prinašamo pomembne informacije in podporo. Resnično lahko spreminjamo stvari, ko delamo - in se igramo - skupaj."
Bernard Kim, predsednik založništva, Zynga

Opomba urednika:

Grafika oglaševalske akcije, ponudbeni list in kontaktni list za industrijo = https://www.dropbox.com/sh/eecabyhkx4y9vgu/AACQk7o99g5FqSsMcejV7ah6a?dl=0

Izvirno različico si lahko ogledate na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210413005079/en/

Kontakti

Kenny Johnston ( kjohnston@zynga.com ) Sarah Ross ( sarah@zynga.com ) Dana Whitney ( dwhitney@zynga.com )

Vir: Zynga

Multimedijske vsebine

Fotografija

Fotografija

Fotografija

Fotografija

Razmisleki in zavezanost igričarske industrije kampanji #PlayApartTogether ob prvi obletnici (Grafika: Business Wire)

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.