O-STA

Digitalna preobrazba: Mary Kay Inc. je zagnala platformo virtualnih izkušenj Suite 13TM

Platforma za navidezno resničnost Mary Kay in njenim neodvisnim lepotnim svetovalkam ponuja prilagodljiv prostor za predstavitev najnovejšega portfelja izdelkov, pripovedovanje zgodbe blagovne znamke in prikaz njene dediščine

DALLAS - ( BUSINESS WIRE ) - Globalna lepotna znamka Mary Kay Inc. in njen Mary Kay Global Design Studio predstavljata Suite 13TM, inovativno izkušnjo navidezne lepote, ki uporablja navidezno resničnost za digitalizacijo prvega virtualnega pop-up salona Mary Kay. Zasnovan z najnovejšo tehnologijo navidezne resničnosti, novi Suite 13TM ponuja neodvisnim svetovalkam za lepoto Mary Kay in njihovim strankam 360-stopinjsko 3D-lepotno izkušnjo, kjer lahko uporabniki brskajo po portfelju izdelkov za nego kože te lepotne znamke ter raziskujejo zgodovino podjetja in njegove ustanoviteljice Mary Kay Ash.

To sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo za javnost je na voljo na: https://www.businesswire.com/news/home/20210415005306/en/

Novi Suite 13™ neodvisnim lepotnim svetovalkam Mary Kay in njihovim strankam nudi 360-stopinjsko 3D-lepotno izkušnjo. (Fotografija Mary Kay Inc.)

Nova platforma Suite 13TM vabi uporabnike na sprehod po virtualnih "sobah". Ob vstopu v "Preddverje" lahko uporabniki spoznajo globalno zapuščino podjetja. Med drugimi virtualnimi sobami je še "Roza trg", ki predstavlja vrednote podjetja, in "Inovacijski center", ki predstavlja inovativne izdelke za nego kože Mary Kay ter prikazuje ključne prednosti in sestavine izdelkov. Platforma uporabnikom omogoča tudi dodajanje njihovih najljubših izdelkov Mary Kay na seznam želja, ki jih lahko delijo s svoje neodvisno lepotno svetovalko.

"Zagon Suite 13TM je rezultat mesecev ustvarjalnosti, zagnanosti in zavzetosti, da neodvisnim lepotnim svetovalkam Mary Kay zagotovimo najboljša in najbolj inovativna orodja na trgu, ki jim bodo pomagala voditi poslovanje," pravi Sheryl Adkins-Green, vodja trženja pri Mary Kay Inc. "Danes je tehnologija v središču vsega in ljudje - še posebej mlajša generacija - želijo odkrivati, se učiti in spoznavati nove izdelke na spletu. Suite 13TM bo neodvisnim lepotnim svetovalkam Mary Kay nudil prilagodljivost digitalnega podjetja, tako da bodo našo blagovno znamko Mary Kay kadar koli lahko predstavile povsod in izboljšale način vzpostavljanja odnosov s svojimi strankami skozi to lepotno izkušnjo. Za zmago v tem novem digitalnem okolju bomo še naprej iskali nove načine, kako virtualno povezati ljudi, da doživijo personalizirane izkušnje z malo dotiki in s pomočjo visokotehnoloških inovacij.

Pri oblikovanju Suite 13TM je Mary Kay sodelovala z Obsess, vodilno izkustveno platformo za e-poslovanje, ki blagovnim znamkam omogoča ustvarjanje interaktivnih, spletnih virtualnih izkušenj z uporabo navidezne resničnosti. Obsess, ki ga vodi podjetnica Neha Singh, je že sodeloval z drugimi svetovnimi lepotnimi in modnimi blagovnimi znamkami ter ustvarjal nepozabne virtualne izkušnje za potrošnike. V skladu s svojim poslanstvom opolnomočenja žensk je Mary Kay sodelovala tudi z več fotografinjami, da bi ustvarila slike, prikazane na virtualni platformi.

"Suite 13TM želi lepotno izkušnjo Mary Kay približati neodvisnim lepotnim svetovalkam in njihovim strankam, kjer koli že so," je dejala Neha Singh, ustanoviteljica in izvršna direktorica podjetja Obsess. "S pomočjo Suite 13TM je ekipa Mary Kay poskrbela za vse podrobnosti platforme, ki daje občutek, da ste v virtualnem salonu Mary Kay, ne da bi morali biti fizično prisotni. Naša platforma je blagovnim znamkam omogočila ustvarjanje vizualno privlačnih, navdušujočih virtualnih izkušenj, ki spreminjajo način sodelovanja s strankami, in navdušeni smo, da bodo stranke Mary Kay še naprej odkrivale, se učile in sodelovale z blagovno znamko v novem digitalnem okolju."

Suite 13TM je bil sprva zagnan v Mehiki v začetku leta 2021, sledile so mu Brazilija, Argentina, Španija, Kolumbija in Peru. Družba pričakuje, da bo platformo zagnala na večini svojih trgov do konca leta 2021. Mary Kay je prvo podjetje v lepotni industriji, ki je zagnalo tovrstne virtualne izkušnje. Suite 13TM je le najnovejša tehnološka inovacija Mary Kay in njenega Mary Kay Global Design Studio. Mary Kay je zagnala tudi Mary Kay® Skin Analyzer, aplikacijo, ki uporablja najnaprednejšo in znanstveno utemeljeno tehnologijo umetne inteligence pri ustvarjanju priporočil za kožo, ki neodvisnim lepotnim svetovalkam pomaga s prilagajanjem režimov nege kože z izdelki Mary Kay s pomočjo hitrega posnetka kože. Druga novost, Mary Kay® MirrorMe™ Web, strankam ponuja virtualno izkušnjo "preizkusite, preden kupite", neposredno na spletnem mestu neodvisne lepotne svetovalke s tehnologijo navidezne resničnosti. MirrorMe™ je na voljo tudi za naprave iOS in Android.

O Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki so prebile stekleni strop, je pred več kot 60 leti svoje lepotno podjetje ustanovila s tremi cilji: razviti nagrajujoče priložnosti za ženske, ponuditi izdelke, ki se jim ni moč upreti, in izboljšati svet. Te sanje so vzcvetele v večmilijonsko podjetje z milijoni neodvisnih prodajalk v skoraj 40 državah. Mary Kay je predana vlaganju v znanost, ki stoji za lepoto in proizvodnjo vrhunske nege kože, lepotilne kozmetike, prehranskih dopolnil in dišav. Mary Kay je v partnerstvu z organizacijami z vsega sveta zavezana opolnomočenju žensk in njihovih družin, pri čemer se osredotoča na podporo raziskovanju raka, zaščito žrtev nasilja v družini, polepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Izvirna vizija Mary Kay Ash še naprej sije - iz šminke v šminko.

Izvirno različico si lahko ogledate na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210415005306/en/

Kontakti

Mary Kay Inc. korporativne komunikacije marykay.com/newsroom (+1 ) 972.687.5332 ali media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.

Multimedijske vsebine

Fotografija

Novi Suite 13™ neodvisnim svetovalkam za lepoto Mary Kay in njihovim strankam nudi 360-stopinjsko 3D-lepotno izkušnjo. Fotografija Mary Kay Inc.)

Fotografija

Za zasnovo Suite 13 ™ je Mary Kay sodelovala z Obsess, vodilno izkustveno platformo za e-poslovanje. (Foto: Mary Kay Inc.)

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.