O-STA

Neodvisna študija pokazala, da rešitev platforme LiveRamp za avtentikacjo spletnega prometa prodajalcem prinaša več kot 340-odstoten donos na investicijo

Globalna uvedba rešitve ATS zakoličila njeno pozicijo vodilne rešitve po koncu piškotkov, presegla 400 izdajateljev in 70 platform

SAN FRANCISCO - (BUSINESS WIRE) - LiveRamp® (NYSE: RAMP), vodilna platforma za podatkovno povezljivost, je danes sporočila, da je njeno rešitev za potrditev verodostojnosti prometa Authenticated Traffic Solution (ATS) prevzelo na stotine izdajateljev, blagovnih znamk in platform po vsem svetu, med drugim v ZDA, Združenem kraljestvu, Franciji, Italiji, Španiji, Nemčiji, Avstraliji in na Japonskem. Več kot 70 platform in več kot 400 izdajateljev, vključno s 70 odstotki izdajateljev, uvrščenih na lestvico Comscore 20, in 65 odstotki iz lestvice Comscore 50 je prevzelo rešitev ATS, da bi tržnikom ponudilo bolj učinkovit način doseganja svojih strank in merilo rezultate različnih kampanj brez spletnih piškotov tretje stranke ali identifikatorjev naprav.

"V digitalni industriji se s koncem piškotkov tretje strani in identifikatorjev mobilnih naprav dogajajo izredno veliki premiki. Mi smo se podali na pot ustvarjanja nevtralne in interoperabilne infrastrukture za to novo dobo, in neverjetna uvedba ATS v svetovnem merilu dokazuje, da nam je uspelo," je dejal glavni izvršni direktor platforme LiveRamp Scott Howe. "Če poenostavim, z rešitvijo ATS so postali izdajatelji in tržniki gospodarji svojih podatkov. ATS prinaša tržnikom boljše rezultate, izdajateljem višje donose, obenem pa prinaša obet večje transparentnosti. Več kot 100 blagovnih znamk uporablja ATS, vključno s strankami prek partnerstev z agencijami, pričakujemo pa, da bo ta številka še rasla."

Izdajatelji

Izdajatelji uporabljajo ATS, da omogočijo vsebine, usmerjene na ljudi, in povečujejo zaslužek, med njimi tudi Microsoft Advertising, drugi največji izdajatelj na svetu, ki je zabeležil več kot 40-odstotno rast kazalnika CPM. Razširjenost rešitve ATS po svetu kaže, da veliko izdajateljev vidi rešitev platforme LiveRamp ne le kot dobro za njihov posel, ampak tudi ključno pri servisiranju njihovih enkratnih in raznolikih občinstev. Med pomembnimi podjetji, ki so prevzela ATS, so Realtor.com, CafeMedia, Tubi in McClatchy Company v ZDA; Dennis Publishing, eBay Classifieds Group UK in IDG v Združenem kraljestvu; Burda Community Network v Nemčiji; in Cricket Australia, prvi in-app izdajatelj, ki smo ga pridobili.

"Gledalci televizije so zdaj dobro vključeni v pretočna okolja, ki so razpršena na številnih različnih oglaševalskih platformah. Zaradi tega je za tržnike velik izziv doseči in izmeriti ciljno občinstvo na različnih platformah. Če želijo zagotoviti, da so oglaševalske kampanje relevantne na vseh kanalih in napravah, pa je pomembno, da imajo identifikator, usmerjen k ljudem," je dejal Mark Rotblat, glavni direktor za prihodke pri izdajatelju Tubi. "LiveRamp pomaga zagotoviti avtentikacijo in neposreden odnos z našimi gledalci, da jih lahko še naprej prinašamo pomembne izkušnje v velikem obsegu."

  • "Da smo med prvimi v Evropi uvedli rešitev ATS platforme LiveRamp, je le še okrepilo naš odnos z najbolj cenjenimi izdajatelji, ki so naši partnerji," je dodala Mandy Schwab, direktorica za digitalne medije v podjetju Burda Community Network (BCN). "Odkar smo pred letom dni vpeljali ATS rešitev, smo medijskim blagovnim znamkam omogočili, da so uspešno izkoristile priložnost za večji zaslužek od medijskih vsebin prek identitete, ki ne zanemarja zasebnosti in temelji na ljudeh."

  • "S platformo LiveRamp smo dali moč nazaj izdajateljem," je dejal Paul Bannister, direktor za varnost pri CafeMedia. "Tisočem naših medijskih blagovnim znamk omogočamo rast prihodkov z aktivacijo lastnih podatkov na varen način, ki daje pozornost zasebnosti, ne da bi nas pri tem skrbelo uhajanje podatkov, še posebno ker ima LiveRamp zelo močno tehnologijo nadzora. Tako smo že zaznali, da verificirana občinstva prinašajo veliko večje donose, kot v primeru uporabe piškotkov tretje strani."

Blagovne znamke

Total Economic Impact™ (TEI), nova študija, ki jo je pri Forrester Consulting naročila platforma LiveRamp, je ugotovila, da lahko oglaševalci, ki uporabljajo ATS, dosežejo 343-odstotni donos s triletnim obdobjem poplačila že v šestih mesecih od začetne investicije.

V svetu je že več kot 100 znamk ugotovilo, da je nujno potrebno najti alternativo padcu vrednosti podatkov, zato so prevzele ATS kot trajno in pomembno rešitev za gladko aktivacijo, merjenje in atribucijo prek vseh prikazov, mobilnega marketinga, televizijskih vsebin, ki niso prikazane na klasičnem TV sprejemniku (CTV, OTT). V primerjavi z oglaševanjem, ki uporablja piškotke tretje strani, so tržniki z LiveRamp zaznali veliko izboljšav:

  • 403-odstotno povečanje rezervacij potovanj pri vodilni mednarodni hotelski verigi,

  • 85-95-odstotno prikazovanje celotnega videa za vodilno neprofitno organizacijo s področja sociale in zdravstva,

  • 84,3-odstotno povprečno povečanje donosa na vložek v oglaševanje (ROAS) pri več blagovnih znamkah v zadnjem letu.

Rešitev ATS je le v prvem četrtletju letošnjega leta omogočila na stotine oglaševalskih kampanj za različne blagovne znamke. Rešitev temelji na pristopu, ki je usmerjen na ljudi, s čimer blagovne znamke povezuje z občinstvi prek različnih kanalov, interakcije strank pa tako postanejo pomembne, naslovljive in merljive.

Ko so v zadnjem letu znamke in njihove agencije spreminjale poslovne modele, so se obrnile na LiveRamp, da bi aktivirale segmente znotraj tehnoloških platform in izdajateljev ter tako dosegle resnične ljudi - ne pa piškotke ali identifikatorje naprav.

  • "Že preden smo opustili piškotke tretje strani smo uporabljali alternativne identifikatorje, da bi izboljšali trženje in rezultate trženja, še posebej na področju video kampanj, saj potrošniki vse več časa gledajo video vsebine," je dejal Manuel Cimarosti, direktor za medijsko analitiko in podatkovno strategijo pri podjetju Danone. "Že pri prvem testiranju je ATS prinesla štiriodstotno povečanje ogleda videa do konca, poleg tega pa se je v primerjavi s piškotki za 40 odstotkov povečala učinkovitost merjenja. Ti rezultati so neprecenljivi pri naših prizadevanjih za rast neposrednega odnosa s potrošniki na vseh točkah stika in za reinvestiranje prihrankov v povečanje našega dosega."

  • "Naša industrija je dosegla točko, od koder gremo lahko naprej s transparentnim pristopom, ki je pozoren na zasebnost, k avtentikaciji uporabnikov, ali pa tvegamo napake, si smo jim bili priča s piškotki," je dodala Liane Nadeu, podpredsednica in vodja marketinga in investicij pri Digitas North America. "Strankam svetujemo, da izkoristijo prednosti, ki ga ponuja čas, preden piškotki tretje strani zapustijo ekosistem, ter testirajo in vložijo v rešitve avtentikacije, ki bodo povečale zaupanje potrošnikov."

Platforme

Od vstopa na trg si je identifikator ATS zagotovil zelo široko podporo platform in zaživel na vseh glavnih svetovnih ponudbenih platformah, vključno z Index Exchange, Magnite, OpenX, PubMatic in od pred kratkim Xandr. ATS je aktiven tudi na vseh glavnih platformah na strani povpraševanja, kot so Amobee, Beeswax, Criteo, MediaMath, Roku in The Trade Desk.

"ATS bo preživel test časa, saj upošteva prihajajoča pravila o zasebnosti in zagotavlja, da bodo potrošniki poplačani v zameno za podatke," je dodal Travis Clinger, podpredsednik pri LiveRamp, zadolžen za naslovljivost in ekosisteme. "Brez dvoma avtentikacija pomeni večjo vrednost ponudbe in boljši rezultat. Tisti, ki bodo zdaj prevzeli strategijo avtentikacije, bodo imeli precejšnjo konkurenčno prednost pri zamenjavi mobilnih identifikacijskih številk, piškotkov in drugih problematičnih identifikatorjev, ki jim zasebnost potrošnikov ni na prvem mestu."

Več informacij o ATS je na voljo na liveramp.com/authenticated-traffic-solution.

O LiveRamp

LiveRamp je vodilna platforma za povezovanje podatkov za varno in učinkovito rabo podatkov, LiveRamp, ki temelji na sistemu oblikovanja identitete posameznega potrošnika in se ponaša z edinstveno mrežo, družbam in njihovim partnerjem omogoča boljše povezave, nadzor in aktivacijo podatkov, da lahko predrugačijo izkušnjo potrošnika in ustvarijo boljše poslovne rezultate. Njegova povsem povezljiva in nevtralna infrastruktura pa glavnim svetovnim znamkam, agencijam in izdajateljem omogoča E2E naslovljivost. Za več informacij obiščite www.LiveRamp.com.

Za ogled izvirne različice na businesswire.com kliknite na: https://www.businesswire.com/news/home/20210519005270/en/

Kontakt

Michelle Millsap za LiveRamp
liveramp@havasformula.com
619-857-2384

Vir: LiveRamp

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.