O-STA

Hyatt prevzema Apple Leisure Group in širi globalno prisotnost blagovnih znamk v segmentu luksuznih turističnih potovanjih

15. avgust 2021 22:53 UTC

Prevzem pospešuje preobrazbo v smeri uresničevanja strategije "asset-light"; aktivira se zaveza Hyatta, da bo do konca leta 2024 prodal za dodatni dve milijardi dolarjev hotelskih nepremičnin.

Prevzem bo podvojil Hyattovo globalno prisotnost v turističnih središčih z neto rastjo števila sob v prihodnjih letih s pomočjo globalne širitve blagovnih znamk iz zbirke AMRTM, kot so Secrets®, Dreams® in Zoëtry®

Hyatt bo o transakciji spregovoril na spletni konferenci, načrtovani za ponedeljek, 16. avgusta ob 7.30 CDT

CHICAGO - (BUSINESS WIRE) - Družba Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) je danes sporočila, da je s podružnicami družb KKR in KSL Capital Partners, LLC sklenila dokončno pogodbo o nakupu Apple Leisure Group (ALG), vodilne skupine za upravljanje luksuznih letovišč, potovanja in turizem, in sicer za 2,7 milijarde dolarjev v gotovini. Predvideno je, da se bo transakcija zaključila v zadnjem četrtletju leta 2021 pod običajnimi odložilnimi pogoji.

Platforma ALG za upravljanje blagovnih znamk letovišč AMResorts® ponuja storitve upravljanja največjemu portfelju luksuznih all-inclusive letovišč v Ameriki v okviru portfelja blagovnih znamk AMRTM Collection, vključno z znanimi znamkami Secrets® Resorts & Spa, Dreams® Resorts & Spa, Breathless® Resorts & Spa in Zoëtry® Wellness & Spa Resorts ter hitro rastočo blagovno znamko Alua® Hotels & Resorts, ki se širi na evropske turistične destinacije. Prevzem vključuje tudi člansko ponudbo družbe ALG Unlimited Vacation Club®, družbo za distribucijo potovanj ALG Vacations®, pa tudi storitve upravljanja destinacij in tehnološke storitve za turistično industrijo. Po zaključku transakcije bodo družbo ALG še naprej vodili sedanji glavni izvršni direktor ALG Alejandro Reynal in sedanja vodstvena ekipa. G. Reynal bo postal član Hyattove izvršne vodstvene ekipe in poročal glavnemu izvršnemu direktorju Hyatta Marku Hoplamazianu.

"Ob tem asset-light prevzemu družbe Apple Leisure Group smo navdušeni nad tem, da bomo v družino Hyatt pripeljali zelo zaželeno neodvisno platformo za upravljanje letovišč," je povedal predsednik in glavni izvršni direktor Hyatta Mark Hoplamazian. "Z nepremičninami ALG bomo takoj podvojili Hyattovo globalno prisotnost v letoviščih. Portfelj luksuznih blagovnih znamk družbe ALG, vodilna vloga v segmentu all-inclusive in širok nabor novih letovišč bodo okrepili naš doseg na obstoječih in novih trgih, tudi v Evropi, ter dodatno pospešili že zdaj v panogi vodilno povečanje neto števila sob. Pomembno je, da bo kombinacija te pridobitve, ki ustvarja vrednost za delničarje, in povišanja naše zaveze o prodaji premoženja za dve milijardi dolarjev spremenila naš profil dobičkonosnosti in pričakujemo, da bo Hyatt do konca leta 2024 kar 80 odstotkov dobička zaslužil s provizijami.

Hotelski portfelj ALG obsega več kot 33.000 sob v desetih državah. Portfelj se je povečal z devetih letovišč v letu 2007 na približno 100 nepremičnin do konca leta 2021, poleg tega pa je v zaključni fazi še 24 že sklenjenih poslov, še več poslov z velikim številom dodatnih hotelov pa je v fazi razvoja. ALG Unlimited Vacation Club® je ekskluzivni potovalni klub, katerega člani uživajo ugodne cene in druge ugodnosti v objektih AMR™ Collection. Trenutno ima Unlimited Vacation Club® več kot 110.000 članov, njihovo število pa se je v zadnjih petih letih povečalo z 18-odstotno letno stopnjo rasti.

"Združevanje Hyattovega globokega strokovnega znanja in globalne prisotnosti blagovne znamke z močnimi letoviškimi blagovnimi znamkami ALG, operativnimi zmogljivostmi in robustnimi razvojnimi načrti bo okrepilo naš enkraten položaj in ustvarilo vodilnega igralca v segmentu luksuznih turističnih potovanjih," je dejal glavni izvršni direktor Apple Leisure Group Alejandro Reynal. "V imenu vseh v ALG sem hvaležen našim partnerjem v KKR in KSL, ki so nas podpirali pri izgradnji platforme, kakršno imamo sedaj. Vesel sem, da se je naša ekipa pridružila družini Hyatt in pričakujem močno rast v obdobju, ko se bo industrija širila in bomo lahko še večji skupini potnikov po vsem svetu ponudili najboljšo turistično ponudbo v tem segmentu."

"Današnji dan je velik mejnik v zgodbi o rasti, odpornosti in predanosti vrhunskim turističnim doživetjem, ki jih je ustvarila izjemna ekipa v Apple Leisure Group," sta povedala Chris Harrington in Rich Weissman, partnerja pri KKR oziroma KSL Capital Partners. "Preprosto ni boljšega doma, kjer bo ALG nadaljeval svojo pot rasti, kot je to Hyatt."

Strateška utemeljitev

  • Krepitev prisotnosti v segmentu luksuznih in letoviških potovanj: Nakup bo razširil Hyattovo prisotnost na segmentu luksuznih turističnih potovanjih in njegov portfelj nemudoma okrepil za približno 100 hotelov in 24 že sklenjenih poslov v Evropi in Ameriki. Po zaključku transakcije se bo Hyatt ponašal z največjim portfeljem luksuznih all-inclusive letovišč na svetu, podvojil bo svojo prisotnost v letoviščih, postal bo največji operater luksuznih hotelov v Mehiki in na Karibih ter okrepil svojo prisotnost v Evropi za 60 odstotkov. Z nakupom se bo Hyattova znamka razširila na enajst novih evropskih trgov, kar bo močno povečalo Hyattov potencial rasti v Evropi, ki je ključna regija za svetovno rast turističnih potovanj.

  • Krepitev potenciala rasti: Močna baza razvijalcev in lastnikov v ALG bo okrepila Hyattove odnose s trdno povezanimi partnerji na ključnih komplementarnih območjih. Hyattova globalna mreža razvijalcev in njeno operativno znanje naj bi še pospešili rast blagovnih znamk ALG. Hyatt namerava uporabiti skupne zmogljivosti obeh ekip, da se zunaj trenutnega načrta ALG razširi na nova geografska območja, kjer ALG trenutno nima hotelov.

  • Koristi za lastnike: Dostop do distribucijskih platform v lasti družbe ALG in njene bogate izkušnje na področju turističnih potovanjih naj bi ustvarile velike priložnosti za obstoječa Hyattova letovišča. Lastniki AMRTM Collection nepremičnin bodo pridobili boljši dostop do veliko širše zbirke blagovnih znamk ter podporo Hyattove globalne distribucije, prodaje in trženja.

  • Širitev izbire in boljše izkušnje za goste: Skupne zmogljivosti ALG in Hyatta bodo ustvarile razširjeno ponudbo in izkušnje v korist baze premijskih gostov in strank združenih podjetij. Ekskluzivna ponudba za člane ALG, Unlimited Vacation Club®, bo Hyattu približala več kot 110.000 zelo strastnih potnikov, tudi kadar ne potujejo na počitnice. Po zaključku transakcije bo Hyatt določil načine, na katere lahko World of Hyatt in Unlimited Vacation Club® prineseta dodano vrednost in edinstvene ugodnosti zvestobe svojim članom, hkrati pa koristi lastnikom hotelov.

  • Izboljšanje celostne ponudbe potovanj preko:

    • ALG Vacations® kot enega največjih ponudnikov paketnih potovanj in distribucijskih platform za turizem v Severni Ameriki, usmerjenim na Mehiko in Karibe,

    • Amstarja, vodilnega podjetja za upravljanje destinacijskih storitev v Mehiki in na Karibih, in Worldstarja, ki je osredotočen na Havaje, in

    • Trisept Solutions® , edinstvene tehnološke platforme za turistična potovanja.

  • Pospešitev strategije "asset-light": Prevzem družbe ALG, ki ima malo lastnih nepremičnin, bo znatno povečal odstotek prihodkov in dobička, ki jih Hyatt ustvari s provizijami. Poleg tega Hyatt pričakuje, da bo v letu 2021 izpolnil svojo sedanjo zavezo o prodaji za 1,5 milijarde dolarjev hotelskih nepremičnin, kar pomeni, da bo ustvaril skupno več kot tri milijarde dolarjev prihodkov, odkar je bila leta 2017 napovedana strategija prodaje premoženja, kar skupaj predstavlja 17-kratnik EBITDA oziroma več, kot je bila Hyattova prvotna ocena o 13-kratniku do 15-kratniku EBITDA. Hyatt se poleg tega zavezuje, da bo do konca leta 2024 ustvaril še dve milijardi dolarjev prihodkov od prodaje hotelskih nepremičnin.

Financiranje

Ob zaključku Hyatt pričakuje, da bo več kot 80 odstotkov nakupa financiral s kombinacijo ene milijarde dolarjev gotovine in novega dolžniškega financiranja, preostanek pa s približno 500 milijoni dolarjev lastniškega financiranja. Hyatt je od JP Morgan pridobil zagotovilo o financiranju v višini 1,7 milijarde dolarjev. Pričakuje se, da bodo prihodki iz programa prodaje sredstev v višini dveh milijard dolarjev namenjeni poplačilu dolga, vključno z dolgom, nastalim za financiranje tega prevzema. Hyatt se zavezuje, da bo ohranil bonitetno oceno na ravni naložbene in da bo tudi po tej transakciji še naprej preudarno gospodaril s svojimi sredstvi.

Predstavitev vlagateljem, spletni prenos

Hyatt bo jutri, 16. avgusta ob 7.30 po CD organiziral konferenčni klic in spletni prenos, na katerem bo spregovoril o transakciji. Zainteresirane stranke lahko poslušajo hkratni spletni prenos konferenčnega klica, do katere lahko dostopate prek spletne strani družbe na naslovu invest.hyatt.com. Udeleženci lahko dostopajo do klica v živo tako, da pokličejo telefonsko številko 833-238-7946 (za ZDA, brezplačno) ali 647-689-4468 (mednarodna plačljiva številka) in vnesejo številko konference #1771444, in sicer približno 15 minut pred načrtovanim začetkom. Posnetek prenosa bo na spletni strani družbe na voljo 90 dni.

Svetovalci

V zvezi s transakcijo sta BDT & Company, LLC in JP Morgan služila kot finančna svetovalca Hyattu, Latham & Watkins LLP pa je deloval kot njegov pravni svetovalec. PJT Partners je deloval kot finančni svetovalec ALG, Simpson Thacher & Bartlett LLP pa kot njihov pravni svetovalec. Deutsche Bank Securities Inc. je bil finančni svetovalec KKR in KSL Capital Partners.

Izraz "Hyatt" se v tej objavi nanaša na Hyatt Hotels Corporation in/ali eno ali več njegovih podružnic.

O družbi Hyatt Hotels Corporation

Hyatt Hotels Corporation s sedežem v Chicagu je ena izmed vodilnih turističnih družb na svetu in ponuja 20 vrhunskih blagovnih znamk. Na dan 30. junija 2021 je portfelj družbe vključeval več kot tisoč hotelskih in all-inclusive nepremičnin v 68 državah na šestih celinah. Namen družbe je skrbeti za ljudi, tako da so lahko najboljši, je vodilo poslovnih odločitev in strategije rasti, namenjen pa je privabljanju in zadržanju vrhunskih zaposlenih, negovanju odnosov z gosti in ustvarjanju vrednosti za delničarje. Podružnice družbe upravljajo, imajo franšize, posedujejo, dajejo v najem, razvijajo, licencirajo ali ponujajo storitve hotelom, letoviščem, rezidencam z lastno blagovno znamko in lastnikom počitniških hiš, med drugim v okviru blagovnih znamk Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt Zilara™, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt™, Hyatt House® , Hyatt Place®, tommie™, UrCove in Hyatt Residence Club® ter vodijo program zvestobe World of Hyatt®, ki svojim cenjenim članom ponuja posebne ugodnosti in ekskluzivne izkušnje. Za več informacij obiščite www.hyatt.com.

O družbi Apple Leisure Group®

Apple Leisure Group® (ALG) je ena izmed vodilnih severnoameriška skupin za upravljanje blagovnih znamk, potovanja in turizem z edinstvenim poslovnim modelom, ki služi potnikom in destinacijam po vsem svetu. ALG s svojo skupino povezanih podjetij dosledno zagotavlja izjemno vrednost potnikom in močne rezultate lastnikom letovišč in partnerjem, tako da strateško uporablja svoj portfelj blagovnih znamk, med drugim: AMResorts LP ali eno ali več njegovih podružnic, ki skupaj zagotavljajo prodajne in trženjske storitve ter storitve upravljanja blagovnih znamk letovišč in hotelov v zbirki AMR ™, vključno s luksuznimi nagrajenimi blagovnimi znamkami s 5 zvezdicami in 4 zvezdicami, med njimi Secrets® Resorts & Spa, Dreams® Resorts & Spa, Breathless® Resorts & Spa, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Alua® Hotels & Resorts, Sunscape® Resorts & Spa in Now® Resorts & Spa; ALG Vacations®, enim največjih prodajalcev počitniških paketov in čarterskih letov v ZDA za potovanja v Mehiko in na Karibe, ki ima uveljavljene blagovne znamke: Apple Vacations®, Funjet Vacations®, Travel Impressions®, CheapCaribbean.com®, BeachBound ®, Blue Sky Tours®, Southwest Vacations® in United Vacations®; ekskluzivni članski program Unlimited Vacation Club®; najboljše storitve upravljanja destinacij v svojem razredu, ki jih ponuja Amstar DMC; in ponudnika inovativnih tehnoloških rešitev Trisept Solutions®, ki povezuje več kot 88.000 potovalnih agencij z vodilnimi ponudniki potovanj.

Če želite izvedeti več o prednosti skupine Apple Leisure Group, obiščite www.appleleisuregroup.com.

NAPOVEDNE IZJAVE:

Napovedne izjave v tem sporočilu za javnost, ki niso zgodovinska dejstva, so napovedne izjave v smislu Zakona o reformi sporov v zvezi z zasebnimi vrednostnimi papirji iz leta 1995. Te izjave vključujejo izjave o predlaganem prevzemu družbe Apple Leisure Group, vključno s pričakovanimi finančnimi in poslovnimi koristmi, ki izhajajo iz nakupa, prednostmi za goste in lastnike, ki izhajajo iz prevzema, predvidenimi finančnimi rezultati Apple Leisure Group, zneskom in časovnim okvirjem prihodnjih odprodaj sredstev ter predvidenimi prodajnimi večkratniki odprodaje teh sredstev, likvidnostnim profilom družbe, številu nepremičnin, ki se bodo predvidoma uporabljale v prihodnosti, pričakovani rasti svetovnih luksuznih potovanj in pričakovano strukturo prihodkov v celotnem sistemu turističnih sob, predvidenih prihodkih kombiniranega podjetja iz provizij, pričakovanih koristih in dodani vrednosti iz programa zvestobe World of Hyatt in ponudbe za člane Apple Leisure Group, pričakovanih virih financiranja za predlagani prevzem Apple Leisure Group, vplivu dolga, nastalega v povezavi s prevzemom, na bonitetno oceno družbe, pričakovanem časovnem okviru za dokončanje prevzema, načrtih, strategijah, obetih, finančnih rezultatih družbe, projekcijah, predlogih za financiranje, obetih ali prihodnjih dogodki ter vključujejo znana in neznana tveganja, ki jih je težko predvideti. Posledično se lahko naši dejanski rezultati, uspešnost ali dosežki bistveno razlikujejo od tistih, ki jih izražajo ali jih implicirajo te izjave o prihodnosti. V nekaterih primerih lahko izjave o prihodnosti prepoznate z uporabo besed, kot so "lahko", "morda", "pričakuje", "namerava", "načrtuje", "išče", "predvideva", "verjame", "ocena", "predvidevanje", "potencial", "nadaljevanje", "verjetno", "volja", "bi" in variacije teh izrazov in podobnih izrazov ali nikalne oblike teh ali podobnih izrazov. Takšne napovedne izjave nujno temeljijo na ocenah in predpostavkah, ki so po mnenju družbe in poslovodstva razumne, vendar same po sebi negotove. Dejavniki, ki lahko povzročijo, da se dejanski rezultati bistveno razlikujejo od trenutnih pričakovanj, med drugim vključujejo tveganja, povezana s sposobnostjo dokončanja predlaganega prevzema Apple Leisure Group in časom zaključka predlagane transakcije; sposobnost družbe za uspešno integracijo zaposlenih in poslovanja Apple Leisure Group v družbo; zmožnost čim hitreje ali v pričakovanem obsegu uresničiti pričakovane koristi in sinergije predlaganega prevzema Apple Leisure Group; tveganja, povezana z možnostjo pridobitve predvidenega financiranja pod ugodnimi pogoji ali sploh kakšnega financiranja; tveganja, ki vplivajo na segmente luksuznih in all inclusive namestitev; trajanje pandemije covida-19 in hitrost okrevanja po pandemiji, morebitni ponovni izbruh ali različice covida-19; kratkoročne in dolgoročne učinke pandemije covida-19, vključno s povpraševanjem po potovanjih, tranzitu in skupinskih potovanjih ter stopnjo zaupanja potrošnikov; vpliv pandemije covida-19, morebitnega ponovnega izbruha ali variant covida-19 ter vpliv ukrepov, ki jih sprejmejo vlade, podjetja in posamezniki, na globalno in regionalno gospodarstvo, omejitve ali prepovedi potovanj in gospodarsko dejavnost, vključno s trajanjem in obsegom njegovega vpliva na stopnjo brezposelnosti in porabo potrošnikov; široka distribucija cepiv proti covidu-19 in splošno sprejemanje takšnih cepiv v splošni populaciji; zmožnost lastnikov nepremičnin, dajalcev franšize ali partnerskih podjetij v turistični panogi, da uspešno obvladajo vplive pandemije covida-19, morebitnih ponovnih izbruhov ali različic covida-19; splošna gospodarska negotovost na ključnih svetovnih trgih in poslabšanje svetovnih gospodarskih razmer ali nizka stopnja gospodarske rasti; stopnja in hitrost oživitve gospodarstva po gospodarski krizi; stopnje porabe v poslovnih, turističnih in ačč inclusive segmentih ter zaupanje potrošnikov; zmanjšanje zasedenosti in povprečne dnevne cene; omejena predvidevanja glede prihodnjih rezervacij; izguba ključnega osebja; notranje in mednarodne politične in geopolitične razmere, vključno s političnimi ali državljanskimi nemiri ali spremembami trgovinske politike; sovražnosti ali strah pred sovražnostmi, vključno s prihodnjimi terorističnimi napadi, ki vplivajo na potovanja; nesreče, povezane s potovanji; naravne nesreče ali nesreče, ki jih povzroči človek, kot so potresi, cunamiji, tornadi, orkani, poplave, požari, razlitja nafte, jedrski incidenti in globalni izbruhi pandemij ali nalezljivih bolezni, kot je pandemija covida-19 oziroma strah pred takšnimi izbruhi; naša sposobnost, da uspešno dosežemo določeno raven dobička iz poslovanja v hotelih, ki imajo preizkuse uspešnosti ali jamstva v korist lastnikov; vpliv prenove hotelov; tveganja, povezana z našimi načrti za alokacijo kapitala, programom odkupa delnic in izplačilom dividend, vključno z zmanjšanjem ali odpravo ali prekinitvijo dejavnosti odkupa delnic ali izplačil dividend; sezonska in ciklična narava nepremičninskih in turističnih dejavnosti; spremembe ureditve distribucije, na primer prek internetnih posrednikov; spremembe v željah in preferencah naših strank; odnosi s sodelavci in sindikati ter spremembe delovne zakonodaje; finančno stanje lastnikov nepremičnin, franšizodajalcev in partnerji v turizmu ter naši odnosi z njimi; morebitna nezmožnost lastnikov, franšizodajalcev ali razvojnih partnerjev dostopati do kapitala, ki je potreben za financiranje tekočega poslovanja ali izvajanje naših načrtov za rast; tveganja, povezana s potencialnimi nakupi in odprodajami ter uvedbo novih konceptov blagovnih znamk; časovni razpored prevzemov in odprodaj ter naša sposobnost, da zaključene prevzeme uspešno integriramo v obstoječe poslovanje; neuspešno dokončanje predlaganih transakcij (vključno z neizpolnjevanjem odložilnih pogojev ali pridobitvijo zahtevanih odobritev); naša sposobnost, da uspešno uresničimo svojo strategijo širjenja segmentov upravljanja in franšizinga, hkrati pa zmanjšamo naš portfelj nepremičnin v ciljnih časovnih okvirih in po pričakovanih vrednostih; upad vrednosti lastnih nepremičnin; nepredvidene odpovedi naših pogodb o upravljanju ali franšiznih pogodb; spremembe zvezne, državne, lokalne ali tuje davčne zakonodaje; zvišanje obrestnih mer in obratovalnih stroškov; nihanja deviznih tečajev ali prestrukturiranje valut; slabše sprejemanje novih blagovnih znamk ali inovacij; splošna nestanovitnost kapitalskih trgov in naša zmožnost dostopa do teh trgov; spremembe v konkurenčnem okolju v naši industriji, tudi zaradi pandemije covida-19, konsolidacije industrije in trgov, na katerih delujemo; naša sposobnost uspešnega razvoja programa zvestobe World of Hyatt; kibernetski incidenti in nedelovanje informacijske tehnologije; izidi pravnih ali upravnih postopkov; kršitve predpisov ali zakonov, povezanih z našim franšiznim poslovanjem; in druga tveganja, obravnavana v vlogah družbe pri SEC, vključno z našim letnim poročilom o obrazcu 10-K in četrtletnimi poročili o obrazcu 10-Q, ki so na voljo pri SEC. Opozarjamo vas, da se ne zanašate preveč na izjave o prihodnosti, ki so veljajo samo na dan tega sporočila za javnost. Ne prevzemamo nobene obveznosti, da javno posodobimo katero od teh napovednih izjav, da bi odražale dejanske rezultate, nove informacije ali prihodnje dogodke, spremembe predpostavk ali spremembe drugih dejavnikov, ki vplivajo na izjave o prihodnosti, razen v obsegu, ki ga zahtevajo veljavni predpisi. Če posodobimo eno ali več napovednih izjav, to ne pomeni, da bomo te ali druge napovedne izjave še dodatno posodobili.

Oglejte si izvorno različico na businesswire.com na

https://www.businesswire.com/news/home/20210815005011/en/

Kontakti

Kontakt za medije, Hyatt

Franziska Weber

+1 312 780 6106

franziska.weber@hyatt.com

Kontakt za vlagatelje, Hyatt:

Noah Hoppe

+1 312 780 5991

noah. hoppe@hyatt.com

Kontakt za medije, Apple Leisure Group:

Lilliana Vazquez Maya

+1 610 359 5913

lmaya@applelg.net

Vir: Hyatt Hotels Corporation

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.