O-STA

Wella obeležuje prvo leto kot samostojno podjetje s preseganjem ciljev rasti, uvajanjem prebojnih inovacij in širjenjem vodstvenih zmogljivosti

NEW YORK & ŽENEVA--(BUSINESS WIRE)- Wella Company, eno izmed vodilnih svetovnih podjetij v 100 milijard dolarjev vredni kozmetični industriji, danes obeležuje eno leto, odkar deluje kot samostojno podjetje. Wella Company ima vrhunski profesionalni in maloprodajni portfelj ikoničnih blagovnih znamk za lase, lepotno tehnologijo in nohte, vključno z Wella Professionals, Clairol, OPI, Nioxin, Sebastian Professional in ghd. Podjetje, ki je bilo ustanovljeno v Nemčiji leta 1880, je 1. decembra 2020 ponovno pridobilo status samostojnega podjetja, pod vodstvom globalnega investicijskega podjetja Kohlberg Kravis and Roberts ("KKR"), ki ima večinski lastniški delež in ga je v zadnjem letu dvakrat povečalo.

Wella je nastala sredi svetovne pandemije COVID-19, med katero je bila skoraj celotna panoga profesionalnih salonov - glavna baza strank podjetja - zaprta. Kljub temu zahtevnemu globalnemu okolju je podjetje določilo svojo strategijo rasti, se osredotočilo na vzpostavitev operativnih temeljev za samostojen uspeh in zaposlilo skoraj 1.100 ljudi po vsem svetu, vključno z vodilnimi strokovnjaki s področja lepote, maloprodaje in izdelkov široke potrošnje v svoji izvršni ekipi.

"Po prvem letu delovanja podjetja je naša ekipa ponosna na veliko stvari. Status neodvisnega podjetja smo dosegli v težkih časih za kozmetično industrijo in zabeležili močno rast prihodkov v primerjavi z letoma 2020 in 2019. Naše poslovno leto, ki se začne 1. julija, se odvija dobro. Celotno poslovanje je zelo zdravo, naša finančna uspešnost pa presega letne cilje v vseh dejavnostih in na vseh geografskih območjih," je povedala Annie Young-Scrivner, izvršna direktorica Wella Company. "Pripravljeni smo na rast po vsem svetu. Še naprej smo osredotočeni na to, da stranke in potrošnike navdušujemo z edinstvenimi inovativnimi izdelki in se še naprej širimo na prodajnih kanalih in geografskih območjih s pomočjo potenciala naših blagovnih znamk."

Uspešnost in inovativnost izdelkov

Wella Company ima v različnih fazah razvoja obsežno paleto inovativnih izdelkov, ki že v prvem letu dajejo rezultate.

Najpomembnejši izdelki naše krovne blagovne znamke Wella Professionals:

1. True Grey, za potrošnike, ki sprejemajo svojo sivino, je v prvih dveh mesecih v regiji Evropa, Bližnji Vzhod in Afrika vsako uro sprejelo 10 salonov.

2. Koleston Perfect, najbolje prodajana profesionalna trajna barva za lase na svetu, je dosegla nov mejnik - vsako sekundo je po vsem svetu kupljena ena tuba.

3. Prodaja linije Wella Professional Hair Care še naprej dosega močno dvomestno rast po vsem svetu.

Dve največji blagovni znamki v maloprodajnem portfelju podjetja za lase, Clairol in Wella, sta se utrdili s pomočjo dodatnih naložb in prenove blagovnih znamk. Clairol že sedem zaporednih mesecev beleži močno rast deleža. Na področju maloprodaje Wella je znamka dosegla rekordni 24-odstotni tržni delež v Mehiki in trenutno zaseda prvo mesto na Bližnjem vzhodu ter je tudi prva premijska znamka v Braziliji.

OPI s sedežem v Los Angelesu, vodilna blagovna znamka za nohte, znana po imenih odtenkov, ki si jih ni težko zapomniti, je letos poleti na več kot 20 trgih predstavila svoj prvi veganski lak za nohte naravnega izvora, Nature Strong. Nature Strong je presegel pričakovanja, saj je pripomogel k dvomestni rasti portfelja.

V letu 2021 je Nioxin v primerjavi z letom 2020 dvomestno povečal čiste prihodke, saj se je med pandemijo več potrošnikov osredotočilo na domačo samooskrbo in tretmaje, tudi za nego lasišča in izpadanje las.

Ghd (good hair day) iz Londona na novo opredeljuje lepotno tehnologijo. Izkoristil je svojo patentirano tehnologijo za lase in predstavil Unplugged, brezžični ravnalec las, ki je zaželen po vsem svetu. Konstantna dvomestna rast je doživela pospešek, ko so vstopili na kitajski trg in v petih minutah prodali 2 500 ravnalcev las.

Zavezanost panogi

Podpora umetnikom v salonih, da ostanejo v koraku s trendi ter izpopolnjujejo svoje znanje in spretnosti, je del genskega zapisa podjetja Wella Company. V preteklem letu je Wella Company ponudila na stotine spletnih izobraževalnih tečajev za navdih in usposabljanje stilistov. Aprila, ko je bil večji del sveta še vedno zaprt, je pripravila svoj prvi globalni virtualni dogodek "WeCreate", na katerem so se zbrali vodilni stilisti in izobraževalci v panogi, da bi izkoristili nove spretnosti in ponovno odkrili strast do obrti ter tako omogočili uspešno ponovno odprtje salonov po zaprtju. WeCreate je dosegel več kot 100 tisoč lepotnih strokovnjakov v 100 državah, podjetje pa krilo stroške prijavnin, da bi tako pomagalo panogi - ta naložba je bila vredna približno 30 milijonov dolarjev.

"V čast nam je podpirati salone in verjamemo v moč podpore stilistom in tehnikom, ki to panogo delajo tako edinstveno," je dejal Young-Scrivner. "Lastniki malih podjetij so hrbtenica svojih skupnosti. Prepričani smo, da ko je panoga uspešna, smo uspešni tudi mi. Naša podpora lastnikom kozmetičnih salonov po vsem svetu je le eden od načinov, kako gradimo podjetje, ki je usmerjeno k namenu."

Vodenje

V vodstveni ekipi podjetja Wella Company so vodilni uslužbenci iz Evrope, Azije, Brazilije in ZDA, skoraj polovica pa je žensk. Podjetje še naprej vlaga v vrhunske talente. Najnovejša imenovanja, ki so bila opravljena novembra, širijo globalne zmogljivosti vodstvene ekipe na področju lepotne industrije:

Yannis Rodocanachi je bil imenovan za predsednika za Ameriški kontinent. Yannis ima bogate globalne izkušnje na področju lepote, saj je delal tako v podjetjih s širokim naborom potrošniških izdelkov kot tudi v hitro rastočih zagonskih podjetjih s podporo zasebnega kapitala na področju las in lepote. Skoraj 20 let je preživel pri podjetju L'Oréal, kjer je širil portfelje na področju las in lepote po vsem svetu ter delal na področju prodaje, trženja in splošnega upravljanja v Evropi, Aziji in ZDA. Zadnji dve leti je bil generalni direktor podjetja BH Cosmetics iz Los Angelesa, kjer je vodil preoblikovanje podjetja, namenjenega generaciji Z, v raznoliko, pravično in trajnostno podjetje ter hkrati povečeval potencial za rast na področju neposredne prodaje potrošnikom.

Emmanuel Marin je bil imenovan na novoustanovljeno funkcijo glavnega direktorja za globalno tehnologijo, s čimer je združil in pospešil digitalne in tehnološke ambicije podjetja v okviru ene organizacije. Marin ima bogate izkušnje na področju kozmetike, izdelkov široke potrošnje, medijev in zdravstva ter je opravljal več vodstvenih funkcij. Med drugim je bil direktor za informacijsko tehnologijo, tehnološki direktor in direktor za podatke, pri čemer je izkoriščal in monetiziral podatke in tehnologijo za spodbujanje rasti. Pri L'Oréalu je več kot 16 let delal na vodilnih položajih na področju digitalnena poslovanja in tehnologije. Pred tem je bil glavni direktor za tehnologijo in digitalne tehnologije v podjetjih Mondelez International, News Corp. in nazadnje v podjetju International SOS.

Vodstveni ekipi podjetja so se avgusta pridružili tudi finančna direktorica na globalni ravni Virginie Costa, direktorica za kadre na globalni ravni Gretchen Koback Pursel ter predsednik blagovnih znamk in direktor za trženje na globalni ravni Hugh Dineen. Costa je ena od le sedmih finančnih direktoric na globalni ravni v 25 največjih kozmetičnih podjetjih.

Wella Company ima zdaj več kot 6.000 zaposlenih v več kot 100 državah. Trenutno je 57 odstotkov Wellinih zaposlenih po vsem svetu žensk, 45 odstotkov žensk v podjetju Wella pa je na direktorski ravni in višje. Od 1. decembra 2020 je bilo skoraj 70 odstotkov novih zaposlitev žensk in približno 60 odstotkov vseh napredovanj v podjetju so si prislužile ženske.

"Smo panoga, ki je zgrajena na hrbtenici žensk - salonskih koloristkah, stilistkah, specialistk za nego nohtov. Dejansko skoraj 90 odstotkov panoge profesionalnih salonov v ZDA in Združenem kraljestvu sestavljajo ženske - vendar je zanemarljivo majhno število lastnic podjetij," je opozorila Young-Scrivner. "Želimo podpreti uspeh panoge na splošno in verjamemo, da to pomeni, da moramo prispevati svoj delež k podpori žensk v tej panogi."

O podjetju Wella

Wella Company je eno od vodilnih svetovnih lepotnih podjetij, ki ga sestavlja družina kultnih blagovnih znamk, kot so Wella Professionals, Clairol, OPI, Nioxin, Sebastian Professional in ghd. V podjetju Wella Company smo inovatorji, ki skušamo z našimi blagovnimi znamkami navdihniti potrošnike in strokovnjake za lepoto, da so videti, se počutijo in so zvesti sebi. Zavezani smo k oblikovanju najboljšega kozmetičnega podjetja v panogi, kjer lahko več kot 6.000 zaposlenih v več kot 100 državah pripelje v službo svojo najboljšo različico sebe. Vodijo nas vrednote podjetja in cilj, da s svojimi izdelki, planetom in podjetjem pozitivno vplivamo na ljudi, zagotavljamo trajnostno rast za vse deležnike. Za več informacij o podjetju Wella obiščite www.wellacompany.com in nam sledite na LinkedInu, Instagramu in Facebooku.

Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211201005310/en/

Kontakt

Hilary Crnkovich
+1 646 217 1700
Hilary.crnkovich@wella.com

Vir: Wella Company