O-STA

NielsenIQ premaguje izziv vsekanalnega merjenja

Naložba družbe NielsenIQ v rešitve za e-trgovanje zagotavlja vodilni pogled na celoten trg

CHICAGO --(BUSINESS WIRE)-- Potovanje kupcev se nenehno razvija, saj imajo potrošniki večji nadzor nad tem, kaj počnejo, vidijo in slišijo. To pomeni, da se morajo spreminjati tudi orodja, ki se uporabljajo za merjenje in analiziranje prodaje, tržnega deleža in vedenja potrošnikov. V okolju, ki se še naprej seizmično spreminja, je merjenje časa, kraja in načina nakupovanja potrošnikov nujno. To omogoča proizvajalcem izdelkov široke potrošnje (IŠP) in trgovcem na drobno, da predvidevajo trende in se hitreje odzivajo na potrebe in pričakovanja potrošnikov.

Čeprav je najhitreje rastoči kanal v Zahodni Evropi in Severni Ameriki splet, so orodja za merjenje e-trgovine precej razdrobljena. Uporabniki morajo združevati podatke iz več virov, da dobijo popolno sliko trga. NielsenIQ spreminja industrijo IŠP in maloprodajo s svojimi inovativnimi rešitvami in natančnimi vpogledi, ki nudijo integriran, natančen, popoln in bolj granularen pogled na nespletni in spletni trg, kar olajšuje analizo trendov med kanali.

Podjetje, ki smo ga pred kratkim prevzeli, Foxintelligence, bo okrepilo našo ponudbo po vsem svetu.

Foxintelligence je največje podjetje za merjenje e-trgovine in analizo podatkov o potrošnikih v Evropi. Upravlja največjo evropsko skupino potrošnikov, ki je skladna z uredbo GDPR, in se ponaša z več kot 600.000 aktivnimi spletnimi kupci v Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji in Združenem kraljestvu, kot podjetje s podporo družbe NielsenIQ pa bo lahko razširilo svojo pokritost in ponudbo na dodatne trge.

Osem mesecev po tem, ko je NielsenIQ postal samostojno podjetje, je izvedel več ključnih prevzemov in znatno povečal svoje naložbe, da bi pospešil dobavo svojih izdelkov in oblikoval celovite rešitve ter tako preoblikoval merilne in analitične rešitve, ki so na voljo hitro spreminjajoči se industriji FMCG in maloprodaji.

"Naš cilj je preoblikovati način delovanja in storitev za naše stranke ter jim pomagati pri pospeševanju rasti. Z dosedanjimi naložbami gradimo temelje za preobrazbo družbe NielsenIQ in v družbo vnašamo ključne talente, s katerimi se bomo lotili nekaterih najbolj kritičnih vprašanj, s katerimi se naše stranke soočajo danes in s katerimi se bodo soočale v prihodnosti," je dejala Lorena Elizondo, direktorica za strategijo v družbi NielsenIQ.

"NielsenIQ želi k e-trgovini pristopiti celostno. Foxintelligence je v tej strategiji ključnega pomena, saj širi doseg naše edinstvene rešitve za merjenje maloprodaje. Med drugim odkriva slepe pege na spletu, kot so tržnice, specialisti za določene kategorije, neposredna prodaja potrošnikom, hitra trgovina in transportna logistika, s čimer zagotavlja popolno pokritost trga," je dejal Clément Colin, vodja mednarodnega merjenja e-trgovine pri družbi NielsenIQ.

Foxintelligence zbira in anonimizira elektronske prejemke ter tako ustvarja podrobne, celovite in lastniške podatke o transakcijah. Ti podatki so temelj tržnega obveščanja v današnji dobi digitalne potrošnje, NielsenIQ pa jih bo razvijal naprej.

"Izjemno ponosni in veseli smo, da smo se pridružili družini NielsenIQ. Že več kot leto dni delamo na skupnih temah, da bi svojim strankam prinesli še večjo vrednost, zdaj pa jim bomo zagotovili celovitejšo in bolj integrirano vizijo spletnega in nespletnega trga," je dejal Edouard Nattée, izvršni direktor in ustanovitelj podjetja Foxintelligence.

Prevzem družbe Foxintelligence je zadnji pogumni korak družbe NielsenIQ pri zagotavljanju revolucionarnih in celovitih podatkov o e-trgovini. Septembra 2021 je NielsenIQ prevzel podjetji Rakuten Intelligence in Data Impact, da bi okrepil svoj portfelj rešitev za e-trgovino in ga globalno razširil.

O družbi NielsenIQ

NielsenIQ je vodilni na področju zagotavljanja najpopolnejšega, nepristranskega pogleda na vedenje potrošnikov po vsem svetu. NielsenIQ, ki temelji na revolucionarni platformi za podatke o potrošnikih in bogati analitične zmogljivosti, omogoča vodilnim svetovnim podjetjem in trgovcem na drobno drzno in samozavestno sprejemanje odločitev.

Z uporabo obsežnih podatkovnih nizov in enakim merjenjem vseh transakcij NielsenIQ strankam omogoča v prihodnost usmerjen pogled na vedenje potrošnikov za optimizacijo uspešnosti na vseh maloprodajnih platformah. Naša odprta filozofija povezovanja podatkov omogoča uporabo najvplivnejših zbirk podatkov o potrošnikih na svetu. NielsenIQ zagotavlja popolno resnico.

NielsenIQ, podjetje iz portfelja družbe Advent International, deluje na skoraj 100 trgih in pokriva več kot 90 % svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite NielsenIQ.com.

O podjetju Foxintelligence

Poslanstvo družbe Foxintelligence je opolnomočiti nosilce odločanja s podatki, da bi izboljšali delovanje družb in podjetij. Podjetje zagotavlja najboljše vpoglede v najnovejše trende evropskega e-trgovanja, tako da pridobiva podatke o stotinah trgovcev in tisočih e-računov blagovnih znamk. Pri tem Foxintelligence zbira komercialne informacije o e-trgovini iz e-sporočil (npr. e-računov): zahvaljujoč lastniški tehnologiji lahko Foxintelligence strukturira to ogromno količino podatkov, da ustvari še nevidene vpoglede v trg in jih deli na svoji platformi SaaS: Foxapp.

Izvirnik je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211208005244/en/

Kontakti

Media Relations
Za ameriške in globalne medije
Fernanda Paredes, fernanda.paredes@nielseniq.com, +1 917-291-1196
Alex Tekip, alexandra.tekip@nielseniq.com, +1 517-249-2588

Za EU
Francija: Sebastien Monard, sebastien.monard@nielseniq.com, +33 6 85 32 94 61
Nemčija: Julia Mayer, julia.mayer@nielseniq.com
Španija: Marta Correia da Silva, marta.correia@nielseniq.com
Italija: Lara Clementi, lara.clementi@nielseniq.com, +39 344 0164721
Združeno kraljestvo: Mikolaj Piotrowski, mikolaj.piotrowski@nielseniq.com, +48661950246

Vir: NielsenIQ

Veljavna verzija sporocčla je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.