O-STA

American Express: Poročilo o svetovnih potovalnih trendih za leto 2022 kaže, da so ljudje pripravljeni in željni potovati

21. marca 2022 ob 13:00 (UTC)

  • Potrošniki potujejo, da bi videli ljudi in kraje, ki jih imajo radi, obeležili pomembne življenjske dogodke, se odpravili na potovanja s svojega seznama želja, se v živo udeležili različnih dogodkov ter si prizadevali za boljše počutje

  • 86 odstotkov vprašanih namerava leta 2022 za potovanja porabiti enako ali več denarja v primerjavi z običajnim letom pred pandemijo1

NEW YORK, ZDA - (BUSINESS WIRE) - Podjetje American Express (NYSE:AXP) je danes objavilo svoje poročilo o svetovnih potovalnih trendih (American Express Travel: 2022 Global Travel Trends Report)1, ki kaže, da ljudje pričakujejo več potovanj kot lani in nameravajo leta 2022 za potovanja porabiti enako ali več denarja v primerjavi z običajnim letom pred pandemijo. Poročilo, ki temelji na podatkih iz ZDA, Avstralije, Kanade, Mehike, Japonske, Indije in Združenega kraljestva, razkriva, da potrošniki potujejo, da bi videli ljudi in kraje, ki jih imajo radi, praznovali pomembne življenjske dogodke, se odpravili na potovanja, ki jih imajo na svojem seznamu želja, se udeležili dogodkov v živo ter si prizadevali za boljše počutje. V četrtem četrtletju leta 2021 so se globalne rezervacije s strani članov kluba imetnikov kartice American Express, opravljene prek storitve American Express Travel, v primerjavi z letom 2019 povečale za 24 odstotkov, v letu 2022 pa so se še okrepile.

To sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostno gradivo. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220321005163/en/

"Zaradi pandemije smo vsi, tudi turisti, na novo ocenili, kaj nam je resnično pomembno," je dejala Audrey Hendley, predsednica družbe American Express Travel. "Poročilo o svetovnih potovalnih trendih kaže, da turisti nadomeščajo izgubljeni čas in premišljujejo o tem, s kom potujejo, katere kraje obiskujejo, katere blagovne znamke podpirajo in kako zapravljajo svoj denar, saj se potovalna industrija premika naprej."

Najpomembnejši izsledki poročila American Express o svetovnih potovalnih trendih1 za leto 2022 so med drugim:

  • Svet je pripravljen potovati: 74 odstotkov vprašanih se strinja, da so pripravljeni rezervirati potovanje za leto 2022, tudi če ga bodo morali pozneje odpovedati ali spremeniti rezervacijo1. Takšnih odgovorov je več kot lani, ko jih je bilo 56 odstotkov2.

  • Izdatki za potovanja presegajo raven pred pandemijo: 86 odstotkov potrošnikov pričakuje, da bodo leta 2022 za potovanja porabili enako ali več v primerjavi z običajnim letom pred pandemijo1.

  • Turisti želijo potovati pogosteje: 62 odstotkov anketirancev namerava leta 2022 oditi na 2 do 4 potovanja, 76 odstotkov anketirancev pa se strinja, da nameravajo leta 2022 več potovati z družino kot leta 2021.

  • Turisti iščejo blagovne znamke, ki dajejo prednost podpori lokalnim skupnostim: 81 odstotkov anketirancev želi obiskati destinacije, kjer lahko izkusijo lokalno kulturo, in želijo, da se denar, ki ga porabijo med potovanjem, vrne v lokalno skupnost.

  • Sanjske destinacije postajajo resničnost: 55% anketirancev želi letos rezervirati enkratne počitnice; to še posebej velja za milenijce (67 %) in generacijo Z (65 %).

  • Z vrnitvijo zabav se vračajo tudi potovanja, povezana z dogodki: 56% anketirancev je izjavilo, da lani niso potovali zaradi odsotnosti večjih zabavnih dogodkov in festivalov, letos pa se nameravajo vrniti na tovrstne dogodke.

Potovalni zagon med turisti še naprej narašča, zato American Express Travel ponuja ekskluziven dostop do edinstvenih aranžmajev in ugodnosti ter dostop do najboljšega znanja v svojem razredu prek potovalnih svetovalcev American Express, ki članom kluba imetnikov Amex kartice pomagajo pri vseh vrstah potovanj. Celotno poročilo o svetovnih potovalnih trendih (American Express Travel: 2022 Global Travel Trends Report) je na voljo tukaj.

1Metodologija raziskave: Spletno anketo Amex Trendex je izvedla družba Morning Consult med 3. in 11. februarjem 2022 na vzorcu 2000 državljanov ZDA in 1000 turistov iz Avstralije, Kanade, Indije, Japonske, Mehike, Združenega kraljestva in ZDA, pri katerih letni dohodek gospodinjstva presega vsaj 70.000 dolarjev in so opredeljeni kot odrasli, ki običajno potujejo z letalom vsaj enkrat na leto. Rezultati raziskave na vsakem trgu imajo stopnjo napake plus ali minus 3 odstotne točke.

2 Metodologija raziskave: Spletno anketo Amex Trendex je izvedla družba Morning Consult med 15. in 24. januarjem 2021 na vzorcu 2000 državljanov ZDA in 1000 turistov iz Avstralije, Kanade, Indije, Japonske, Mehike, Združenega kraljestva in ZDA, pri katerih letni dohodek gospodinjstva presega vsaj 70.000 dolarjev (ali ekvivalent te vsote v valutah drugih držav) in so opredeljeni kot odrasli, ki so v letu 2019 vsaj enkrat potovali z letalom. Rezultati raziskave imajo stopnjo napake plus ali minus 2 odstotni točki za ZDA in plus ali minus 3 odstotne točke za preostale države.

O PODJETJU AMERICAN EXPRESS

American Express je globalno storitveno podjetje, ki strankam omogoča dostop do izdelkov, spoznanj in izkušenj, ki obogatijo življenja in ustvarjajo poslovni uspeh. Več lahko izveste na spletni strani americanexpress.com ali na družbenih omrežjih: facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress, youtube.com/americanexpress.

Ključne povezave do izdelkov, storitev in informacij o odgovornosti podjetja: osebne kartice, poslovne kartice, potovanja, darilne kartice, predplačniške kartice, trgovske storitve, Accertify, Kabbage, Resy, kartice za podjetja, poslovna potovanja, raznolikost in vključenost, korporativna odgovornost in poročila o okolju, družbi in upravljanju.

Lokacija: Globalno

Oglejte si izvirno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220321005163/en/

Kontakt:

AMERICAN EXPRESS
Ali Pearce
Ali.Pearce@aexp.com

Vir: American Express

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.