O-STA

Novost: knjiga MREŽENJE - skrivnosti mreženja v zasebnem in poslovnem svetu

Boško Praštalo v Sloveniji spada med redke posameznike, ki so na podlagi večletnih raziskav in lastnih 20 letnih izkušenj v prodaji, vodenju prodajnih ekip in svetovanju, razvili unikaten sistem mreženja. Vse skupaj temelji na lastni proaktivnosti, na tem, da se ukvarjamo s pravimi posamezniki, da kreiramo dolgoročno kakovostne odnose in posledično iz naslova mreženja potegnemo kar največ.

Boško Praštalo je prvi avtor v Sloveniji, ki je napisal knjigo o tej tematiki z naslovom MREŽENJE - skrivnosti mreženja v zasebnem in poslovnem svetu. Je poznavalec sistema mreženja, ki svoje znanje in izkušnje prenaša naprej. Skupinam in posameznikom pomaga graditi osebni odnos v okviru poslovnega mreženja, svetuje, kako začeti pogovor, kako navezovati stike in kako čez čas pridobiti več poslovnih pobud, informacij in pravih oseb v svoji poslovni mreži.

Knjiga MREŽENJE - skrivnosti mreženja v zasebnem in poslovnem svetu

Knjiga Mreženje prinaša usmeritve, kako ozavestiti mreženje in kako začeti strateško graditi svojo poslovno in zasebno mrežo. Cilj knjige je, da ozavestimo, da je v mreženju vse odvisno od nas: kdo bo jutri del naše mreže, s kom bomo pili kavo, od koga se bomo učili in kdo nam bo nudil podporo v težkih časih.

Ekskluzivno ponudbo lahko izkoristite le še do ponedeljka 15. 5. 2022. Več informacij na: https://knjiga.poslovnomrezenje.si/

"Sneak Peek": 7 nasvetov za kakovostno mreženje:

Zavedati se moramo, kaj je naš magnet, s čim lahko že danes bogatimo druge.

Ključno je, da na enem mestu uredimo in segmentiramo svoje stike.

Pomembno je, da strateško načrtujemo čas za mreženje.

Mi smo tisti, ki moramo biti proaktivni na način, da damo pobudo za klic, kavo ali sestanek.

Mreženje moramo živeti, biti nenehno odprti za spoznavanje, saj nikoli ne vemo, kdaj in kje bomo srečali novega prijatelja, ljubezen, kupca ali poslovnega parterja.

Zgolj med 5 in 10 % oseb izvaja "Follow-up", a če dodamo samo to aktivnost, bomo nadpovprečno izstopali.

Naša moč ni v tem, kaj vse znamo, temveč, kaj vse zna naša mreža, zato je pomembno, da nenehno povezujemo osebe znotraj in zunaj mreže.