O-STA

NielsenIQ zagnal maloprodajno medijsko rešitev za monetizacijo sredstev in merjenje donosnosti investicije za trgovce

16. maja, 2022 14:01 UTC

NielsenIQ Activate trgovcem na drobno omogoča, da svoje lastne podatke izkoristijo za pospeševanje novih tokov prihodkov

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- NielsenIQ, globalno podjetje za informacijske storitve, je danes objavilo, da uvaja rešitev NielsenIQ Activate, programsko opremo kot storitev (SaaS), ki trgovcem na drobno omogoča, da razširijo priložnosti za prihodke s pomočjo maloprodajnih medijev in celovitih informacij o strankah, s katerimi lahko kupce aktivirajo s prilagojenimi promocijskimi ponudbami.

NielsenIQ Activate je sestavljen iz namenskih aplikacij za oblikovanje hiper-usmerjenega občinstva, upravljanje ponudb in oglasov ter celostno merjenje. To orodje SaaS, ki je del platforme NielsenIQ Connect, bo trgovcem na drobno omogočilo ustvarjanje trajnostnih prihodkov z monetizacijo njihovih maloprodajnih medijskih sredstev prek fizičnih in digitalnih kanalov. Poleg tega bodo trgovci na drobno lahko povečali verodostojnost pri blagovnih znamkah in jih obveščali o spoznanjih, ki jih potrebujejo za pridobivanje pozornosti svojih strank, delovali na podlagi teh spoznanj in merili donosnost svojih dejavnosti na vseh kanalih.

"Zavezani smo, da bomo nadaljevali našo zapuščino in opredelili naslednje stoletje merjenja potrošnikov in maloprodaje," je dejal globalni vodja maloprodajnih medijev pri podjetju NielsenIQ, Xavier Facon. "NielsenIQ Activate združuje zmožnost pridobivanja podrobnega pregleda nad strankami prek vseh kanalov ter zbiranja vpogleda v tveganja in priložnosti za oglaševanje na eni sami platformi. To bo trgovcem na drobno zlahka omogočilo izvajanje kampanj na podlagi napovednega oblikovanja občinstva in zbiranje meritev o vplivu oglasov prek vseh kanalov, hkrati pa se bodo lahko uskladili s partnerji na področju blagovnih znamk."

Ker se zavedamo, da je vsak trgovec na drobno drugačen, NielsenIQ Activate trgovcem na drobno ponuja možnost, da sami prevzamejo maloprodajne medije in jih prilagodljivo vključijo v svoje ekosisteme. Poleg tega bodo trgovci na drobno lahko oblikovali osebe in natančna občinstva na podlagi tisočerih atributov strank; pridobili bodo lahko izstopajoče, na stranke osredotočene večkanalne vpoglede za boljše odločanje; skrajšali bodo čas za uvedbo in merjenje personaliziranega sodelovanja s strankami v realnem času v lastnih in zunanjih medijih ter se uskladili z blagovnimi znamkami glede potreb strank za čim večjo monetizacijo podatkov in medijev.

"NielsenIQ povečuje rast na globalni ravni in gradi trdne temelje za naslednje stoletje merjenja potrošnikov in maloprodaje, ki bo hitro, vitko in povezano, " je dejal globalni predsednik za maloprodajo pri družbi NielsenIQ, David Johnson. "Trg se razvija in naša naloga je, da poskrbimo, da se merilna industrija razvija v koraku s časom. Kot vodilno globalno podjetje za informacijske storitve v tej panogi skrbimo za to, da natančno predstavimo hitro spreminjajočo se maloprodajno pokrajino in raznolike potrebe naših strank."

Združevanje zmogljivosti nedavnih prevzemov, družb Precima in CiValue, programski opremi NielsenIQ Activate omogoča, da podpira možnosti personalizacije, ki dopolnjujejo osnovne zmožnosti NielsenIQ, na katere se maloprodajna industrija zanaša pri sprejemanju ključnih odločitev in opri personaliziranih izkušnjah. Družba NielsenIQ je s svojimi maloprodajnimi izdelki in programi sodelovanja še naprej zagovornik sprememb, saj trgovcem na drobno in blagovnim znamkam omogoča, da povečajo svoj delež v potrošnikovi denarnici z uporabo podatkov in informacij o strankah v realnem času ter jih opremi s pravim naborom aktivacij, da lahko na podlagi teh podatkov glede deleža ukrepajo in ga merijo.

"Preproste in intuitivne rešitve podjetij CiValue in Precima uporabljajo najsodobnejšo tehnologijo in zmogljivo podatkovno znanost, ki bosta v kombinaciji z globalnim merjenjem učinkovitosti podjetja NielsenIQ resnično povezali trgovce na drobno in proizvajalce izdelkov široke potrošnje," je dejal soustanovitelj in izvršni direktor podjetja CiValue, Beni Basel. "Nobena druga platforma ne more pomagati trgovcem na drobno in blagovnim znamkam, da sodelujejo pri povečevanju vrednosti za stranke s preprosto in intuitivno platformo umetne inteligence, ki njihove stranke postavlja v središče strateškega odločanja."

Za več informacij o NielsenIQ Activate prosimo obiščite https://nielseniq.com/global/en/solutions/nielseniq-activate/.

O družbi NielsenIQ

NielsenIQ je vodilno podjetje pri zagotavljanju najbolj celovitega in nepristranskega pogleda na vedenje potrošnikov po vsem svetu. NielsenIQ, ki ga poganjata revolucionarna potrošniška podatkovna platforma in bogate analitične zmogljivosti, omogoča drzno in samozavestno odločanje vodilnim svetovnim podjetjem in trgovcem na področju potrošniškega blaga.

Z uporabo obsežnih podatkovnih baz in enakomernim merjenjem vseh transakcij NielsenIQ strankam omogoča vpogled v vedenje potrošnikov, z namenom optimizacije delovanja na vseh maloprodajnih platformah. Naša odprta filozofija o integraciji podatkov omogoča najvplivnejše potrošniške nabore podatkov na planetu. NielsenIQ prinaša popolno resnico.

NielsenIQ kot portfeljsko podjetje Advent International deluje na skoraj 100 trgih in pokriva več kot 90 odstotkov svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite NielsenIQ.com.

Izvirno različico si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220516005072/en/

Kontakti

Gillian Mosher
podpredsednica, komunikacije
647-282-9714
Gillian.Mosher@nielseniq.com

Vir: NielsenIQ

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.