O-STA

NielsenIQ pospešuje širitev globalne maloprodajne strategije z Dawn E. Norvell kot vodjo maloprodajnega laboratorija

27. marca 2022

CHICAGO--( BUSINESS WIRE )-- NielsenIQ je okrepil svojo vodilno svetovno maloprodajno prakso s pridobitvijo Dawn E. Norvell v vlogi globalne vodje novoustanovljenega laboratorija NielsenIQ Retail Lab. V svoji novi vlogi bo Norvell vodila napredno ekipo, ustvarjeno za boljše prepoznavanje potreb maloprodajnih strank in oblikovanje rešitev, in trgovcem na drobno omogočila uporabo celotnega nabora izdelkov NielsenIQ za pomoč pri razvoju njihovega poslovanja. Norvell bo zgradila strategijo prodajnega in komercialnega upravljanja, ki bo zasnovana tako, da nadgradi osredotočenost NielsenIQ na maloprodajno analitiko in omogoči rast znotraj poslovne enote.

"Maloprodajni laboratorij NielsenIQ je pomemben del naše globalne maloprodajne strategije in uspeha podjetja, Dawnino izjemno znanje in izkušnje na globalnem trgu pa omogočajo redek vpogled v trenutno maloprodajno klimo," je dejal David Johnson, globalni predsednik maloprodaje pri NielsenIQ. "Njene obsežne izkušnje bodo izboljšale našo široko paleto ponudbe za stranke in znatno okrepile našo maloprodajno ekipo. Navdušeni smo, da NielsenIQ še naprej privablja najboljše talente inovativnih mislecev in vizionarskih voditeljev."

Norvell je vizionarska poslovna vodja z dokazano uspešnostjo in bogatimi maloprodajnimi izkušnjami. Njeno strokovno znanje na področju analize podatkov o potrošnikih in proizvajalcih, na področju premostitve kompleksnih rešitev za reševanje poslovnih problemov ter na področjih upravljanja dobička in izgube in poslovne strategije, ki jo vodijo potrošniki, nam bo omogočilo doseganje močnih, dolgoročnih poslovnih rezultatov.

"Prihod na NielsenIQ je zame vznemirljiv, saj podjetje slovi po odličnih storitvah za stranke in kaže neprimerljivo predanost zagotavljanju strokovne analize trendov potrošnikov in trga," je dejala Dawn E. Norvell. "Pritegnil me je tudi novi maloprodajni laboratorij podjetja, resnično inovativni laboratorijski koncept, ki omogoča odkrivanje temeljnih težav trgovca na drobno, sposobnost reševanja teh težav in priložnost za monetizacijo prednosti maloprodajnega trgovca. Veselim se doseganja močnih poslovnih rezultatov z vodenjem in razvojem raznolike ekipe inovativnih mislecev in nadarjenih strokovnjakov v laboratoriju NielsenIQ Retail Lab."

Preden se je pridružila NielsenIQ, je Norvell več kot 10 let delala v Walmartu, kjer je služila kot višja trgovka in tržnica kategorij na področju hrane, potrošnega materiala in lepote. Prejela je tudi različne nagrade na svojem področju delovanja, med drugim Walmartovo nagrado za vpliv na odličnost trženja in Walmartovo nagrado za tvegano razmišljanje. Poleg tega je bila Norvell ključna govornica na številnih dogodkih v industriji in je bila poudarjena kot "precej močna" vodja lepotne industrije v članku revije Essence Magazine "Črnke v lepotni industriji: 15 vodstvenih delavk na področju lepote, ki spreminjajo industrijo."

O NielsenIQ

NielsenIQ, globalno podjetje za informacijske storitve, zagotavlja zlati standard pri meritvah potrošnikov in maloprodaje z najbolj povezanim, popolnim in uporabnim razumevanjem razvijajočega se globalnega vsekanalnega potrošnika. NielsenIQ je vir zaupanja za industrije, ki jim služimo, in pionir, ki opredeljuje naslednje stoletje meritev potrošnikov in maloprodaje. Naši podatki, povezani vpogledi in napovedna analitika optimizirajo uspešnost CPG in maloprodajnih podjetij, jih približajo skupnostim, ki jim služijo, in pomagajo spodbuditi njihovo rast.

NielsenIQ, portfeljsko podjetje Advent International, deluje na več kot 90 trgih in pokriva več kot 90 odstotkov svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite www.nielseniq.com.

Izvirno različico si lahko ogledate na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220627005238/en/

Kontakti

Gillian Mosher podpredsednica za komuniciranje Gillian.mosher@nielseniq.com

Vir: NielsenIQ

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.