O-STA

Tommy Hilfiger se vrača na newyorški teden mode

14. julij 2022 07:00 UTC

Predstavitev kolekcije jesen 2022 blagovne znamke Tommy Hilfiger potaplja občinstvo v raziskovanje blagovne znamke, ki povezuje resničnost in metaverzum v okviru nadaljevanja največje platforme "Poglej in kupi" v industriji.

Izkušnje blagovnih znamk v realnem času se odvijajo v energični multimedijski pokrajini, ki udeležence z dogodka na brooklynski obali prestavi v svet iger Roblox in v nove fizično-digitalne komercialne koncepte po vsem svetu

AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, ki je v lasti podjetja PVH Corp. [NYSE: PVH], se prvič po treh letih vrača na newyorški teden mode z izkustvenim dogodkom na modni stezi, na katerem bo predstavljena najnovejša kolekcija "Poglej in kupi" za jesen 2022, občinstvo pa se bo fizično in digitalno potopilo v osveženi svet blagovne znamke.

Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostno gradivo. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/

Interaktivna izkušnja, ki bo potekala 11. septembra ob 19.00 po srednjeevropskem času, črpa navdih iz edinstvene newyorške ustvarjalne scene: epicentra ljudi in subkultur, trka glasbe lo-fi in visoke tehnologije ter zlitja sloga in ustvarjalnosti. Dogodek, prežet z vzdušjem in surovostjo New Yorka - rojstnega mesta blagovne znamke TOMMY HILFIGER - bo povezal ljudi s spontanimi trenutki ustvarjalnosti na predstavitvenem dogodku v resničnem življenju v Skyline Drive-In v Brooklynu in na vzporedni aktivaciji v metaverzumu.

"Ko sem razmišljal o tem, kje naj začnemo našo vrnitev na teden mode, me je srce takoj pripeljalo v znamenito ustvarjalno kulturo New Yorka," je dejal Tommy Hilfiger. "Tu so se ob mojih začetkih v industriji združevali moda, umetnost, glasba in zabava. In še danes me ta pristop navdihuje pri sodelovanju z najsodobnejšimi skupnostmi, ki gradijo nove ustvarjalne izkušnje. V tej sezoni gre za srečanje mojih najljubših arhivskih navdihov z novimi koncepti dogodkov v živo in virtualnimi svetovi. Je popoln izraz tega, za kar se zavzemamo, ko se z vrnitvijo na NYFW poklanjamo svojim koreninam."

Inovativne večmedijske aktivacije blagovne znamke bodo oživile kolekcijo TOMMY HILFIGER za jesen 2022 - od New Yorka do evropskih prestolnic in Chengduja ter še dlje. Fizično-digitalno predstavitev bodo dopolnjevali novi maloprodajni koncepti v izbranih trgovinah TOMMY HILFIGER ter prevzemi pri ključnih veleprodajnih in specializiranih partnerjih po vsem svetu. Na modni stezi in zunaj nje se bodo prvič predstavila partnerstva z globalnimi talenti, pri čemer bo TOMMY HILFIGER poudaril svoje korenine v spreminjanju klasičnih oblačil.

Prvič v modni zgodovini bo modna brv "Poglej in kupi" v živo predvajana v globalni skupnosti Roblox z več kot 50 milijoni dnevnih uporabnikov, ki jih bodo spremljali avatarji, oblečeni v sloge TOMMY HILFIGER za jesen 2022, ki bodo zavzeli remiksirano virtualno mesto New York. Vsak slog, ki bo predstavljen na fizični modni stezi, bo na voljo za nakup po vsem svetu v okviru koncepta Tommyja Hilfigerja "Poglej in kupi", vključno z ekskluzivnimi digitalnimi izdelki na Robloxu. Partnerstvo blagovne znamke z globalno večpredstavnostno platformo se je začelo decembra 2021 in se še naprej širi z novimi fazami.

Pridružite se pogovoru na družbenih omrežjih z uporabo #TommyHilfiger in @TommyHilfiger.

O podjetju TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER je ena najbolj priznanih blagovnih znamk vrhunskega življenjskega sloga na svetu, ki že od leta 1985 navdušuje in navdihuje potrošnike. Blagovna znamka ustvarja ikoničen slog, ki zaživi na stičišču klasičnega in novega ter ga soustvarja z ljudmi, ki oblikujejo kulturo po vsem svetu. TOMMY HILFIGER slavi bistvo klasičnega ameriškega sloga s sodobnim pridihom. Tommy Hilfiger potrošnikom po vsem svetu ponuja vrhunsko kakovost in vrednost v okviru življenjskih slogov TOMMY HILFIGER in TOMMY JEANS, s široko paleto kolekcij, ki vključujejo moška, ženska in otroška športna oblačila, džins, modne dodatke in obutev. Tommy Hilfiger je neomajno zavezan trajnosti in vključevanju.

Globalna maloprodaja izdelkov TOMMY HILFIGER je leta 2021 znašala približno 9,3 milijarde dolarjev, za blagovno znamko pa skrbi več kot 16.000 sodelavcev po vsem svetu - prisotni so v 100 državah in v več kot 2.000 maloprodajnih trgovinah, vključno z največjo globalno vodilno trgovino tommy.com. Podjetje PVH je podjetje Tommy Hilfiger prevzelo leta 2010 in še naprej nadzira osredotočen pristop k povečevanju pomembnosti, prisotnosti in dolgoročne rasti blagovne znamke po vsem svetu.

O podjetju PVH Corp.

PVH je platforma za rast podjetij Calvin Klein in TOMMY HILFIGER. S spodbujanjem moči in pomembnosti blagovnih znamk prinašamo naše globalne, ikonične blagovne znamke bližje potrošnikom kot kdaj koli prej, ter jih povezujemo s prihodnjimi generacijami. Vodijo nas naše vrednote, zahvaljujoč obsegu našega podjetja in njegovemu globalnemu dosegu pa kot ena ekipa z eno vizijo in enim načrtom spodbujamo modo za dober namen. To je naša moč, to je moč PVH+.

Oglejte si izvirno različico na businesswire.com:https://www.businesswire.com/news/home/20220714005034/en/

Kontakti

Tommy Hilfiger
Lyndsey Anderson

Višja direktorica za globalno komuniciranje in odnose z javnostmi
Lyndsey.anderson@tommy.com


Vir: PVH Corp.

Večpredstavnostne vsebine

Foto

Tommy Hilfiger (Foto: Business Wire)


Logotip


Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.