O-STA

Poročilo o skrbi za svet: Hyatt deli informacije o napredku pri okoljskih, družbenih in upravljavskih zavezah in pobudah

14. julij 2022 12:00 UTC

Napredek vključuje cilj zmanjšanja emisij toplogrednih plinov do leta 2030, ki temelji na znanstvenih dognanjih, in nadaljnji napredek pri doseganju ciljev raznolikosti, enakosti in vključenosti (DE&I) do leta 2025

CHICAGO, ZDA - (BUSINESS WIRE) - Podjetje Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) je danes objavilo svoje poročilo o skrbi za svet 2021 World of Care Highlights in poročilo o raznolikosti, enakosti in vključenosti Diversity, Equity and Inclusion (DE&I) Report, ki prikazujeta, kako podjetje spodbuja skrb za planet, ljudi in odgovorno poslovanje, in predstavljata napredek, dosežen v okviru platforme World of Care, okoljske, socialne in upravljavske platforme (ESG) družbe Hyatt.

"Skrb za ljudi, da so lahko najboljši, je v središču Hyattove zgodbe že 65 let. S programom World of Care sprejemamo odgovornost in priložnost, da skupaj oblikujemo bolj trajnosten svet in prihodnost," je dejala izvršna podpredsednica in vodja pravne službe družbe Hyatt Margaret Egan. "Z intenzivnim osredotočanjem na doseganje napredka pri ključnih zavezah ESG iz našega okoljskega okvirja in ciljev Change Starts Here, se čutimo odgovorne za nenehno ukrepanje in napredek, da bi ustvarili potrebne spremembe za našo industrijo, družbo in planet."

Hyatt pospešuje raznolikost v zaposlovanju

Po lanskem uvodnem poročilu o raznolikosti, enakosti in vključenosti (DE&I) so Hyattovi podatki o raznolikosti delovne sile za leto 2021 pokazali večjo zastopanost nebelcev med zaposlenimi v ZDA ter rast skoraj vseh ras in narodnosti med delavci, menedžerji in vodji. Hyattova zaveza, da bo na tem področju vsako leto napredoval, služi kot ključno merilo za merjenje korakov, narejenih v smeri bolj raznolikega, pravičnega in vključujočega okolja za sodelavce.

Družba Hyatt si še naprej prizadeva za doseganje svojih tovrstnih ciljev za leto 2025 v zvezi z osebami, ki jih zaposli, podpira in s katerimi dela, kar je del njenih zavez Change Starts Here. S poudarkom na izboljšanju zastopanosti raznolikosti v svoji dobavni verigi je Hyatt leta 2021 sprejel 220 novih temnopoltih dobaviteljev, pri čemer se bo v prihodnosti še naprej osredotočal na pospeševanje napredka. Na primer, hotel Revival Baltimore, ki je del blagovne znamke JdV by Hyatt, je pri dobavi kave za vse hotelske sobe in kavarno 'Dashery v objektu sodeloval s podjetjem v lasti temnopoltih Black Acres Roastery, medtem pa je Hyatt Centric The Pike Long Beach v svoj Watercraft Lounge nedavno vpeljal pivovarno v lasti temnopoltih lastnikov Crowns & Hops.

"Pri Hyattu verjamemo v moč pripadnosti - v to, da se ljudje počutijo kot doma, ne glede na to, kje na svetu so. Neprestano si prizadevamo, da bi odražali svet, za katerega skrbimo z ekipami, ki skupaj dosegajo rezultate in rastejo," je dejala vodja kadrovske službe pri družbi Hyatt Malaika Myers. "Da bi uresničili našo vizijo sveta razumevanja in skrbi za druge, moramo še naprej dajati prednost raznolikosti, enakosti in vključenosti v vseh razsežnostih našega poslovanja in ukrepati, da bi dosegli pomemben napredek pri uresničevanju naših ciljev."

Hyatt napovedal donacijo za zagon sklada za žrtve trgovine z ljudmi

Da bi razširila prizadevanja hotelske industrije za podporo preprečevanju trgovine z ljudmi in preživelim, je fundacija Hyatt Hotels Foundation napovedala donacijo v višini pol milijona ameriških dolarjev za ustanovitev sklada No Room for Trafficking Survivors Fund v sodelovanju z Ameriškim združenjem hotelov in prenočišč (AHLA). Z donacijo in nadaljnjo podporo industrije bo sklad za preživele nevladne organizacije opremil z viri, ki jih potrebujejo za vključevanje in podporo žrtvam - od neposredne finančne podpore pri njihovih kratkoročnih in osnovnih potrebah do podpore, povezane s kariero, ki jih lahko okrepi in opremi na njihovi nadaljnji poti.

Hyatt si prizadeva za spodbujanje podnebnih ukrepov

Hyatt še pospešuje prizadevanja za še bolj vzdržne poslovne prakse v sklopu svojega okoljskega okvirja, ki se osredotoča na področja podnebnih sprememb in zaščite vode, odpadkov in kroženja, odgovorne oskrbe in uspešnih destinacij.

Leta 2021 je pobuda na znanosti osnovanih ciljev Science Based Targets initiative (SBTi) odobrila Hyattov znanstveno podprt cilj za zmanjšanje izpustov toplogrednih plinov do leta 2030. Hyattov cilj vključuje zmanjšanje absolutnega obsega emisij vrste 1 in 2, vključevanje ključnih dobaviteljev v določanje znanstveno utemeljenih ciljev do leta 2025 in zmanjševanje dodatnih emisij vrste 3.

Hyatt še naprej vztrajno spodbuja pobude, ki podpirajo napredek pri doseganju znanstveno utemeljenih ciljev, ki se osredotočajo na varčevanje z energijo, učinkovite tehnologije, sisteme za avtomatizacijo stavb, napredne trajnostne vidike oblikovanja in drugo. Pomemben poudarek bo na povečanju števila hotelov, ki imajo sončne celice ali uporabljajo le obnovljivo električno energijo, kot sta Hyatt Regency Amsterdam in Hyatt Regency Phoenix. Pri doseganju teh ciljev so ključnega pomena tudi stalna prizadevanja hotelov, kot so na primer prizadevanja, ki jih s svojim trajnostnim laboratorijem na kraju samem izvaja hotel Alila Villas Uluwatu.

Če želite izvedeti več o Hyattovih prizadevanjih in napredku na področju okoljske, socialne in upravljavske platforme, obiščite Hyatt.com/WorldofCare ali prelistajte 2021 World of Care Highlights, 2021 DE&I Report in 2021 GRI Index.

Izraz "Hyatt" je v tem sporočilu uporabljen zaradi lažje rabe in se nanaša na Hyatt Hotels Corporation in/ali eno ali več njegovih podružnic.

O družbi Hyatt Hotels Corporation

Družba Hyatt Hotels Corporation s sedežem v Chicagu je ena izmed vodilnih turističnih družb na svetu, ki jo vodi skrb za ljudi, da so lahko najboljši. Od 31. marca 2022 portfelj družbe vključuje več kot 1150 hotelov in all-inclusive nepremičnin v 71 državah na šestih kontinentih. Ponudba družbe vključuje blagovne znamke Park Hyatt®, Miraval®, Grand Hyatt®, Alila®, Andaz®, The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Ziva™, Hyatt Zilara™, Thompson Hotels®, Hyatt Centric®, Caption by Hyatt, JdV by Hyatt™, Hyatt House®, Hyatt Place®, UrCove in Hyatt Residence Club® ter blagovne znamke letovišč in hotelov pod znamko AMR™ Collection, vključno z Secrets® Resorts & Spas, Dreams® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts® in Sunscape® Resorts & Spas. Podružnice podjetja vodijo programe zvestobe World of Hyatt®, ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club® in storitve upravljanja destinacij Amstar DMC ter tehnološke storitve Trisept Solutions®. Za več informacij obiščite www.hyatt.com.

Za ogled izvorne različice sporočila na businesswire.com obiščite https://www.businesswire.com/news/home/20220713005967/en/

Kontakti

Megen DiSanto
megen.disanto@hyatt.com

Vir: Hyatt Hotels Corporation

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.