Na letni konferenci 2022 podelili nagrade za doktorske disertacije Mary Kay Academy of Marketing Science
Zmagovalka - Ishita Chakraborty, doktorica znanosti, Univerza Yale - Ocenjevanje razpoloženja s spletnimi pregledi besedil: Upoštevanje jezikovne strukture in manjkajočih atributov "Nagrade Academy of Marketing Science Mary Kay za disertacijo in predlog disertacije so edinstvena priložnost za strokovnjake s področja marketinga, da predstavijo svoje delo in prejmejo konstruktivne povratne informacije od svojih kolegov, kar je ključnega pomena za njihovo strokovno rast," je dejala Sheryl Adkins-Green, direktorica marketinga pri Mary Kay Inc. "V Mary Kayu smo še naprej zavezani zagotavljanju platform za izobraževanje in poklicno napredovanje ter strokovni razvoj. Ponosni smo, da lahko podpremo te nadarjene strokovnjake za trženje in njihov prispevek k področju trženja."
"Pri objavljanju dela v najpomembnejših strokovnih revijah o trženju je konkurenca vedno večja, zato je priložnost, da pred oddajo dela prejmete povratne informacije od vodilnih strokovnjakov s področja trženja, neprecenljiva," je dejala Julie Moulard, od 1. junija predsednica Akademije za trženjske znanosti. "Nagrade Mary Kay za disertacije strokovnjakom s področja trženja zagotavljajo ključno platformo za pregled in izpopolnitev njihovega dela, kar povečuje njihove možnosti za uspešno objavo rezultatov raziskav v verodostojnih revijah s področja trženja, kar na koncu koristi njihovemu splošnemu akademskemu ugledu in verodostojnosti." Za več informacij o nagradah za disertacije Academy of Marketing Science Mary Kay kliknite tukaj.
O družbi Mary Kay
Mary Kay Ash je leta 1963 ustanovila svoje sanjsko kozmetično podjetje z enim samim ciljem: obogatiti življenje žensk. Te sanje so se razcvetele v večmilijardno podjetje z milijoni neodvisnih prodajalcev v skoraj 40 državah. Kot podjetje za razvoj podjetništva si Mary Kay prizadeva, da bi z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom, povezovanjem v mreže in inovacijami opolnomočila ženske na njihovi poti. Podjetje Mary Kay se zavzema za vlaganje v znanost, ki stoji za lepoto, in proizvaja vrhunsko nego kože, barvno kozmetiko, prehranska dopolnila in dišave. Mary Kay verjame, da danes bogati življenja za trajnostni jutri, zato sodeluje z organizacijami z vsega sveta, ki se osredotočajo na spodbujanje poslovne odličnosti, podpiranje raziskav raka, spodbujanje enakosti spolov, zaščito preživelih pred nasiljem v družini, lepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Za več informacij obiščite marykayglobal.com, nas poiščite na Facebooku, Instagram u in LinkedIn u ali nam sledite na Twitterju.
O Academy of Marketing Science
Academy of Marketing Science je neprofitna, mednarodna, znanstvena in strokovna organizacija. Predana je vzpodbujanju visokih standardov in odličnosti pri ustvarjanju in širjenju znanja o trženju ter pospeševanju trženjske prakse z vodilno vlogo v disciplini trženja po vsem svetu. Zavezana je najvišjim etičnim standardom in kolegialnosti pri uresničevanju tega poslanstva. Oglejte si izvirno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/
Kontakti
Mary Kay Inc. Corporate Communications Marykay.com/newsroom (+1) 972.687.5332 ali media@mkcorp.com
Vir: Mary Kay Inc.
Večpredstavnostne vsebine Foto Na letni konferenci Academy of Marketing Science za leto 2022 so bili razglašeni zmagovalci nagrad za disertacije in predloge disertacij Mary Kay. (Grafika: Mary Kay Inc.)