O-STA

Na letni konferenci 2022 podelili nagrade za doktorske disertacije Mary Kay Academy of Marketing Science

18. julij 2022 19:15 UTC

Doktorski študenti so v okviru nagrad za doktorske disertacije, ki jih podeljuje Mary Kay, prejeli štipendije za nadaljnje uresničevanje svojih strokovnih in izobraževalnih ciljev na področjih, povezanih s trženjem.

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Družba Mary Kay Inc., vodilna korporativna zagovornica opolnomočenja žensk in podjetništva, je na letni konferenci Academy of Marketing Science (AMS), ki je potekala od 25. do 27. maja v Montereyju v Kaliforniji, nadaljevala svojo desetletja dolgo podporo izobraževanju in akademskim raziskavam z razglasitvijo dobitnikov nagrad Mary Kay za doktorske disertacije in predloge disertacij za leto 2022. Svetovno kozmetično podjetje že skoraj 30 let podeljuje te letne štipendije doktorskim kandidatom s področja trženja in jim tako daje priložnost, da pred kolegi predstavijo svoje disertacije, ki so jih že uspešno zagovarjali. Zmagovalce izberejo na podlagi končnih predstavitev na letni konferenci AMS.

Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostno gradivo. Celotno sporočilo si oglejte tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/

Prijavijo se lahko doktorski študenti, ki pokrivajo vse teme, metodologije in raziskovalne interese, povezane s trženjem, po vsem svetu. Finalisti za nagrado Mary Kay za doktorsko disertacijo in predlog doktorske disertacije za leto 2022 so:

Finalisti nagrade Mary Kay za predlog doktorske disertacije
Zmagovalec - Ali Anwar, doktorski kandidat, Wilfrid Laurier University (Kanada) - Spodbujanje prodaje v mladih podjetjih: Eseji o vlogi odpornosti in notranjega socialnega kapitala pri soočanju z neugodnimi motnjami
2. mesto - Alexander Fulmer, doktorski kandidat, Univerza Yale - Vprašanje intuitivne preference namenskosti
3. mesto - Jen Riley, doktorska kandidatka, Kennesaw State University - Vrednotenje vpliva prodajne tehnologije na profesionalno prodajo: Analiza učinkovitosti socialne prodaje 2022

2022 Finalisti nagrade Mary Kay za doktorsko disertacijo

Zmagovalka - Ishita Chakraborty, doktorica znanosti, Univerza Yale - Ocenjevanje razpoloženja s spletnimi pregledi besedil: Upoštevanje jezikovne strukture in manjkajočih atributov "Nagrade Academy of Marketing Science Mary Kay za disertacijo in predlog disertacije so edinstvena priložnost za strokovnjake s področja marketinga, da predstavijo svoje delo in prejmejo konstruktivne povratne informacije od svojih kolegov, kar je ključnega pomena za njihovo strokovno rast," je dejala Sheryl Adkins-Green, direktorica marketinga pri Mary Kay Inc. "V Mary Kayu smo še naprej zavezani zagotavljanju platform za izobraževanje in poklicno napredovanje ter strokovni razvoj. Ponosni smo, da lahko podpremo te nadarjene strokovnjake za trženje in njihov prispevek k področju trženja."

"Pri objavljanju dela v najpomembnejših strokovnih revijah o trženju je konkurenca vedno večja, zato je priložnost, da pred oddajo dela prejmete povratne informacije od vodilnih strokovnjakov s področja trženja, neprecenljiva," je dejala Julie Moulard, od 1. junija predsednica Akademije za trženjske znanosti. "Nagrade Mary Kay za disertacije strokovnjakom s področja trženja zagotavljajo ključno platformo za pregled in izpopolnitev njihovega dela, kar povečuje njihove možnosti za uspešno objavo rezultatov raziskav v verodostojnih revijah s področja trženja, kar na koncu koristi njihovemu splošnemu akademskemu ugledu in verodostojnosti." Za več informacij o nagradah za disertacije Academy of Marketing Science Mary Kay kliknite tukaj.

O družbi Mary Kay

Mary Kay Ash je leta 1963 ustanovila svoje sanjsko kozmetično podjetje z enim samim ciljem: obogatiti življenje žensk. Te sanje so se razcvetele v večmilijardno podjetje z milijoni neodvisnih prodajalcev v skoraj 40 državah. Kot podjetje za razvoj podjetništva si Mary Kay prizadeva, da bi z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom, povezovanjem v mreže in inovacijami opolnomočila ženske na njihovi poti. Podjetje Mary Kay se zavzema za vlaganje v znanost, ki stoji za lepoto, in proizvaja vrhunsko nego kože, barvno kozmetiko, prehranska dopolnila in dišave. Mary Kay verjame, da danes bogati življenja za trajnostni jutri, zato sodeluje z organizacijami z vsega sveta, ki se osredotočajo na spodbujanje poslovne odličnosti, podpiranje raziskav raka, spodbujanje enakosti spolov, zaščito preživelih pred nasiljem v družini, lepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Za več informacij obiščite marykayglobal.com, nas poiščite na Facebooku, Instagram u in LinkedIn u ali nam sledite na Twitterju.

O Academy of Marketing Science

Academy of Marketing Science je neprofitna, mednarodna, znanstvena in strokovna organizacija. Predana je vzpodbujanju visokih standardov in odličnosti pri ustvarjanju in širjenju znanja o trženju ter pospeševanju trženjske prakse z vodilno vlogo v disciplini trženja po vsem svetu. Zavezana je najvišjim etičnim standardom in kolegialnosti pri uresničevanju tega poslanstva. Oglejte si izvirno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220718005732/en/

Kontakti

Mary Kay Inc. Corporate Communications Marykay.com/newsroom (+1) 972.687.5332 ali media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.

Večpredstavnostne vsebine Foto Na letni konferenci Academy of Marketing Science za leto 2022 so bili razglašeni zmagovalci nagrad za disertacije in predloge disertacij Mary Kay. (Grafika: Mary Kay Inc.)

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.