O-STA

NielsenIQ objavil novo poročilo o vplivu inflacije na male in srednje velike blagovne znamke

NielsenIQ v svoji najnovejši globalni študiji predstavlja nov okvir za pomoč malim in srednje velikim blagovnim znamkam pri povečevanju rasti

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Družba NielsenIQ je predstavila ugotovitve globalne raziskave Brand Balancing Act, ki kaže, kako potrošniki dojemajo majhne in srednje velike blagovne znamke na novem z inflacijo zaznamovanem trgu. Med izzivi dobavne verige, inflacijskimi pritiski in previdnimi namerami potrošnikov glede porabe se majhne blagovne znamke soočajo z zahtevnimi pogoji. Z osredotočanjem na preference blagovnih znamk potrošnikov, primerjavo uspešnosti, časovno opredelitev cikla trendov in smiselnim razlikovanjem lahko male in srednje velike blagovne znamke izkoristijo odzive potrošnikov na nestabilno gospodarstvo v svojo korist.

"Inflacija je še povečala pomen vsake naložbe in strateških prizadevanj manjših blagovnih znamk. Z višanjem stroškov izdelkov se povečujejo tudi stroški, če ne izpolnimo pričakovanj potrošnikov," pravi Lauren Fernandes, globalna direktorica oddelka za vodenje idej. "Dobra novica za mala in srednje velika podjetja je, da kljub temu, da so po naši nedavni študiji številna mala in srednje velika podjetja v veliki meri 'neznana' v smislu prepoznavnosti, potrošniki pri odločanju o nakupu upoštevajo večjo raznolikost blagovnih znamk."

Velike korporacije imajo vzvode za preprečevanje inflacije in težav v dobavni verigi, s katerimi se manjša podjetja pogosto težko spopadajo, zato je za mala in srednje velika podjetja v tem trenutku ključnega pomena usklajevanje, ki pa se lahko obrestuje. V raziskavi The Brand Balancing Act je predstavljen pogled na to, kako inflacijski pritiski vplivajo na male in srednje velike blagovne znamke, ter strategije, s katerimi lahko predstavijo svojo vrednost in ostanejo zvesti temeljnim vrednotam, ki jih iščejo potrošniki. Analiza je izpostavila tudi:

  • 56% svetovnih potrošnikov raje kupuje lokalno izdelane izdelke malih podjetij na svojem območju

  • 57% jih skuša podpirati majhne blagovne znamke, kjer je to mogoče, vendar jih na policah vedno težje najdejo

  • 51% jih meni, da so majhne blagovne znamke bolj pristne in vredne zaupanja kot velike blagovne znamke

  • 47% jih meni, da so majhne blagovne znamke običajno dražje, vendar so zanje pripravljeni plačati nekoliko več

  • 86% svetovnih potrošnikov meni, da so funkcionalni razlogi, kot so razpoložljivost, kakovost in razmerje med ceno in kakovostjo, najpomembnejši pri odločitvi o nakupu

"Današnje makroekonomsko okolje je ustvarilo popoln vihar za mala in srednje velika podjetja, ki se morajo povezati s potrošniki. Vendar pa lahko ta nevihta zasenči manjše blagovne znamke, preden se lahko razširijo. Ključno bo najti prave vzvode, ki bodo temeljili na pravih podatkih o potrošnikih in bodo omogočali smiselne inovacije," pravi Fernandes. "Glede na to, da 48 % svetovnih anketirancev pravi, da nameravajo v prihodnosti več kupovati pri manjših blagovnih znamkah, bodo mala in srednje velika podjetja, ki bodo znala razumeti motive za nakup v tej novi pokrajini, najverjetneje imela koristi od teh novih preferenc potrošnikov."

O družbi NielsenIQ

NielsenIQ kot globalno podjetje za informacijske storitve zagotavlja zlati standard na področju merjenja potrošnikov in maloprodaje z najbolj povezanim, popolnim in uporabnim razumevanjem razvijajočega se globalnega, večkanalnega potrošnika. NielsenIQ je vir zaupanja za panoge, ki jim služimo, in pionir, ki opredeljuje naslednje stoletje merjenja potrošnikov in maloprodaje. Naši podatki, povezani vpogledi in napovedna analitika optimizirajo uspešnost podjetij s področja potrošniškega in maloprodajnega sektorja, jih približujejo skupnostim, ki jim služijo, in jim pomagajo pospeševati rast.

NielsenIQ, portfeljsko podjetje družbe Advent International, deluje na več kot 90 trgih in pokriva več kot 90 % svetovnega prebivalstva. Za več informacij obiščite NielsenIQ.com.

Izvirno različico si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220720005285/en/

Kontakti

Mediji
Gillian Mosher

Gillian.mosher@nielseniq.com

Vir: NielsenIQ