O-STA

Mladostni občutek: Mary Kay Inc. predstavlja nagrade, mejnike in dosežke iz prve polovice leta

28. julija 2022 17:02 UTC

Družba Mary Kay Inc. je prejela 30 nagrad, vključno z desetimi nagradami za delodajalce, ter priznanja za svojo poslovno odličnost, družbeni vpliv, zagovorništvo in trajnostna prizadevanja

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Družba Mary Kay Inc. se počuti mladostno. V prvi polovici leta je to ikonično svetovno podjetje za spodbujanje podjetništva nadaljevalo z inovacijami na področju znanosti o koži, si še naprej prizadevalo za družbeni vpliv ter prejelo več prestižnih nagrad za svoje poslovanje in vodenje. To je nekaj naravnost čudovitega - in skoraj 60 let stara blagovna znamka je šele na začetku svoje poti.

Objava za medije vsebuje multimedijske vsebine. Celotno besedilo je na voljo na: https://www.businesswire.com/news/home/20220728005228/en/

Logotip podjetja Mary Kay (grafika: Mary Kay Inc.)

NAGRADE IN VRHUNCI V LETU 2022

  • 30 skupnih nagrad za poslovno odličnost, družbeni vpliv in trajnostni razvoj

  • 10 nagrad za delodajalce, ki Mary Kay uvrščajo med podjetja z odličnim delovnim okoljem ter operativno odličnostjo

  • 7 nagrad za najvišje vodstvene položaje in višje vodstvo družbe Mary Kay

  • 17 poročil, ki jih je Mary Kay objavila sama in v katerih so podkrepljena njena operativna in dobrodelna prizadevanja, ki podpirajo njene trajnostne zaveze v sklopu strategije "bogatenje življenja dandanes za trajnostni jutri"

  • 3 omembe v letnih poročilih partnerjev z družbenim učinkom, ki izpostavljajo Mary Kay

  • 8 nastopov vodilnih predstavnikov podjetja, ki so ozaveščali o opolnomočenju in enakosti žensk, raznolikosti in vključenosti glede dobaviteljev, zaščiti voda in dostopu do izobraževanja

  • 2 izbora na filmskih festivalih

  • 4 raziskovalne študije o javnem naročanju, ki upošteva enakost spolov, in geografske študije o gospodarskih priložnostih žensk

  • 7 podeljenih raziskovalnih štipendij v podporo dekletom v znanosti, raziskavam raka in opolnomočenju žensk

ETOS & EKOSISTEM: POSLOVNA ODLIČNOST

Odlično delovno mesto

  • Spletna stran Resume.io je objavila seznam podjetij, ki jih zaposleni nočejo zapustiti in Mary Kay se je uvrstila na osmo mesto. Podjetja, ki so se prav tako uvrstila na seznam, so Virgin Atlantic, Merck & Co. in Thomson Reuters.

  • Mary Kay je prejela pet nagrad za najboljšega delodajalca v Združenih državah Amerike, Evropi in Maleziji od podjetja Kincentric.

  • Mary Kay se je uvrstila na seznam najboljših delodajalcev srednje velikosti v Ameriki za leto 2022 revije Forbes.

  • Podjetje Deloitte je podjetje Mary Kay Inc. uvrstilo na seznam najbolje upravljanih podjetij v ZDA za leto 2022.

  • Izpostava Mary Kay na Kitajskem je postala "najboljši delodajalec leta" po izboru podjetja Yidianzixun.

  • Mary Kay Poljska je bila izbrana kot ena najboljših delodajalcev na Poljskem za leto 2022 po mnenju revije Financial Magazine.

  • Mary Kay Češka/Slovaška je prejela oznako "najboljši delodajalec" programa Kincentric Best Employers.

  • Mary Kay Belorusija je prejela nagrado "Direct Sales Cosmetic Company Number One Award" ("Številka ena na področju kozmetičnih podjetij za neposredno prodajo") v sklopu beloruskih letnih nacionalnih nagrad "Number One", ki spodbujajo zdravo konkurenco in določajo najboljše akterje na beloruskem trgu

  • Mary Kay Španija je prejela oznako "najboljši delodajalec" programa Kincentric Best Employers.

Organizacijska učinkovitost

  • Deborah Gibbins, glavna operativna direktorica, je razširila svojo vlogo na področju poslovanja, da bi podprla digitalno strategijo podjetja, ki želi postati bolj tehnološko podprto podjetje, in je sedaj odgovorna tudi za informacijsko tehnološki aspekt podjetja.

  • Nathan Moore je bil imenovan na novoustanovljeno mesto predsednika za globalno prodajo in trženje ter bo prevzel odgovornost za vse trge Mary Kay po svetu ter tako podpiral neodvisne kozmetične svetovalke podjetja Mary Kay.

  • Chaun Harper je svojo vlogo v podjetju razširil na vodjo dobavne verige z dodatnimi odgovornostmi glede neposredne nabave in pogodbene proizvodnje.

  • Dr. Lucy Gildea je svojo vlogo razširila na vodjo inovacij za izdelke in znanost. Njene dodatne naloge vključujejo razvoj novih izdelkov, strategijo in načrtovanje portfelja izdelkov, razvoj in komercializacijo procesov (PrD&C), inženiring embalaže (PE) ter skladnost z zahtevami raziskav in razvoja.

Priznanja za vodenje

  • David Holl, glavni izvršni direktor, je prejel nagrado Bravo Leadership Award portala Direct Selling News.

  • Julia Simon, glavna pravna svetovalka in korporativna sekretarka, je prejela nagrado na področju etike in prava Robert H. Dedman Award for Ethics & Law foruma generalnih svetovalcev Texas General Counsel Forum. Julia Simon je tudi vodja za raznolikost in inkluzivnost.

  • Sheryl Adkins-Green je bila izbrana med 500 najboljšimi direktorji v severnem Texasu po izboru revije D CEO, Dallas 500 by D CEO, ki v ospredje postavlja vplivne voditelje v severnem predelu ameriške zvezne države Teksas.

  • Ewa Kudlińska-Pyrz, generalna direktorica izpostave Mary Kay na Poljskem in v Litvi, ki jo je revija Home & Market prepoznala kot eno od 50 najvplivnejših poljskih žensk, je prejela nagrado Pearls of Polish Business in nagrado "Rzeczpospolita Babska", ki jo je ustvarila revija Financial Magazine.

Znanost, ki vodi do lepote

  • Ob mednarodnem dnevu žensk in deklet v znanosti je družba Mary Kay objavila izjavo dr. Lucy Gildea o pomenu STEAM-a (izobrazbe na področju znanosti, tehnologije, inženirstva, matematike in humanistike ter umetnosti) za mlada dekleta.

  • Serija podjetja Mary Kay Girls & Women in STEAM, ki izpostavlja dekleta in ženske, ki spreminjajo področja znanosti, tehnologije, inženirstva, humanistike in umetnosti ter matematike, je prejemnici Ivanni Hernandez iz Kolumbije podelila štipendijo za nadaljnje izobraževanje, da bi lahko uresničila svoje sanje in postala prva latinskoameriška astronavtka, ki bo poletela v vesolje.

  • Mary Kay je v sodelovanju z Društvom za raziskovalno dermatologijo raziskovalkam podelila štiri štipendije za raziskave zdravja kože/kožnih bolezni.

  • Mary Kay Nemčija/Nizozemska/Švica je od podjetja Compamedia prejela pečat Top 100 Innovator ter se tako uvrstila na seznam najboljših 100 inovatorjev.

Razvoj izdelkov

  • Družba Mary Kay je na 20. podelitvi ameriških poslovnih nagrad prejela zlato nagrado Stevie v kategoriji "COVID: najbolj vreden izdelek" za razkužilo za roke.

Digitalne inovacije

  • Aplikacija Mary Kay® App je bila imenovana za finalistko v kategoriji tehnoloških inovacij združenja Direct Selling Association

SMISEL IN DRUŽBENI VPLIV: KATALIZATOR SPREMEMB

Opolnomočenje in enakost žensk

  • The Women's Entrepreneurship Accelerator (WEA), pospeševalnik ženskega podjetništva, ki ga je ustanovila družba Mary Kay v sodelovanju s šestimi agencijami Združenih narodov (ZN), je napovedal začetek prvega brezplačnega spletnega programa, ki ga je razvila pobuda SheTrades Mednarodnega trgovinskega centra (ITC) in ki omogoča pridobitev certifikata Entrepreneurship Certificate. Digitalni učni načrt s 27 moduli, ki ga podpira podjetje Mary Kay, zajema 7 ključnih stopenj podjetniške poti. Program je brezplačen in na voljo vsem v angleščini, španščini, francoščini in kmalu tudi v arabščini ter je obogaten z 200 videoposnetki.

  • ITC SheTrades, Mary Kay in WEA so gostili virtualni dogodek "Podjetništvo: Kje začeti?", da bi obeležili začetek izvajanja programa certifikata o podjetništvu. Na dogodku je spregovorila Deborah Gibbins, glavna operativna direktorica podjetja Mary Kay.

  • Mary Kay in WEA pozdravljajo agencijo za mednarodne telekomunikacije pri ZN, International Telecommunication Union (ITU), najnovejšega partnerja pri ZN, ki stremi k odpravljanju digitalnega razkoraka med spoloma.

  • ITC in WEA sta v sodelovanju s podjetjem Mercado Libre organizirala serijo virtualnih delavnic v podporo uvedbi spletnega programa certifikata za podjetništvo. Delavnice so potekale v Mehiki, Braziliji, Čilu, Kolumbiji in Argentini.

  • Projekt pilotne vasi SDG (2017-2021) v naselju Waipula na Kitajskem, ki so ga ustanovili Mary Kay, Program Združenih narodov za razvoj (UNDP), Kitajski mednarodni center za gospodarske in tehnične izmenjave (CICETE), Kitajska fundacija za razvoj žensk in lokalni partnerji, je bil izbran v ožji izbor za nagrado P3 Impact Award in med finaliste programa P3 Impact Accelerator. Nagrado P3 Impact Award so ustanovili neprofitna organizacija Concordia, poslovna šola Darden School Institute for Business in Society Univerze v Virginiji in ameriški Urad za globalna partnerstva ministrstva za zunanje zadeve ZDA, da bi nagradili vodilna javno-zasebna partnerstva (P3), ki izboljšujejo skupnosti in svet.

  • Julia Simon, glavna pravna svetovalka in korporativna sekretarka, je intervjuvala Everjoy Mahuku, uspešno voditeljico iz Zimbabveja, za kampanjo CARE ob mednarodnem dnevu žensk (IWD) 2022.

  • CARE je podjetje Mary Kay prepoznal kot enega od petih sponzorjev svoje kampanje z naslovom #HerVoice ("njen glas"), ki je potekala v okviru IWD22. Drugi sponzorji so bili P&G, The Coca-Cola Company, Cargill in UPS.

  • Erin Duncan, višja direktorica za strategijo in načrtovanje portfelja izdelkov, je imela uvodni govor na panelu vrha Glamhive Live Spring Style & Beauty z naslovom "Neustavljive: Dame, ki lansirajo."

  • Mednarodni ženski forum (IWF) je na letni konferenci Cornerstone v Čilu podjetje Mary Kay predstavil kot podpornika revolucionarnih raziskav o latinskoameriških ženskah v 18 državah v zadnjih 25 letih v projektu "Democracy & Society from a Gender Perspective," ("Demokracija in družba z vidika spola"), ki ga je po naročilu IWF izvedla organizacija LatinBarometro.

  • Družba Mary Kay je v šolskem letu 2021-2022 sponzorirala mrežo za poučevanje podjetništva, ki se imenuje Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE) World Series of Innovation (WSI). Enaindvajset ekip nastajajočih socialnih podjetnikov je za svoje predlagane rešitve sedmih izzivov WSI, od katerih se vsak osredotoča na pospeševanje enega od ciljev trajnostnega razvoja, prejelo skupaj 16.800 ameriških dolarjev. Sponzorji sedmih inovacijskih izzivov so bili: Bank of the West, Citi Foundation, Mary Kay, Saint-Gobain North America, Ernst & Young, LLP (EY), Maxar Technologies in PIMCO.

  • Mednarodna organizacija dela (ILO) in WEA sta objavili oceno razvoja ženskega podjetništva (WED) v Mehiki, ki jo je podprla družba Mary Kay, z naslovom "Evaluación de las condiciones marco para el desarrollo empresarial de la mujer, Sectores de comercio e industria en la Ciudad de México" ("Ocena okvirnih pogojev za razvoj ženskega podjetništva, trgovinski in industrijski sektorji v mestu Ciudad de Mexico").

Raznolikost, enakost in vključenost

  • Družba Mary Kay je prek partnerstva s podjetjem Equal Rights Trust pomagala zagnati pobudo, ki raziskuje algoritemsko diskriminacijo, nov raziskovalni in zagovorniški program, katerega cilj je zbrati dokaze o vzorcih diskriminacije, ki se pojavljajo ob uporabi umetne inteligence in znotraj algoritemskih sistemov odločanja, ter utemeljiti proaktivni, preventivni in previdnostni pristop k obravnavi diskriminacijskih učinkov teh tehnologij. Podjetje Equal Rights Trust je opravilo analizo obstoječih in predlaganih mednarodnopravnih okvirov na tem področju; začelo je izvajati "Call for Evidence on AI and Algorithmic Discrimination", poziv k predložitvi dokazov o umetni inteligenci in algoritemski diskriminaciji z vidika spola, pripravljati nov dokument za določanje standardov - načela o enakosti pri načrtovanju algoritemskega odločanja ter začelo oblikovati koalicijo za podporo tem načelom.

  • Gospa A'Lelia Bundles, prapravnukinja gospe C. J. Walker, in doktorica znanosti Michelle Hines, direktorica formulacije izdelkov pri podjetju Mary Kay, sta na letnem srečanju Združenja kozmetičnih kemikov (SCC75) predstavili štipendije Madam C.J. Walker Scholarships za manjšinske študente z nezadostno zastopanostjo, ki si želijo pridobiti visokošolsko izobrazbo na področjih STEM, povezanih s kozmetično industrijo in industrijo osebne nege. Nagrado podpira Društvo kozmetičnih kemikov, partnersko pa jo financira podjetje Mary Kay. Med zmagovalnimi prejemniki so bili: Joy Rutherford, študentka petega letnika doktorskega študija in raziskovalna štipendistka NIH, ki se ukvarja s sintezo pomembnih spojin, ki jih najdemo v medicini in naravi, z uporabo fotokemije in radikalskih poti; in Imani Elaine Porter, Univerza Hampton (drugi letnik dodiplomskega študija/biokemija).

  • Družba Mary Kay se je pridružila pospeševalniku za spolno enakost UN Global Compact Target Gender Equality Accelerator v sklopu nadaljevanja s posvetovanji o strategiji za enakost spolov v okviru pobude ZN Global Compact, ki je potekala junija 2021.

Naročanje z upoštevanjem načela enakosti spolov in raznolikost dobaviteljev

  • Deborah Gibbins, operativna direktorica družbe Mary Kay, je podpisala uvodno izjavo k poročilu o javnem naročanju, ki zagovarja upoštevanje načela enakosti spolov ter ga je pripravila organizacija UN Women. Naslov poročila je "Procurement's Strategic Value. Why gender-responsive procurement makes business sense" ("Strateška vrednost javnega naročanja. Zakaj je naročanje, ki upošteva načelo enakosti spolov, poslovno smiselno.") Za pripravo poročila je organizacija UN Women v letu 2021 k sodelovanju povabila več kot 350 deležnikov, od tega več kot 150 podjetij iz zasebnega sektorja, ter vključila 7 študij primerov o razvoju podjetij na področju javnega naročanja.

  • Podjetje Mary Kay je postalo 2022 Silver Champion for Supplier Diversity & Inclusion, srebrni prvak na področju raznolikosti in vključenosti dobaviteljev za leto 2022, po izboru podjetja WEConnect International in v sodelovanju z organizacijo Disability:IN in Nacionalno gospodarsko zbornico LGBTQ (NGLCC). To priznanje nagrajuje zavezanost globalni raznolikosti in vključevanju dobaviteljev glede prizadevanj za večjo vključujočo porabo, politik in postopkov - ta čast je pripadla tudi drugim podjetjem: Bayer, Eaton Corporation, Goldman Sachs in Marriott International.

  • Julia Simon, vodja pravne službe ter vodja za raznolikost in inkluzivnost, je na dogodku agencije UN Women Europe and Central Asia (ECA) in organizacije KAGIDER predstavila ugotovitve raziskave GRP survey, ki jo je podjetje IPSOS ob podpori podjetja Mary Kay izvedlo v Turčiji, da bi bolje razumelo ovire, s katerimi se soočajo podjetnice. Simon je zasebni in javni sektor pozvala, naj sprejmeta strategije javnega naročanja, ki bodo upoštevale enakost spolov. KAGIDER je turško združenje ženskih podjetnic.

  • Virginie Naigeon-Malek, globalna vodja oddelka za družbeni vpliv in trajnostni razvoj, je uvodoma nagovorila virtualni dogodek GRP & Investment Pilot (GRPI), ki sta ga koordinirala UN Women ECA in KAGIDER v Turčiji. Inovativno usposabljanje podpira podjetje Mary Kay.

  • Na dogodku "Investors Pitch Finale", ki sta ga skupaj organizirala UN Women in KAGİDER v okviru pobude WEA, je 25 žensk iz 8 držav predstavilo svoje poslovne načrte žiriji poslovnežev in skupini investitorjev.

  • Na srečanju o cilju enakosti spolov je pobuda UN Global Compact objavila videoposnetek GRP Advocacy, ki je nastal s podporo pospeševalnika ženskega podjetništva in ga je podprla družba Mary Kay.

Raziskave raka

  • Dr. Lucy Gildea, glavna direktorica za inovacije pri družbi Mary Kay, je v imenu fundacije Mary Kay Ash sprejela nagrado za podporo pri zdravljenju raka Cancer Support Community North Texas Thrive Award.

  • Fundacija The Mary Kay Ash Foundation, je v sodelovanju s centrom za raziskave raka Harold C. Simmons Comprehensive Cancer Center, ki je del bolnišnice UT Southwestern Medical Center v Dallasu, razkrila še eno prejemnico mednarodne štipendije za podoktorske študente na področju raziskav raka - podoktorsko študentko biologije dr. Mario del Rosario Chica Parrado iz Malage v Španiji.

Nasilje na podlagi spola in nasilje v družini

  • Na zasedanju Komisije za status žensk (CSW66) je skrbniški sklad ZN za odpravo nasilja nad ženskami v letnem poročilu za leto 2022 o svojih dejavnostih za leto 2021 poleg vlad 16 držav in devetih nacionalnih odborov UN Women poudaril prizadevanja fundacije Mary Kay Ash in družbe Mary Kay Inc. za odpravo nasilja nad ženskami in dekleti.

  • Podjetje Mary Kay je bilo predstavljeno v beli knjigi, ki sta jo objavila mreža ZN za boj proti spolnemu nasilju med konflikti (UN Action) in organizacija Committed to Good, in ki govori o tem, kako lahko zasebni sektor sodeluje pri prizadevanjih proti spolnemu nasilju na območjih konfliktov. Prizadevanja vključujejo odpravljanje neenakosti med spoloma in diskriminatornih družbenih struktur, ki ohranjajo neenake odnose med spoloma, ter dejavnosti, ki pomagajo skupnostim v stiski. Mreža ZN za ukrepanje proti spolnemu nasilju v konfliktih je koordiniran organ 21 organizacij ZN, ki si prizadevajo za preprečevanje spolnega nasilja med konflikti in odzivanje nanj.

Odzivi v izrednih razmerah

  • Podjetje Mary Kay je ob izjavi o podpori napovedalo donacijo Rdečemu križu za pomoč v humanitarni krizi v Ukrajini.

  • Podjetje Mary Kay je prejelo nagrado ameriškega Rdečega križa za korporativne partnerje za svoj odziv na konflikt v Ukrajini.

  • Fundacija Mary Kay Ash je za svoja prizadevanja za pomoč med koronavirusno pandemijo prejela bronasto nagrado Stevie na 20. podelitvi ameriških poslovnih nagrad.

Globalni družbeni vpliv in lokalna skupnost

  • Družba Mary Kay se je uvrstila na 91. mesto na lestvici Purpose Power Index. To je tretja edicija največje študije, ki je doslej merila zaznavanje namena blagovnih znamk in temelji na več kot 20.500 posameznih ocenah več kot 5.500 ameriških potrošnikov in zaposlenih ter zajema več kot 200 različnih blagovnih znamk.

TRAJNOSTNI RAZVOJ IN OKOLJEVARSTVO TER SOCIALNI IN UPRAVNI VIDIKI: BOGATENJE ŽIVLJENJA DANDANES ZA TRAJNOSTNI JUTRI

Podnebne spremembe

  • Na zasedanju Komisije za status žensk (CSW66) je WEA gostila panel z naslovom "Vlaganje v podjetnice za boj proti podnebnim spremembam". Na panelu, ki ga je vodila Elizabeth Vazquez (WEConnect International), so sodelovali gostje iz vodstev šestih agencij ZN. Deborah Gibbins, operativna direktorica podjetja Mary Kay, je imela uvodni nagovor in pozvala zasebni in javni sektor, naj se pridružita pobudi WEA in spodbujata žensko podjetništvo.

  • Dokumentarni film Forest of Hope (Gozd upanja) spremlja Doño Angelico, 71-letno borko za ekosisteme, in njeno ekipo žensk iz organizacije Mujeres Unidas Para La Conservacion De Laguna Sanchez, ene od partnerjev organizacije The Nature Conservancy v Mehiki. Film je bil predvajan na filmskem festivalu okoljskih pravic v Severni Dakoti in mednarodnem ženskem filmskem festivalu v Hot Springsu. Kratki film, ki ga je v sodelovanju z organizacijo The Nature Conservancy producirala Mary Kay, napisala, režirala in producirala pa ga je ta ekipa, je bil pred tem uvrščen v polfinale festivala Films for the Forest.

Upravljanje voda

  • Družba Mary Kay je sodelovala pri posvetovanju z vladama Nizozemske in Tadžikistana, da bi pomagala opredeliti vlogo zasebnega sektorja v akcijski agendi za vodo in na konferenci ZN v sklopu te teme na splošno. Akcijska agenda za vodo je končni dokument, ki ni predmet pogajanj in v katerem lahko države članice, zainteresirane strani, zasebni sektor itd. predložijo zaveze, ki bodo predstavljene na konferenci ZN o vodi leta 2023. Tam se nam bodo pridružili kolegi iz Tadžikistana in agencije UN-DESA.

  • Mary Kay je skupaj z organizacijo The Nature Conservancy sodelovala na panelu o ženskah, ki si prizadevajo za zaščito voda (Making Waves: Women in Water Conservation). Virtualni pogovor se je osredotočil na voditeljice z vsega sveta, ki se spopadajo z izzivi in vodijo prizadevanja za obnovo zdravja naših oceanov.

Preglednost in zagovorništvo (samoporočanje in posodobitve)

  • Družba Mary Kay je ob koncu leta 2021 objavila poročilo o najpomembnejših dogodkih s poudarkom na 58 nagradah in priznanjih ter prizadevanjih na področju družbenega vpliva in trajnostnega razvoja skozi vse leto.

  • Ob različnih svetovno priznanih dnevih ozaveščanja je Mary Kay vse leto objavljala posodobitve ali dodatne informacije o svojih nenehnih prizadevanjih, da postane blagovna znamka z namenom in trajnostno usmerjeno podjetje, zavezano prihodnosti našega planeta in prihodnjih generacij:

    • Mednarodni dan gozdov in svetovni dan dreves - objavljeno poročilo, v katerem je podrobno opisano dolgoletno partnerstvo podjetja Mary Kay s fundacijo Arbor Day.

    • Svetovni dan prostoživečih živali - z globalnim partnerstvom z organizacijama The Nature Conservancy in Arbor Day Foundation družba Mary Kay Inc. podpira ključne projekte ohranjanja in obnavljanja ekosistemov, ki pomagajo varovati zdravje kopenskih in morskih prostoživečih živali po vsem svetu.

    • Dan zavedanja pomena sončne energije/svetovni dan energetske učinkovitosti - v 80. letih prejšnjega stoletja smo poudarili našo uporabo sončne energije; od leta 2014 pa svetovni sedež in globalni proizvodni obrat Mary Kay poganja 100-odstotna energija iz obnovljivih virov.

    • Poročilo o mednarodnem dnevu akcije za reke - podjetje Mary Kay Inc. prek globalnega partnerstva s fundacijo Arbor Day podpira ključne projekte obnove vodotokov, ki pomagajo varovati biotsko raznovrstnost in zdravje naših obrežnih ekosistemov.

    • Svetovni dan recikliranja - poudarili smo našo zavezanost k zmanjšanju količine nastalih odpadkov in ponovni uporabi ali recikliranju materialov s strateškimi uskladitvami in preteklimi ukrepi.

    • Svetovni dan vode - voda je bistven element naših proizvodnih dejavnosti in celotne vrednostne verige. Okrepili smo svojo trajnostno zavezo k učinkoviti rabi tega vse bolj dragocenega naravnega vira in k omejevanju vpliva na okolje zaradi načina porabe in izpustov vode.

    • 50. obletnica fundacije Arbor Day - Mary Kay in fundacija Arbor Day si prizadevata za oživitev gozdov, da bi zagotovili boljšo kakovost naravnih virov in lokalnih okolij za ljudi in vse druge oblike življenja. Naši projekti sajenja dreves prispevajo h kampanji, ki jo je januarja 2020 začel Svetovni gospodarski forum v podporo Desetletju obnove ekosistemov Združenih narodov, da bi do leta 2030 obnovil, zaščitil ali zasadil 1 bilijon dreves. Mary Kay je bila zgodnji podpornik kampanje in se je že prvi dan zavezala, da poskrbi za 1.130.000 dreves.

    • Poročilo o nacionalnem dnevu ljubezni do drevesa - v ospredje smo postavili naše "najljubše drevo" pri proizvodnem obratu Richarda R. Rogersa (R3). To posebno drevo je bilo posajeno ob slovesnem odprtju obrata R3 v Lewisvillu v Teksasu (ZDA) ter je obeležilo posaditev milijon dreves.

    • Svetovni dan ogroženih vrst - poudarili smo naše projekte, ki podpirajo ključne projekte ohranjanja in obnove ekosistemov za zaščito ogroženih vrst po vsem svetu.

    • Svetovni dan selitve rib - obeležili smo geslo lanskoletnega dneva "Povezovanje rib, rek in ljudi" s poudarkom na projektih in ozaveščanjem o vplivu selitvenih rib na oblikovanje zdravih rečnih sistemov.

    • Mednarodni dan biotske raznovrstnosti/svetovni dan biotske raznovrstnosti - obeležili smo temo "Gradimo skupno prihodnost za vse, kar je živo", katere namen je povečati razumevanje pomena biotske raznovrstnosti.

    • Svetovni dan želv - tema svetovnega dneva želv je bila namenjena ozaveščanju o njihovem ogroženem statusu. Podjetje Mary Kay Inc. prek globalnega partnerstva z organizacijo The Nature Conservancy podpira projekte ohranjanja morskih želv na Salomonovih otokih, ki z lokalnim ekoturizmom, ki ga vodijo ženske, pomagajo zaščititi kritično ogrožene vrste želv jastrebov.

    • Svetovni dan koralnih grebenov - poudarili smo naše delo z organizacijo The Nature Conservancy, ki podpira obnovo koralnih grebenov v Avstraliji, Hongkongu, Koralnem trikotniku v Južnokitajskem morju in grebenu Cakaulevu.

    • Svetovni dan okolja - praznovali smo ga pod geslom "Samo ena Zemlja", s katerim smo ozaveščali o okoljskih grožnjah in ukrepih, potrebnih za obnovo našega planeta. Poudarjeni so bili naši projekti z organizacijama The Nature Conservancy in Arbor Day Foundation.

    • Svetovni dan oceanov - podpora temi "Revitalizacija: skupni ukrepi za oceane" o vplivu človekovih dejanj in mobilizaciji ljudi za trajnostno upravljanje svetovnih oceanov. Poudarili smo naše projekte za globalne oceane in zaščito oceanov, ki podpirajo organizacijo The Nature Conservancy in se osredotočajo na izboljšanje zdravja oceanov za naravo in ljudi.

    • Dan Koralnega trikotnika - tema "Ohranjanje ekosistema koralnega trikotnika z modrim gospodarstvom" je bila osredotočena na morsko okolje za preživetje in gospodarstvo Koralnega trikotnika. Poudarjeno je bilo naše delo v Indoneziji in sodelovanje z avtohtonimi skupnostmi za zaščito njihovih tradicij in ekonomske varnosti z zaščito morskih habitatov.

O podjetju Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki je prebila stekleni strop v industriji, je pred 57 leti ustanovila svoje kozmetično podjetje s tremi cilji: razviti priložnosti za ženske, ponuditi izdelke, ki se jim ni moč upreti, in izboljšati svet. Te sanje so se razcvetele v več milijard dolarjev vredno podjetje z milijoni neodvisnih prodajalk v skoraj 40 državah. Podjetje Mary Kay se posveča vlaganju v znanost, ki omogoča lepoto, in proizvaja vrhunsko nego kože, ličila, prehranska dopolnila in dišave. Mary Kay si prizadeva za opolnomočenje žensk in njihovih družin s sodelovanjem z organizacijami z vsega sveta, pri čemer se osredotoča na podporo raziskavam raka, zaščito preživelih pred nasiljem v družini, lepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Prvotna vizija Mary Kay Ash še vedno sije z vsako šminko posebej. Več informacij je na voljo na MaryKay.com.

Izvirnik je na voljo na

businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220728005228/en/


Kontakti

Mary Kay Inc. korporativne komunikacijemarykay.com/newsroom
972.687.5332
ali media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.

Multimedija

foto

Logotip podjetja Mary Kay (grafika: Mary Kay Inc.)

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.