O-STA

Superbrands Slovenija 2022: Katerim blagovnim znamkam najbolj zaupamo

V petek, 9. 9., so na gala dogodku v hotelu Four Points by Sheraton razglasili dobitnike naslova Superbrands Slovenija 2022. Na podlagi spontanega preklica so izbrali in nagradili tiste blagovne znamke, ki so v Sloveniji najbolj prepoznavne in ki jim potrošniki najbolj zaupajo. Goste svečanega dogodka je nagovoril lastnik licence Superbrands Slovenija Boško Praštalo, ki je skupaj s partnerji poskrbel za odlično vzdušje in številne nepozabne trenutke.

Organizacija Superbrands je bila ustanovljena leta 1994 v Veliki Britaniji, danes pa so prisotni v 90 državah. Naziv Superbrands podeljujejo na podlagi mnenja potrošnikov in članov strokovnega sveta. V Superbrands Slovenija so se pri raziskavi trga povezali z agencijo IPSOS, ki s spontanim preklicem 1000 sodelujočih pridobi podatke o najbolj edinstvenih, zaupanja vrednih znamkah, s katerimi se potrošniki identificirajo in ki ustrezajo njihovim potrebam in željam. V naslednjem koraku strokovni svet, ki je sestavljen iz strokovnjakov sveta trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev ter strokovnih organizacij na podlagi razlikovanja, kakovosti, zaupanja in čustvenega naboja neodvisno glasuje za vsako blagovno znamko, ki je vključena v proces glasovanja.

Pokrovitelji Superbrands Slovenija Gala dogodka so pripravili nemalo dobrot in aktivnosti za sijajen in nepozaben večer. O tem, kaj je tisto, kar dela določeno blagovno znamko prepoznavno, uspešno in dolgoživo, so udeleženci dogodka poklepetali na sprejemu v hotelu Four Points by Sheraton. Za lepši večer so si gostje privoščili posebne Barcaffejeve kavne koktejle in se ustavili v Merkurjevem kotičku za sproščeno druženje. Na gala dogodku so predstavili novosti iz sveta avtomobilizma in moderne tehnologije. Za ustvarjanje foto spominov so poskrbeli z novimi pregibnimi telefoni Samsung, glavna zvezda večera pa je bil rdeči električni Ford Mustang Mach-E, ki bo v Sloveniji na voljo ob koncu meseca.

Slavnostna prireditev se je nadaljevala ob 3-hodni večerji, ki jo je podprl Lidl Slovenija, in žlahtni kapljici RR Selection. Na dogodku, ki ga je povezoval Gregor Murn, je zbrane s strani generalnega pokrovitelja dogodka Ariela pozdravila Katja Pavlica, vodja progama P&G za Slovenijo. Gostitelj večera, Boško Praštalo, strokovnjak za poslovno in zasebno navezovanje stikov in avtor knjige Mreženje, je po glasbeni točki izrekel dobrodošlico 18 blagovnim znamkam, ki so se pridružile družini Superbrands Slovenija 2022. To so: Nova KBM, SKB banka, Barcaffe, Leone, Lidl, Merkur, Mercator, Triglav, Perwoll, Ariel, Silan, Big Bang, Generali, Old Spice, Pampers, Woop, Ford in Elan.