O-STA

Mary Kay na tretji letni Svetovni seriji inovacij (WSI) organizacije NFTE mlade po svetu pozvala k iskanju rešitev za 14. cilj trajnostnega razvoja: življenje v vodi

15. september 2022 15:05 UTC

Globalno tekmovanje vzpodbuja podjetništvo mladih in moč inovativnega razmišljanja

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., eno vodilnih podjetij na področju opolnomočenja žensk in podjetnic, je napovedalo svoj tretji letni izziv Svetovne serije inovacij (World Series of Innovation-WSI Challenge), ki ga bo izvedlo v partnerstvu z mrežo NFTE (Network for Teaching Entrepreneurship). V okviru globalnega tekmovanja so mlade med 13. in 24. letom valjeni, da svoje kritično razmišljanje in veščine reševanja problemov preizkusijo v iskanju rešitev za največje izzive današnjega časa ter tako pomagajo pospešiti doseganje ciljev trajnostnega razvoja (SDG) Združenih narodov (ZN).

Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. Celotno sporočilo je na voljo na https://www.businesswire.com/news/home/20220915005847/en/

Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE), mednarodna neprofitna organizacija, ki ponuja visokokakovostno podjetniško usposabljanje in izobraževalne programe in starejšim osnovnošolcem, srednješolcem, študentom in odraslim. (Grafika: Network for Teaching Entrepreneurship)

Izziv Svetovne serije inovacij kozmetičnega podjetja Mary Kay se bo začel 15. septembra, ko hkrati poteka globalna čistilna akcija "World Cleanup Day". Izziv vzpodbuja mlade, da predlagajo inovativne rešitve za 14. cilj trajnostnega razvoja ZN, življenje v vodi. V izzivu pozivajo študente, da oblikujejo rešitev, kako bolje ohraniti oz. zaščititi svetovne morske ekosisteme in obalne skupnosti.

"Vse življenje na Zemlji se je začelo v oceanih in je od njih odvisno. Voda je najdragocenejši vir na našem planetu, zato je bistveno, da jo ne le spoštujemo, ampak tudi zaščitimo," je dejala Deborah Gibbins, operativna direktorica družbe Mary Kay Inc. "Naslednja generacija globalnih mislecev in voditeljev se že ukvarja s temi kritičnimi področji in je na čelu prizadevanj za ohranjanje okolja. Z navdušenjem pričakujemo, da bomo videli, kako lahko svetovna mladina pomaga pri razvoju ekosistemov in ohranjanju biotske raznovrstnosti po vsem svetu."


Leta 2020, ko je Mary Kay začela sodelovati v Svetovni seriji inovacij organizacije NFTE, je podjetje sponzoriralo izziv, kako doseči 12. cilj trajnostnega razvoja ZN, to je zagotavljanje odgovorne porabe in proizvodnje. Mlade podjetnike so vzpodbujali, naj oblikujejo izdelek ali storitev, ki promovira ponovno uporabo ali predelavo tekstila. Leta 2021 je Mary Kay sponzorirala drug izziv Svetovne serije inovacij, ki je naslavljal 5. cilj trajnostnega razvoja ZN, to je enakost spolov. Študente so izzvali naj razvijejo programe za promocijo enakosti na delovnem mestu in zagotavljanja enakovrednega dostopa do gospodarskih priložnosti za ženske in dekleta.

"V izzivu Mary Kay za ohranjanje svetovnih oceanov so naši mladi tekmovalci v Svetovni seriji inovacij izzvani, da o kakovosti vode razmišljajo velikopotezno," je povedal dr. J. D. LaRock, predsednik in izvršni direktor NFTE. V učilnicah se učenci učijo, da je voda temeljnega pomena za zdrav ekosistem. Z izkušnjami kot je Svetovna serija inovacij pa pridobijo znanja, da ta vir ohranijo. Lahko si zamislijo načine, kako poskrbeti za morske organizme, zaščititi oceane, zagotoviti cenovno dostopno čisto pitno vodo, zaščititi vodne vire pred onesnaževanjem, odpraviti prekomerno porabo ali kako drugače pomagati ohraniti naš ekosistem za prihodnje generacije. To ima velik vpliv".

Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE) je globalna neprofitna organizacija, ki ponuja visokokakovostno podjetniško izobrazbo tistim, ki prihajajo iz revnejših skupnosti. NFTE, ki je bila ustanovljena pred 35 leti, izobrazila že več kot milijon mladih po svetu. Vsako jesen organizirajo nov sklop izzivov za tekmovanje Svetovne serije inovacij (WSI) in povabijo korporativne sponzorje, da naslovijo cilje trajnostnega razvoja Združenih narodov. Svetovno serijo inovacij NFTE 2022 predstavlja fundacija Citi, v njej pa so z izzivi sodelovali Mary Kay Inc., MetLife Foundation, Mastercard, Bank of the West, Link, Maxar, Ernst & Young, LLP (EY), ServiceNow in Zuora. Tri najboljše v izzivu bodo razglasili na začetku leta 2023.

Za več informacij o Svetovni seriji inovacij in vseh izzivih, obiščite https://innovation.nfte.com/.

O podjetju Mary Kay

Mary Kay Ash, ena od prvih uspešnih podjetnic, je leta 1963 ustanovila svoje sanjsko kozmetično podjetje z enim samim ciljem: obogatiti življenje žensk. Te sanje so se razcvetele v večmilijardno podjetje z milijoni neodvisnih prodajalcev v skoraj 40 državah. Kot podjetje za razvoj podjetništva si Mary Kay prizadeva, da bi ženske opolnomočila z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom, povezovanjem v mreže in z inovacijami. Družba Mary Kay vlaga v znanost, ki poganja lepoto in proizvaja vrhunske izdelke za nego kože, dekorativno kozmetiko, prehranska dopolnila in dišave. Mary Kay verjame, da je treba danes bogatiti življenja za trajnostni jutri, pri čemer sodeluje z organizacijami z vsega sveta in se osredotoča na spodbujanje poslovne odličnosti, podpiranje raziskav raka, spodbujanje enakosti spolov, zaščito žrtev nasilja v družini, lepšanje naših skupnosti in spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam. Za več informacij obiščite marykayglobal.com, poiščite nas na Facebooku, Instagramu in na LinkedInu ali nam sledite na Twitterju.

Za ogled izvirne različice na businesswire.com obiščite:https://www.businesswire.com/news/home/20220915005847/en/

Kontakt

Korporativno komuniciranje Mary Kay Inc.

marykay.com/newsroom
972.687.5332 or media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.

Večpredstavnostne vsebine

Video

Mary Kay poziva mlade po svetu k reševanju 14. cilja trajnostnega razvoja ZN: življenje v vodi, da bi zaščitili obalne ekosisteme in morske organizme (Vir: Mary Kay Inc.)

Foto

Network for Teaching Entrepreneurship


Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE), mednarodna neprofitna organizacija, ki ponuja visokokakovostno podjetniško usposabljanje in izobraževalne programe in starejšim osnovnošolcem, srednješolcem, študentom in odraslim. (Grafika: Network for Teaching Entrepreneurship)

Logo

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.