O-STA

MasterCard se odziva na raziskavo Evropske komisije o plačilnih karticah

WATERLOO, Belgija - (BUSINESS WIRE) - 12. aprila 2006 - Podjetje MasterCard se je seznanilo z osnovnimi ugotovitvami študije sektorja plačilnih karticki jo je izvedla in objavila Evropska komisija. Mastercard trenutno preučuje to obsežno poročilo in se bo nanj odzval v roku, ki ga je določila komisija. Podjetje trenutno še ne more podati podrobnejšega komentarja glede posameznih ugotovitev tega dokumenta.

MasterCard si je vedno prizadeval za odprt in tekmovalen skupni trg plačilnih kartic v Evropi, s čimer podpira stališče Evropske komisije. Mastercard v sodelovanju z evropskimi bankami trenutno izvaja večje spremembe svojega evropskega sistema kartic, in sicer v okviru koncepta enotnega evropskega plačilnega območja SEPA (Single Euro Payments Area). MasterCard je z namenom vzpodbujanja tekmovalnosti in učinkovitejšega izvajanja plačil s karticami prostovoljno že spremenil vrsto svojih pravil in praks ter se veseli nadaljnjega sodelovanja s komisijo in bankami.

Pomembno je vedeti, da je evropski poslovni sektor plačilnih kartic (tako kreditnih kot bančnih) izjemno kompleksen in raznolik in da morajo spremembe varovati integriteto in izvedljivost plačil pri vseh interesnih skupinah. Zato obžalujemo, da je komisija provizije, ki so jih banke naložile trgovcem za sprejemanje plačilnih kartic, označila kot "davek" na prodajo. Po tej logiki bi lahko vse stroške, s katerimi se sicer soočajo trgovci v maloprodaji, označili kot "davek". Dejstvo je, da so kartice učinkovitejši, varnejši in prikladnejši način plačevanja kot gotovina - tako za potrošnike kot za trgovce. Znižanje provizij, ki jih plačujejo trgovci, z regulatornim posegom ne bo odpravilo stroškov upravljanja plačilnega sistema - bolj verjetno je, da bo na koncu večji delež pokrivanja stroškov za upravljanje plačilnega sistema plačilnih kartic padel na pleča evropskih državljanov.

O podjetju MasterCard Internacional

MasterCard Internacional spada med vodilna podjetja na področju globalnih plačilnih rešitev. Nudi široko paleto inovativnih storitev, ki našim članom po celotnem svetu omogočajo podporo pri programih kreditiranja, dostopa do računov, elektronskem denarju, poslovanju med podjetji, itd. MasterCard upravlja skupino dobro poznanih in razširjenih znamk plačilnih kartic, kot so MasterCard(R), Maestro(R) in Cirrus(R) in služi finančnim institucijam, potrošnikom in podjetjem v več kot 210 državah. MasterCardovo nagrajeno reklamno kampanjo Priceless(R) trenutno predvajajo v 105 državah in 48 jezikih, kar blagovni znamki MasterCard daje resnično globalen domet. Za več informacij obiščite spletno stran www.mastercardinternational.com.

To obvestilo za javnost vsebuje napovedne izjave. Kljub temu, da MasterCard meni, da so njegova pričakovanja osnovana na smiselnih predvidevanjih, ne more zagotoviti, da bodo njegovi cilji doseženi. Med pomembne dejavnike, zaradi katerih bi se dejanski rezultati lahko bistveno razlikovali od tistih, napovedanih v tem obvestilu za javnost, spadajo: globalne politične in gospodarske okoliščine; MasterCardova uspešnost pri doseganju lastnih strateških ciljev, uspešnost finančnih institucij, članic MasterCarda, in odnos MasterCarda s temi institucijami; bistveno povečanje konkurence v sektorju plačilnih kartic na globalni ravni; uspešnost MasterCardovega globalnega oglaševanja, sponzorstva, promocije in pobud za pridobivanje trgovcev; funkcionalnost in varnost MasterCardovih transakcijskih sistemov; uspešnost MasterCarda pri prilaganju sektorskim trendom s tehnološkimi in plačilno-programskimi inovacijami; razrešitev nekaterih pravnih procesov in regulatornih postopkov; spreminjanje tržne dinamike; in ostali dejavniki tveganja, ki so zajeti v zadnjem MasterCardovem letnem poročilu na obrazcu 10-K. MasterCard ne prevzema odgovornosti za javno nadgrajevanje ali obnavljanje napovednih izjav.

MasterCard International

Louise Herbert,

+ 32 2352 5647

louise_herbert@mastercard.com