O-STA

Družba Mary Kay Inc. imenovala Jamesa Whatleyja za glavnega informacijskega direktorja

DALLAS-(BUSINESS WIRE)-- Ikonično podjetje Mary Kay Inc., ki deluje na področju kozmetike in podjetništva, je nedavno objavilo imenovanje Jamesa Whatleyja za glavnega informacijskega direktorja. V svoji novi vlogi bo Whatley vodil prizadevanja družbe Mary Kay na področju digitalnih inovacij, vključno s spreminjanjem možnosti neodvisnih kozmetičnih svetovalcev družbe Mary Kay, da s pomočjo orodij in tehnologije izkoristijo svoj polni potencial.

"Z razvojem digitalne tehnologije, orodij in aplikacij ne izboljšujemo le izkušenj neodvisnih prodajalcev, temveč tudi njihovih strank po vsem svetu," je dejala Deborah Gibbins, operativna direktorica družbe Mary Kay Inc. "James je zagovornik sprememb. Razume, kako usposobiti neodvisne prodajalce, da bodo konkurenčni in zagotavljali izjemne storitve v našem vedno aktivnem in vedno povezanem svetu. Z navdušenjem pričakujemo, kako bo njegova strast do inovacij spremenila našo digitalno strategijo za prihodnost."

Whatley, ki je v družbi Mary Kay zaposlen že 25 let, je imel ključno vlogo pri oblikovanju sistemov, ki zagotavljajo, da lahko neodvisni kozmetični svetovalec vodi svoj posel kadar koli in kjer koli. To vključuje razvoj digitalnih lastnosti ikonične družbe Mary Kay, kot so MaryKay.com, Mary Kay InTouch (digitalni portal, ki ga uporabljajo neodvisni prodajalci), spletno naročanje in osebne poslovne spletne strani neodvisnih prodajalcev. Družba Mary Kay kot eden največjih neposrednih prodajalcev na svetu prek svojih prodajnih mest opravi na milijone naročil.

"Motivira me predvsem iskanje rešitev za prodajno osebje," je dejal Whatley. "Hkrati želim ustvariti okolje, ki spodbuja ekipno delo, zaupanje in močna partnerstva med globalnimi partnerji družbe. Naša ustanoviteljica Mary Kay Ash je nekoč rekla: 'Stati pri miru je isto kot premikati se nazaj.' Strinjam se z njo in to je filozofija, s katero začenjam vsak službeni dan."

Whatley je diplomiral iz poslovne informatike na Univerzi v New Orleansu. Preden se je pridružil družbi Mary Kay, je delal v podjetjih Software Spectrum in Electronic Data Systems (EDS) na področju razvoja programske opreme in svetovanja.

O družbi Mary Kay
Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki je presegla običajno točko kariernega razvoja žensk in "razbila stekleni strop", je leta 1963 ustanovila svoje sanjsko kozmetično podjetje z enim samim ciljem: obogatiti življenja žensk. Te sanje so se razvile v več milijard dolarjev vredno podjetje z milijoni neodvisnih članov prodajnih služb v skoraj 35 državah. Kot družba za razvoj podjetništva si Mary Kay prizadeva opolnomočiti ženske na njihovi poti z izobraževanjem, mentorstvom, zagovorništvom, mreženjem in inovacijami. Družba Mary Kay je predana vlaganju v znanost o lepoti in proizvodnji vrhunskih izdelkov za nego kože, ličil, prehranskih dopolnil in dišav. Družba Mary Kay verjame, da danes bogati življenja za trajnostni jutri, in sodeluje z organizacijami z vsega sveta, ki spodbujajo poslovno odličnost, podpirajo raziskave raka, spodbujajo enakost spolov, ščitijo žrtve nasilja v družini, lepšajo naše skupnosti in spodbujajo otroke, da sledijo svojim sanjam. Več lahko preberete na marykayglobal.com, na naših družbenih omrežjih Facebooku, Instagramu in LinkedInu ali nas spremljajte na Twitterju.

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Na voljo so fotografije/večpredstavnostno gradivo: https://www.businesswire.com/news/home/20230302005789/en

Kontaktni podatki
Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 ali media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay