O-STA

Sodelovanje z združenjem MMA bo okrepilo oglaševalsko platformo Petal Ads

[Ljubljana, Slovenija, 16. marec 2023] - Vodilni ekosistem mobilnega oglaševanja Petal Ads je postal član združenja Mobile Marketing Association (MMC). Poteza dokazuje zavezanost oblikovanju prihodnosti mobilnega trženja in širitev oglaševalske platforme za prikaz mobilnih oglasov med evropske oglaševalce.

MMA z več kot 800 člani iz celega sveta je edino stanovsko združenje, ki združuje ekosistem tržnikov ter marketinških in medijskih podjetij. Z vzpostavitvijo regionalne prisotnosti v Evropi preko združenja MMA v Nemčiji, Veliki Britaniji in Turčiji, lahko Petal Ads izkoristi strokovno znanje in prispeva k napredku industrije. Poteza obenem dokazuje odločnost oglaševalske platforme, da se uveljavi kot ključni igralec na področju mobilnega oglaševanja.

"Povezan ekosistem Petal Ads z več kot 730 milijoni mesečno aktivnih uporabnikov naprav Huawei, omogoča oglaševalcem, da dosežejo obsežno občinstvo. Vrhunske rešitve za ciljano oglaševanje, ki se zanašajo na dragocene lastne podatke, pa da mobilno oglaševanje dvignejo na višjo raven," je povedal Jaime Gonzalo, podpredsednik Huawei Mobile Services Europe. "Ker nenehno razvijamo svoj inovativni pristop, smo ponosni na pridružitev združenju MMA, saj nam bo omogočilo bolje podpreti partnerje in milijonom uporabnikom zagotovili izjemno izkušnjo."

Prek članstva do obojestranskih koristi

Članstvo v združenju MMA bo omogočilo mreženje in sodelovanje z več kot 700 podjetji iz 40 držav. Petal Ads se tako pridružuje podjetjem, ki sodelujejo, da bi aktivno vzpostavila dobre prakse in smernice mobilnega oglaševanja v panogi ter na nacionalnih in mednarodnih ravneh.

Združenje MMA je zavezano znanosti in strokovnosti, zato verjame, da je ustvarjanje tržnega učinka povezano s konstruktivnim izzivanjem obstoječega stanja. Zato spodbuja poslovne voditelje, da za dosego uspeha odločno sprejemajo preverjene, strokovne in znanstveno utemeljene prakse. Petal Ads obenem verjame v ustvarjanje pozitivnega vpliva na industrijo in na partnerje ter že ves čas sledi mednarodnim oglaševalskim standardom.

Kot član združenja MMA se Petal Ads veseli, da se bo pridružil pogovorom o mobilnem trženju na fizičnih in virtualnih dogodkih, kar bo omogočilo negovanje in razvijanje vzajemno koristnih odnosov ter spremljanje dogajanja na trgih.

Petal Ads bo spoznanja in poglede delil s člani združenja, da bi pridobil dodatna priznanja za svoj prispevek v oglaševalski industriji. S tem bo v položaju, da prikaže svoje zmogljivosti in je obravnavan kot verodostojen igralec na področju mobilnega oglaševanja, kar bo pripomoglo k večji prepoznavnosti njegovih storitev in rešitev.

Velika rast Petal Ads v različnih panogah

Novo ime Petal Ads za storitev Huawei Ads odraža razvoj Huaweieve platforme kot vodilne in trajnostno naravnane rešitve mobilnega oglaševanja. Od začetka delovanja leta 2020 se je rast oglaševalcev Petal Ads v več kot 200 oglaševalskih panogah povečala za devetkrat. Število založnikov na platformi se je povečalo za štirikrat in znaša 360 tisoč založnikov.

Petal Ads trenutno doseže 4 milijarde zahtevkov za prikaz oglasov na dan, letos pa naj bi se številka povečala za 400 odstotkov. V oglaševalsko platformo je vključeno že več kot 53 tisoč aplikacij, medtem ko je približno 40 odstotkov celotnega prometa ustvarjeno v Evropi.

Huaweieva oglaševalska platforma Petal Ads je članica evropskega združenja za digitalno trženje in oglaševanje IAB Evrope, s katerim sodeluje pri razvoju standardov in predpisov v oglaševalski industriji. Ime Petal je obenem postalo sinonim izrednih storitev, ki so naložene na vse pametne naprave Huawei, kot so na primer pametni telefoni Huawei Mate 50 Pro, nova 10 in nova SE.

O Petal Ads

Petal Ads je hitro rastoča vodilna platforma za mobilno oglaševanje za založnike, oglaševalce in tržnike, ki želijo spodbuditi rast in razširiti občinstvo.

Petal Ads pomaga partnerjem pri doseganju rasti z obsežno platformo, ki vključuje več kot 360 tisoč založnikov po vsem svetu in oglaševalce iz več kot 200 različnih panog. Agencije in podjetja dosežejo več kot 730 milijonov zelo angažiranih novih strank z visoko vrednostjo v ekosistemu naprav in storitev Huawei.

Petal Ads ponuja vrhunske rešitve za ciljno usmerjanje z uporabo strojne in programske opreme ter vpogledov v storitve, pri čemer uporablja dragoceno znanje, pridobljeno iz lastnih podatkov in inteligentnega sistema uporabniških oznak, da oglaševalcem pomaga pri analizi uspešnosti.

Petal Ads je oglaševalska platforma za tiste, ki želijo na stroškovno učinkovit način doseči neizkoriščeno in dragoceno novo občinstvo. Obenem je zavezano zagotavljanju varnosti in zasebnosti uporabnikov, medtem ko partnerjem z lokalnimi in globalnimi podpornimi ekipami ponuja prilagojene rešitve.

Za več informacij prosimo obiščite: https://ads.huawei.com/usermgtportal/home/index.html

O podjetju Huawei Consumer BG

Huaweievi izdelki in storitve so na voljo v več kot 170 državah in jih uporablja tretjina svetovnega prebivalstva. Huawei je po svetu vzpostavil že 14 raziskovalnih in razvojnih centrov, vključno v Nemčiji, na Švedskem, v Rusiji, Indiji in na Kitajskem. Huawei Consumer BG je ena od Huaweievih treh poslovnih enot in ima pod okriljem pametne telefone, tablične računalnike, osebne računalnike, nosljive naprave, storitve v oblaku in drugo. Huaweieva globalna mreža je zgrajena na več kot 30 letih strokovnega znanja in izkušenj v telekomunikacijski industriji in je posvečena zagotavljanju najnovejših tehnoloških rešitev uporabnikom po vsem svetu.

Za več informacij prosimo obiščite: consumer.huawei.com/si

Spremljajte nas:

Facebook

YouTube

Instagram

Skupnost

Kontakt za medije:

Andrej Pirnat, PR manager

e: andrej@sidera.si

HUAWEI!

Sodelovanje z združenjem MMA bo okrepilo oglaševalsko platformo

Petal Ads

[Ljubljana, Slovenija, 16. marec 2023]

-

Vodiln

i

ekosistem

mobilnega oglaševanja Petal

Ads

je postal član združenja Mobile Marketing Association

(MMC). Poteza dokazuje

zavezanost oblikovanju prihodnosti mobilnega trženja in

širitev

oglaševalske platforme za

prikaz mobilnih oglasov med

e

vropske oglaševalce.

MMA z več kot 800 člani iz celega sveta je edino

stanovsko

združenje, ki združuje ekosistem

tržnikov ter marketinških in medijskih podjetij. Z vzpostavitvijo regionalne prisotnosti v

Evropi preko združenja MMA v Nemčij

i

, Veliki Britaniji in Turčiji, lahko Petal Ads izkoristi

strokovno znanje in prispeva k napredku industrije. Poteza obenem dokaz

uje odločnost

oglaševalske platforme, da se uveljavi kot ključni igralec na področju mobilnega

oglaševanja.

"Povezan ekosistem Petal Ads z več kot 730 milijon

i

mesečno aktivnih

uporabnikov

naprav

Huawei, omogoča oglaševalcem, da dosežejo obsežno občinstvo

. Vrhunske rešitve za ciljan

o

oglaševanj

e

, ki se zanašajo na dragocene lastne podatke,

pa

da mobilno oglaševanje dvignejo

na višjo

r

aven,"

je povedal

Jaime Gonzalo

, podpredsednik Huawei Mobile Services Europe.

"Ker nenehno razvijamo svoj inovativni pristop, smo ponosni na pridružitev združenju MMA,

saj nam bo omogočilo bolje

podpr

eti

partnerje in milijonom uporabnikom zagotovili izjemno

izkušnjo."

Prek članstva do obojestranskih koristi

Članstvo v združenju MMA

bo omogočilo mreženje in sodelovanje z več kot 700 podjetji iz

40 držav. Petal Ads se tako pridružuje podjetjem, ki sodelujejo, da bi aktivno vzpostavil

a

dobre prakse in smernice mobilnega oglaševanja v panogi ter na nacionalnih in

mednarodnih ravneh.

Zd

ruženje MMA

je

zavezano znanosti in strokovnosti,

zato

verjame, da je ustvarjanje

tržnega učinka povezano s konstruktivnim izzivanjem obstoječega stanja. Zato spodbuja

poslovne voditelje, da za dosego uspeha odločno sprejemajo preverjene, strokovne in

znan

stveno utemeljene prakse. Petal Ads obenem verjame v ustvarjanje pozitivnega vpliva

na industrij

o

in na partnerje ter že ves čas sledi mednarodnim oglaševalskim standardom.

Sodelovanje z združenjem MMA bo okrepilo oglaševalsko platformo

Petal Ads

[Ljubljana, Slovenija, 16. marec 2023] - Vodilni ekosistem mobilnega oglaševanja Petal

Ads je postal član združenja Mobile Marketing Association (MMC). Poteza dokazuje

zavezanost oblikovanju prihodnosti mobilnega trženja in širitev oglaševalske platforme za

prikaz mobilnih oglasov med evropske oglaševalce.

MMA z več kot 800 člani iz celega sveta je edino stanovsko združenje, ki združuje ekosistem

tržnikov ter marketinških in medijskih podjetij. Z vzpostavitvijo regionalne prisotnosti v

Evropi preko združenja MMA v Nemčiji, Veliki Britaniji in Turčiji, lahko Petal Ads izkoristi

strokovno znanje in prispeva k napredku industrije. Poteza obenem dokazuje odločnost

oglaševalske platforme, da se uveljavi kot ključni igralec na področju mobilnega

oglaševanja.

"Povezan ekosistem Petal Ads z več kot 730 milijoni mesečno aktivnih uporabnikov naprav

Huawei, omogoča oglaševalcem, da dosežejo obsežno občinstvo. Vrhunske rešitve za ciljano

oglaševanje, ki se zanašajo na dragocene lastne podatke, pa da mobilno oglaševanje dvignejo

na višjo raven," je povedal Jaime Gonzalo, podpredsednik Huawei Mobile Services Europe.

"Ker nenehno razvijamo svoj inovativni pristop, smo ponosni na pridružitev združenju MMA,

saj nam bo omogočilo bolje podpreti partnerje in milijonom uporabnikom zagotovili izjemno

izkušnjo."

Prek članstva do obojestranskih koristi

Članstvo v združenju MMA bo omogočilo mreženje in sodelovanje z več kot 700 podjetji iz

40 držav. Petal Ads se tako pridružuje podjetjem, ki sodelujejo, da bi aktivno vzpostavila

dobre prakse in smernice mobilnega oglaševanja v panogi ter na nacionalnih in

mednarodnih ravneh.

Združenje MMA je zavezano znanosti in strokovnosti, zato verjame, da je ustvarjanje

tržnega učinka povezano s konstruktivnim izzivanjem obstoječega stanja. Zato spodbuja

poslovne voditelje, da za dosego uspeha odločno sprejemajo preverjene, strokovne in

znanstveno utemeljene prakse. Petal Ads obenem verjame v ustvarjanje pozitivnega vpliva

na industrijo in na partnerje ter že ves čas sledi mednarodnim oglaševalskim standardom.