O-STA

Družba CATI izbrana za izvajalca NRB (nacionalne raziskave branosti) in projekt evaluacije spletnih strani ministrstev

Družba CATI je v preteklem tednu doživela dva vesela trenutka. V petek smo izvedeli, da je bilo naše podjetje izbrano za izvajalca Nacionalne Raziskave Branosti, ki je eden večjih in bolj zahtevnih raziskovalnih projektov v Sloveniji ta hip – nanj se že pripravljamo s polno vnemo.

Že dva dni pred tem pa smo bili obveščeni, da smo izbrani tudi na razpisu Urada vlade RS za informiranje za projekt evaluacije spletnih strani ministrstev.

Glede na to, da se 1. oktobra začne drugi val raziskave Eurobarometer, ki jo v sodelovanju z družbo Gallup Organization. izvajamo po naročilu Evropske skupnosti, nas čaka delovna jesen, na katero pa nismo nepripravljeni.

Ob svoji peti obletnici smo namreč na novo zastavili svoje poslanstvo, v skladu z novostmi pa spremenili ime, ki mu sledi tudi nova celostna podoba podjetja. To se po novem imenuje CATI - Trženjsko, Medijsko in Družbeno raziskovanje in Svetovanje, d.o.o.. Notranja reorganizacija, kadrovske okrepitve - med njimi velja omeniti Bojana Koreninija, strokovnjaka za marketing, ter Manco Jesenko, veliki up tržnega raziskovanja - ter imenovanje izvršne direktorice, ta je postala Bojana Pirc, univerzitetna diplomirana ekonomistka pred zaključkom magistrska študija - so glavne novosti, ki so se dogodile čez poletje.

S pomočjo okrepljenih vezi s podobnimi podjetji v vzhodnih ter centralno-evropskih državah, kot tudi na področju bivše Jugoslavije, skušamo našim zahtevnejšim naročnikom zagotoviti ne le kvalitetne, temveč tudi mednarodno primerljive analize in podatke. Ostajamo usmerjeni v interpretacijo podatkov in analiz iz naših raziskav ter svetovanju naročnikom. V zadnjem letu se lahko pohvalimo s porastom mednarodno primerljivih raziskav.

Naši naročniki tako še naprej ostajajo specifične javnosti, kot so velika podjetja, mediji in oglaševalska podjetja, s katerimi smo zgradili trden in zaupanja vreden odnos. Zaradi velike prilagodljivosti trgu, znanja, ki ga posedujemo in znanstvene radovednosti pa imamo za nove naročnike vedno na zalogi tudi kakšen zanimiv podatek iz našega dnevnega omnibusa (DCO – Dnevni CATI Omnibus) ali medijske raziskave MEDIJSKI MONITOR. Sicer pa je ta jesen tudi v znamenju mnogoterih predavanj in strokovnih prispevkov, med drugim tudi priprave knjige o tržnem raziskovanju v sodelovanju z GV založbo.