O-STA

Raziskava MasterCard je pokazala, da potrošniki želijo večje nagrade ob vsakodnevnih nakupih; potrošniki raje nagradijo sebe kot svoje bližnje ali dobrodelne ustanove

Sedma letna konferenca MasterCarda o popularnosti in partnerskih kreditnih karticah

WATERLOO, Belgija - (BUSINESS WIRE) - 7. september 2006 - Rezultati nove raziskave MasterCard Worldwide so pokazali, da si tri četrtine potrošnikov v Evropi (73%) želi kreditnih kartic, ki prinašajo nagrade. Skoraj polovica (48%) jih priznava, da bi nagradne točke porabili zase. Nagradne točke bi dobrodelnim ali okoljevarstvenim organizacijam odstopilo 25%, medtem ko bi jih za družino ali prijatelje porabilo 20% anketiranih.

Raziskavo 1.400 imetnikov kreditnih kartic je podjetje KRC Research izvedlo v Združenem kraljestvu, Nemčiji, Franciji, Španiji, Italiji, Rusiji in na Poljskem v juliju in avgustu 2006. Raziskava je bila izvedena s ciljem odkriti odnos potrošnikov do uporabe partnerskih kreditnih kartic pred MasterCardovo sedmo letno konferenco o popularnosti in partnerskih kreditnih karticah, ki bo v španski Valenciji potekala 7. in 8. septembra.

Rezultati raziskave so prav tako pokazali povečanje želje po luksuznih nagradah. Anketiranci si tako najbolj želijo vikend pakete s popustom (33%), brezplačne kino, gledališke ali koncertne vstopnice (26%), brezplačen dan v toplicah (25%) ali pa strokovno preureditev hiše ali vrta (24%).

Še vedno med anketiranci obstaja močna želja po finančnih olajšavah pri vsakodnevnih nakupih pri tradicionalnih trgovcih. Tako 65% anketirancev želi kreditno kartico, ki bi omogočala popust ob nakupu, medtem ko jih 57% želi povrnjeno gotovino v obliki določenega odstotka njihove celoletne porabe ob koncu leta. Supermarketi (41%) in bencin (31%) so sektorji, kjer bi si potrošniki najbolj želeli nagrad.

Rezultati raziskave kažejo, da je prilagajanje nagrad ključno pri rasti popularnosti kreditnih kartic, saj je vsak šesti (59%) anketiranec povedal, da bi ga zanimala kreditna kartica, pri kateri bi bil deležen fleksibilnih bonusov, s čimer bi imel možnost, da bi nagradne točke porabljal glede na svoje želje.

V svojem govoru tik pred začetkom konkurence je Frederic Conrads, vodja oddelka za partnerske kreditne kartice pri MasterCard Europe povedal: "Naša raziskava je nakazala, da imajo potrošniki zelo pragmatičen pristop do nagrad na svojih kreditnih karticah. Želijo fleksibilnost pri nakupih vsakodnevnih dobrin, kot je popust pri nakupu goriva, ter občasno nagradico, kot je popust pri dopustu. Kartica, ki jim omogoča, da si izberejo kar želijo in ko to želijo, bo po vsej verjetnosti na vidnem mestu v denarnici.

"Kaj vaša kreditna kartica pove o vas?

Raziskava je ugotovila, da tretjino evropskih potrošnikov privlači kreditna kartica, ki simbolizira potrošniško moč in prestiž (34%). Največji delež takih potrošnikov je med Italijani (55%). Tretjina bi nadalje želela, da je njihova kreditna kartica povezana z močnim maloprodajno znamko, ki odseva njihove osebne interese (32%). Ta želja je najbolj izražena pri Poljakih (39%).

Četrtina potrošnikov bi pritegnila zanimivo oblikovana kartica (24%), medtem ko je delež takih pri Poljakih 37%. Nadaljnja četrtina bi si želela kartico, ki bi jo lahko oblikovali sami (26%) in pri teh uporabnikih izstopajo Italijani s 34%.

Poleg popustov ob nakupih v supermarketih ali bencina si potrošniki želijo partnersko kreditno kartico na področju potovanj (24%) in mode (23%). Italijani bi si najbolj želeli kreditno kartico s popusti na področju potovanj (33%), Nemci bi si najbolj želeli ugodnosti na področju mode (32%), medtem ko si Francozi najbolj želijo kreditne kartice, ki bi bila povezana s supermarketi (53%) in trgovci z bencinom (41%).

Imetniki kreditnih kartic v starostni skupini med 18 in 24 let se za partnersko kreditno kartico na področju mode zanimajo bolj kot tisti nad 25 let, medtem ko se imetniki v starostni skupini med 35 in 44 leti bolj zanimajo za kreditno kartico v partnerstvu s supermarketi, kar morebiti izraža potrebe mladih družin.

Conrads je dodal: "Identiteta blagovne znamke je izjemnega pomena za današnjega potrošnika, zato ne preseneča, da želijo ljudje v svojem žepu imeti kartico, ki odraža njihova zanimanja in želje. Bolj verjetno je, da bodo potrošniki uporabljali kreditno kartico, na katero so čustveno navezani, pa naj bo povezana z luksuzno blagovno znamko ali z njihovim nogometnim klubom, še posebej če bodo s kartico deležni nagrad, ki jim bodo omogočale zadrževanje ali pridobitev določene življenjske ravni."

O podjetju MasterCard Worldwide

MasterCard Worldwide povečuje obseg svetovne trgovine z nudenjem pomembne ekonomske povezave med finančnimi inštitucijami, podjetji, imetniki kartic in trgovci po vsem svetu. Kot lastnik franšiz ter podjetje za procesiranje in svetovanje, MasterCard razvija in trži plačilne rešitve, letno izvede preko 14 milijard finančnih transakcij ter nudi tehtne strokovne analize in svetovanja finančnim inštitucijam in trgovcem. Preko svoje skupine blagovnih znamk, vključno z MasterCard(R), Maestro(R) in Cirrus(R), MasterCard Worldwide služi potrošnikom in podjetjem v več kot 210 državah. Za več informacij obiščite spletno stran www.mastercardworldwide.com.

MasterCard Worldwide

Doyel Maitra,

+44 207 067 0416

dmaitra@webershandwick.com

or

Scott Bowers,

+44 207 067 0418

sbowers@webershandwick.com