O-STA

Activisionove Wii(TM) igre so razposlali na maloprodajne lokacije po vsej Evropi

SANTA MONICA, Kalif.--(BUSINESS WIRE)-- 7. december 2006--Activision, Inc. (Nasdaq:ATVI) je danes sporočil, da so prve tri igre podjetja za Wii(TM), Call of Duty(R) 3, Tony Hawkov Downhill Jam(TM) in Marvel(TM): Ultimate Alliance, razposlali po maloprodajnih trgih po vsej Evropi. Call of Duty(R) 3 in Tony Hawkov Downhill Jam(TM) Ultimate Alliance bosta na kontinentu prav tako dostopna 15. decembra. Activison bo izdal še dve dodatni igri za Wii -- Rapala(R) Tournament Fishing in World Series of Poker(R): Tournament of Champions -- v začetku leta 2007.

"Wii preoblikuje igralsko izkušnjo in predstavlja edinstveno priložnost, da Activision uporabnikom po vsem svetu ponudi zabavo in inovativne igre," je dejala Tricia Bertero, višja podpredsednica podjetja European Publishing. "V dolgi vrsti naših proizvodov je tudi nekaj najbolj priljubljenih franšiz iger in širok izbor privlačnih razvedril za otroke, najstnike in družine za to praznično obdobje in po njem."

Activisonove igre za Wii, kot si bodo sledile po prihodu na trg:

Z nadaljevanjem igre št. 1 naslednje generacije, Call of Duty 3, smo intenziteti bojev v času izkrcanja v Normandiji, zgodovinske kampanje, ki je pripeljala do osvoboditve Pariza, bližje kot kdaj koli. Igra je na voljo tudi za Xbox 360(TM) video-igro in razvedrilni Microsoftov sistem, Playstation 2 računalniški razvedrilni sistem in Xbox video-igro in razvedrilni Microsoftov sistem.

Z novo nadgradnjo znamke, zasnovane posebej za Wii, igralci s Tony Hawkovim Downhill Jamom izkusijo vratolomne hitrosti dirkanja z rolko po hribu navzdol, ko med spopadanjem s strmim terenom izvajajo trike in skušajo prekositi nasprotnike. Igra je na voljo tudi za Nintendo DS(TM).

Čisto nova akcija/RPG, Marvel: V Ultimate Alliance so igralci na čelu največje vojske superjunakov (Super Heroes(TM)) v epskem pohodu, ki bo odločil o usodi Zemlje in vesolja Marvel. Igra je na voljo tudi za Xbox 360 video-igro in razvedrilni Microsoftov sistem, Playstation 2 računalniški razvedrilni sistem in Xbox video-igro in razvedrilni Microsoftov sistem, PC, prenosni Playstation in za Game Boy Advance(TM)

Rapala Tournament Fishing igralce popelje na ribolovne pustolovščine na 16 najboljših ribiških lokacij na svetu. Pri ribolovu porabljajo pristni pribor Rapale, največjega proizvajalca ribiških vab na svetu in svetovne ribiške znamke št. 1.

Nadgradnja pokerskega naslova št. 1 v lanskem letu in pokerske znamke št. 1, World Series of Poker(R): Tournament of Champions za Wii, igralca postavi v Pro Circuit kot novega profesionalca in varovanca Chrisa "Jesusa" Fergusona.

Več Activisionovih komentarjev o lansiranju Wiija in seznama prazničnih iger in iger za Wii je dostopnih na www.thenewsmarket.com/activision. Mediji si lahko brez dodatnih stroškov vnaprej ogledajo in zaprosijo za digitalni ali kasetni standardni video-prenos.

Activision Inc., s sedežem v Santa Monici v Kaliforniji, je vodilno svetovno razvojno, založniško in distribucijsko podjetje interaktivnih razvedrilnih vsebin in izdelkov za prosti čas. Activision, ki je bil ustanovljen leta 1979, je v poslovnem letu, ki se je končalo 31. marca 2006, zabeležil čisti prihodek v višini 1,47 milijarde dolarjev.

Activision posluje v ZDA, Kanadi, Združenem Kraljestvu, Franciji, Nemčiji, Italiji, na Japonskem, v Avstraliji, na Švedskem, v Španiji, na Nizozemskem in v Južni Koreji. Več informacij o Activisionu in njegovih izdelkih lahko dobite na spletni strani podjetja, ki se nahaja na naslovu www.activision.com.

Izjave v tem sporočilu za javnost, ki niso zgodovinska dejstva, so "napovedne izjave". Te napovedne izjave temeljijo na trenutnih pričakovanjih in domnevah, ki so predmet tveganj in negotovosti. Podjetje bralce tega sporočila za javnost opozarja, da se lahko zaradi številnih dejavnikov dejanski rezultati Activisiona materialno razlikujejo od rezultatov, omenjenih v napovednih izjavah. Med temi dejavniki so vključno, brez izjem: zamude, povezane z izdelki, sprejem naših izdelkov s strani maloprodajnih trgov, nagle spremembe v tehnologiji in industrijskih standardih, zaščita lastninskih pravic, sodni postopki in neformalne poizvedbe SEC-a (Komisije za vrednostne papirje), vzdrževanje odnosov s ključnim osebjem, prodajalci in s tretjimi izvajalci, mednarodne ekonomske in politične razmere, integracija nanovo odkupljenih hčerinskih podjetij in identifikacija primernih priložnosti za odkupe v prihodnosti. Ti pomembni dejavniki in drugi dejavniki, ki bi utegnili vplivati na finančne rezultate Podjetja, so opisani v naših vlogah pri Komisiji za trg z vrednostnimi papirji, vključno z najnovejšim letnim poročilom Podjetja na Obrazcu 10-Q in četrtletnim poročilom na Obrazcu 10-Q. Bralci tega sporočila naj si te vloge ogledajo. Podjetje lahko na podlagi kakršnih koli sprememb v zvezi s temi dejavniki, z domnevami Podjetja ali iz katerihkoli drugih razlogov, kadar koli in brez vnaprejšnjega obvestila spremeni svoje namere, prepričanja ali pričakovanja. Podjetje ne sprejme nikakršne zaveze k javnemu objavljanju in spreminjanju napovednih izjav, da bi te odražale nepričakovane dogodke ali dogodke in okoliščine, nastale po tem datumu.

Activision, Inc.

Maryanne Lataif,

Vice President,

Corporate Communications

310-255-2704

mlataif@activision.com