O-STA

Globalna mreža Carlson hotelov oznanja novo generacijo globalnega programa za redne goste

Popotniki lahko sedaj pridobijo in unovčijo globalne zlate točke goldpoints plus(SM) na 965 lokacijah, ki so v lasti družbe Carlson: Regent, Radisson, Park Plaza, Country Inns in Park Inn v 71 državah

LONDON in BRUSELJ--(BUSINESS WIRE)--26. oktober 2007--Globalna mreža hotelov Carlson je danes oznanila lansiranje zlatih točk goldpoints plus (goldpointsplus.com), nove generacije programa za redne goste, ki prinaša obogateno vrednost in pomembne nove ugodnosti strankam petih hotelskih znamk družbe Carlson na 965 lokacijah v 71 državah po celem svetu. Omenjene znamke �- Regent, Radisson, Park Plaza, Country Inns & Suites in Park Inn �- predstavljajo pomembno prisotnost na evropskem turističnem trgu s kar 268 lokacijami v 41 državah.

Nova generacija programa goldpoints plus nudi strankam več izbire pri pridobivanju in unovčevanju točk na svetovni ravni, hkrati pa imajo možnost sodelovati pri družbeno odgovornih in okoljskih pobudah s pridobljenimi točkami.

Posebna bonitetna ponudba točk

Da bi še dodatno obeležili novo generacijo programa, ponujamo svetovno promocijo �"pet za pet" (�"Five for Five"), kar daje članom priložnost, da pridobijo 5.000 bonitetnih točk za vsako peto -nočitev v kateremkoli hotelu družine Carlson do 31. januarja 2008. Za podrobnejše podatke o promociji obiščite spletno stran goldpointsplus.com/five4five.

�"Pri razvijanju resnično globalnega programa, ki nudi pomembno in smiselno vrednost našim strankam po celem svetu, smo preoblikovali naš program in v ospredje postavili naše redne goste," je povedal Fredrik Korallus, izvršni podpredsednik proračunskega oddelka Globalne mreže Carlson hotelov.

�"V preteklem letu smo bolj natančno pregledovali standarde industrije in pazljivo prisluhnili svoj strankam, da bi razvili obogaten program z ugodno lestvico pridobivanja točk, merljivimi elitnimi ugodnostmi in hotelskimi nagradami, ki so privlačne za sodobnega svetovnega popotnika," je razložil Korallus.

Izboljšane ugodnosti za elitne člane vključujejo najboljše razpoložljive sobe, od 25 do 50 odstotne točkovne bonitete, razpoložljivost predhodno uporabljene sobe, zgodnejšo prijavo in kasnejšo odjavo ter točkovne ponudbe samo za elitne člane.

�"Minilo je že skoraj 10 let od zadnjega preoblikovanja pomembnega hotelskega programa. V svetu, kjer so člani razočarani zaradi nižanja vrednosti njihovih točk, je osvežujoče, da obstaja hotelska družba, ki se trudi storiti najboljše za njihove stranke po celem svetu," pravi Randy Petersen, urednik revij InsideFlyer in FlyerTalk ter svetovno poznani in priznani strokovnjak za zvestobo rednih popotnikov. �"Hoteli Carlson so dvignili lestvico za svoje člane pri pridobivanju več točk- 100 odstotkov za skoraj vse hotelske prenočitve- in pri uporabi le-teh za večino svojih nagrad. Hkrati pa niso zvišali zahtev glede unovčevanja."

Ne gre le za večje število točk ter zvišano vrednost in nagrade, ampak za zvestobo. �"Novi program nudi razpoložljivost predhodno uporabljene sobe za člane Gold Elite pri nagradnih nočitvah ter bo gotovo eden najboljših programov za leto 2008," je dodal Petersen.

Sedaj lahko popotniki unovčijo nagradne hotelske točke na priljubljenih destinacijah na ameriških kontinentih, npr. v New Yorku, Los Angelesu, Orlandu, Bostonu in na stotine drugih lokacijah - tudi v Latinski in Južni Ameriki. Tiste popotnike, ki želijo na eksotične karibske ali azijsko-pacifiške počitnice, pa čakajo Aruba ter otoki Turks in Caicos ali pa Beijing, Shanghai, Sydney, Fiji in Tahiti. Destinacije v Evropi, na Bližnjem Vzhodu in v Afriki vključujejo London, Pariz, Rim, Dubai in druge večje lokacije.

Radisson Edwardian prvič sodeluje kot polni partner, program goldpoints plus pa nudi dosledne priložnosti za pridobivanje in unovčenje po celem svetu.

Uredniki: Dodatne informacije za tisk v zvezi s programom goldpoints plus lahko najdete na spletni strani carlsonmedia.tekgroup.com/goldpointsplus/ vključno z vsemi novimi ugodnostmi in izboljšavami, ki jih prinaša novi program. Če želite izvedeti več o programu goldpoints plus ali če želite postati član, obiščite spletno stran goldpointsplus.com.

O globalni mreži hotelov Carlson

Med strateškimi evropskimi partnerji globalne hotelske mreže Carlson je tudi skupina Rezidor Hotel Group, ki je ena izmed hotelskih družb z najhitrejšo stopnjo rasti na svetu. Za več podatkov o skupini Rezidor obiščite spletno stran www.Rezidor.com. V mrežo je vključen tudi Radisson Edwardian, ena izmed največjih britanskih hotelskih skupin v privatni lasti. V skupini je 11 londonskih hotelov. Za več podatkov obiščite spletno stran www.radissonedwardian.com. Evropska skupina Park Plaza Hotel Europe upravlja 27 hotelov pod znamkami Park Plaza Hotels & Resorts ter art'otel z regionalnimi lokacijami v Londonu, Amsterdamu in Berlinu. Za več podatkov obiščite spletno stran www.parkplazahotels.net.

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

KONTAKTNI PODATKI:

Za globalno hotelsko mrežo Carlson

v Evropi, na Bližnjem Vzhodu in v Afriki:

Christiane Reiter, + 32 2 702 9222

christiane.reiter@rezidor.com

ali

v Združenih državah Amerike:

Lauren Garvey / MMG Mardiks, 646-442-6772

lgarvey@mmgmardiks.com