O-STA

Izjava Best Western International

PHOENIX--(BUSINESS WIRE)-- 26. avgusta 2008 - Namen te izjave je razkriti dodatne podrobnosti zelo zmotne zgodbe o vdoru centralni sistem rezervacij podjetja Best Western, ki se je razvila na podlagi poročanja škotskega časopisa The Sunday Herald.

Potrdimo lahko, da so bili 21. avgusta 2008 prek enega uporabniškega imena opravljeni trije ločeni poskusi dostopa do istih podatkov enega hotela. Govorimo o berlinskem Best Western Hotel am Schloss Kopenick s 107 sobami, kjer je hotelska protivirusna programska oprema odkrila trojanski virus. Zlorabljeno uporabniško ime je omogočalo dostop do podatkov o rezervacijah samo za ta hotel. Uporabniško ime je bilo takoj ukinjeno, ogroženi računalnik pa je bil umaknjen iz uporabe.

Lahko potrdimo tudi, da smo uspeli zožiti število strank, na katere bi vdor lahko vplival, na deset. Trenutno navezujemo stike s temi strankami in jim ponujamo pomoč, ki jo potrebujejo.

V nadaljnjem preiskovanju sodelujemo z FBI in mednarodnimi preiskovalnimi telesi.

Pomembni poudarki:

-- Zlorabljeno uporabniško ime je omogočalo dostop do podatkov o rezervacijah samo za en hotel in ni dokazov o nepooblaščenem dostopu do podatkov katerega koli drugega hotela Best Western.

-- Best Western počisti podatke o rezervacijah v roku sedmih dni po odhodu gostov in tako zmanjša možnost, da so izpostavljeni podatki (1) gostov, ki so odšli teden pred izpostavljenostjo, (2) trenutnih gostov in (3) bodočih gostov dotičnega hotela.

-- Ni dokazov o kakršnem koli nepooblaščenem dostopanju do drugih podatkov o gostih.

Naše vsakdanje poslovanje je skladno s standardi varovanja podatkov na področju plačilnih kartic. Best Western z namenom ohraniti to skladnost vzdržuje varno omrežje, ki ga ščitijo požarni zidovi in ki je del stroge politike varovanja podatkov. Da bi zavarovali podatke naših strank, svoje sisteme in procese redno preverjamo in za oceno naših varnostnih sistemov zaposlujemo vodilna zunanja podjetja na tem področju. Po odhodu gostov pa izbrišemo podatke o kreditnih karticah in vse druge osebne podatke.

Glede na naravo elektronske varnosti in v odsotnosti dokazov o dejanskih poskusih nepooblaščenega vstopanja v naš sistem mora podjetje Best Western kot odgovor na najvišji ravni ukrepati tako, da: (1) nadaljuje z iskanjem tovrstnih aktivnosti, (2) pomaga organom pregona in partnerskim ponudnikom kreditnih kartic pri njihovih preiskavah, (3) ojača svoj že tako strog režim za varstvo podatkov, ki seveda že izpolnjuje standarde ponudnikov plačilnih kartic, in (4) okrepi svojo dobro prakso s področja varovanja podatkov v svojih 4000 hotelih po svetu. Na vseh štirih področjih smo zelo dejavni v dobro naših cenjenih strank in hotelov, ki so vključeni v našo verigo.

Druge pomembne informacije bomo objavili, ko bodo dostopni. Stranke, ki jih še vedno skrbi, lahko pokličejo naš servis za stranke v ZDA na številki 800 528-1238.

O PODJETJU BEST WESTERN INTERNATIONAL

Best Western International je NAJVEČJA VERIGA HOTELOV NA SVETU(R), ki skrbi za trženje, rezervacije in pomoč pri delovanju za več kot 4000* hotelov vključenih v mrežo, a v lasti in upravljanju posameznikov, v 80* državah sveta. Iz pionirja v industriji od leta 1946 je Best Western prerasel v znamko s statusom ikone, ki vsako noč gosti 400.000* gostov po svetu. Raznolikost v lastniškem portfelju podjetja Best Western, ki mu daje največjo moč, izvira iz poslovnega modela, ki lastnikom omogoča kar največjo fleksibilnost pri izpolnjevanju trgu lastnih zahtev. Ker se Best Western enako skrbno posveča tistim, ki potujejo poslovno, in tistim, ki potujejo iz osebnih razlogov, se je podjetje nedavno podalo na petletno misijo, da hotelsko industrijo spremeni v služenje strankam. Za nadaljnje informacije ali za rezervacijo obiščite www.bestwestern.com <http://www.bestwestern.com/>.

* Številke so približne in lahko nihajo.

KONTAKT: Best Western International
Troy Rutman, 00 + 1 +602.578.0086 (mobilni)
00 + 1 +602.957.5668 (v pisarni)
Troy.Rutman@bestwestern.com <mailto:Troy.Rutman@bestwestern.com>