TRUSTED BRAND 2009: Najbolj zaupajo Zavarovalnici Triglav
Kateri zavarovalnici zaupajo Slovenci? Zavarovalnici Triglav. To je ugotovila letošnja raziskava o odnosu potrošnikov do izdelkov "TRUSTED BRAND 2009".
Kar 55 odstotkov vprašanih Slovencev je namreč Zavarovalnico Triglav postavilo na prvo mesto med zavarovalnicami v Sloveniji.
Trusted brand je ena največjih evropskih raziskav o odnosu potrošnikov do izdelkov in storitev široke potrošnje. Raziskavo organizira revija
Reader's Digest po vsem svetu. Ključni namen raziskave je odkriti, katerim blagovnim znamkam potrošniki najbolj zaupajo in kako ocenjujejo znamke.
Pri ocenjevanju izdelkov in storitev sta najbolj pomembna dva kriterija, in sicer kakovost in osebna izkušnja potrošnikov.
Zavarovalnica Triglav se je kot edina zavarovalnica v Sloveniji s tem prestižnim naslovom že drugič znašla v eminentni družbi podjetij, ki ljudem
vlivajo zaupanje. "Lani je za nas glasovalo 52,6 odstotka vprašanih, letos je naš rezultat še boljši. To nas navdaja z optimizmom, hkrati pa se
zavedamo velike odgovornosti, ki nam jo nalaga tako zaupanje. Naša zaveza je, da to zaupanje upravičimo vsak dan znova, za vsakega našega zavarovanca
posebej," je ob nagradi povedal predsednik uprave Zavarovalnice Triglav mag. Vladimir Mišo Čeplak. Ob tem dodaja, da je prepričan, da bo ta laskavi
naslov še utrdil ugled Zavarovalnice Triglav med zavarovanci, vlagatelji in zaposlenimi.
Ob tem se zaposleni v Zavarovalnici Triglav zahvaljujemo zavarovancem in slovenski javnosti za izkazano zaupanje. Zaradi vas bomo 30. septembra
s ponosom sprejeli nagrado znamke zaupanja.
Lep pozdrav,
Služba za korporativno komuniciranje
Zavarovalnica Triglav, d.d.