Robert Lopez in Jeff Marx: AVENIJA Q
Primož je mlad fant, ki je pravkar končal šolanje in išče svoj smisel v življenju. Predvsem pa išče zaposlitev in stanovanje. Iskati začne v centru, na Aveniji A, a se v neuspešnem iskanju zgoraj naštetega končno znajde na obrobju mesta , na Aveniji Q. Kako živeti in preživeti (v teh časih!) ni le njegov problem, ampak se z življenjem spopadajo tudi njegovi novi sosedje. Njihovi problemi, konflikti in kompleksi so spretno zaviti v duhovite dialoge, ki se lotevajo vrste globalnih, univerzalnih tem:
Nezaposlenost, karierizem, rasizem, internet, pornografija, moško-ženski odnosi, smisel življenja ... skratka vprašanja, ki še posebej zanimajo odraščajočega najstnika.
ZAKAJ PRAV TA MUZIKAL?
Ker me je ob poplavi velikih, bleščečih spektaklov, neštetih ponovnih obdelav preverjenih uspešnic, nostalgičnih komedij in patetičnih rock oper ... v zadnjem času prav ta predstava najbolj prepričala.
Ker je mlada, sveža, pogumna, brez dlake na jeziku.
Ker na plišast in prijeten način priznava in pripoveduje stvari, ki v resničnem življenju že tako ali tako dovolj srbijo, bolijo, tiščijo, ščemijo ...
Ker po otroško odkriva svet odraslih (vsaka podobnost s Sezamovo ulico je namerna)
Ker od začetka do konca kar kliče po gibu in koreografiji.
Ker je njeno glavno sporočilo, da je smisel v iskanju.
Ker mislim, da Broadway ni izkoristil vseh možnosti, ki jih koreografu in režiserju ponujata odlična besedilo in glasba.
Mojca Horvat