O-STA

MSLGROUP predstavlja novo vizijo in identiteto svoje znamke

Nasveti za stranke, ki jih zanima osrednja dejavnost mreže, konverzacijska ekonomija

PARIZ, Francija--(BUSINESS WIRE)-- MSLGROUP, glavno podjetje skupine Publicis Groupe, specializirano za komunikacijo, odnose za javnostmi in družabne dogodke, je danes predstavilo novo identiteto in vizijo svoje znamke, da bi ta bolje ustrezala potrebam strank in trgov. Od danes naprej sta nekdanja globalna mreža za odnose z javnostmi MS&L in Publicis Consultants - skupaj s številnimi specializiranimi komunikacijskimi agencijami - združeni v tej enotni viziji in identiteti. Danes sta podjetji združeni tudi v celovitem pristopu, ki postavlja vzpostavljanje stikov in komunikacijo, neomejeno s tradicionalnimi delitvami, v središče ponudbe podjetja MSLGROUP.

"Pri odnosih z javnostmi je vedno šlo za odnose, jezikovno spretnost, strateške nasvete in vzpostavljanje stikov s ključnimi igralci. S trendom spreminjanja načinov komunikacije in vplivom družbenih medijev je prišel čas, da se tudi odnosi z javnostmi prilagodijo in se uveljavijo kot vodilna disciplina za vzpostavljanje stikov z javnostmi ter ustvarjanje večjih znamk," je dejal Olivier Fleurot, direktor podjetja MSLGROUP.

Nova vizija znamke MSLGROUP temelji na moči in pomembnem položaju mreže v svetu, v katerem so meje med komunikacijskimi kanali vedno bolj zabrisane. S pomočjo bogatega in raznolikega izročila na področju odnosov z javnostmi, poslovne in finančne komunikacije, javnih zadev, družabnih dogodkov in digitalne tehnologije, želi MSLGROUP strankam pomagati pri izgradnji močnejših znamk in ugleda njihovih podjetij ter jih preoblikovati v vodilne sile razvoja odnosov in odzivov, ki bodo postale glavne predstavnice konverzacijske ekonomije.

MSLGROUP, ki je ena izmed petih glavnih mrež za odnose z javnostmi in dogodke na svetu, se od drugih globalnih tekmecev loči po dvojnosti svoje moči - tako v smislu velikosti in dometa kot tudi v strateških položajih, ki jih ima s svojimi komunikacijskimi centri v različnih koncih sveta. V primerjavi s Kekst & Company, ki jo nekateri imenujejo kar ameriška agencija za poslovno in finančno komunikacijo desetletja; JKL, največjo in najbolj ugledno agencijo za poslovne odnose in javne zadeve v Severni Evropi; Publicis Consultants France, eno izmed dveh vodilnih agencij v Franciji in SAS-om, globalnim inovatorjem na področju komunikacije znamka in talent iz Združenega kraljestva, so ključna prednost MSLGROUP njena inovacijska strokovna središča po svetu.

Najnovejša vlaganja mreže poudarjajo predvsem osrednjo zavezanost podjetja MSLGROUP k rasti na dveh ključnih področjih: v digitalnem svetu in na rastočih trgih. Prejšnji mesec je Publicis Groupe napovedala prevzem podjetja 2020Social (prve in vodilne indijske agencije za strategije družbenih medijev) in podjetja 20:20 Media, s čimer je MSLGROUP, ki že ima v lasti Hanmer MSL, postala največja mreža za odnose z javnostmi na tem hitro rastočem trgu. Pred kratkim je MSLGROUP priznanega strokovnjaka za družbene medije Gaurava Mishro imenovala na mesto direktorja za digitalne medije na azijskem trgu.

O podjetju MSLGROUP

MSLGROUP je specializirana skupina za komunikacijo in vzpostavljanje stikov, ki se uvršča med pet glavnih svetovnih mrež za odnose z javnostmi in družabne dogodke. Z več kot 2.500 zaposlenimi ima podjetje predstavništva v 22 državah in pokriva praktično vsa področja, na katerih njihove stranke želijo ustvarjalno komuniciranje z javnostmi 24 ur na dan. Če k temu prištejemo še podružnice in partnerje, se dejavnost podjetja MSLGROUP razširi na 4.000 zaposlenih v 83 državah. Podjetje strankam ponuja strateško svetovanje, dobro obveščeno razmišljanje in velike, očarljive zamisli - ki jim sledi dosledna uresničitev. MSLGROUP je glavno podjetje za odnose z javnostmi in dogodke skupine Publicis Groupe. www.mslgroup.com

O skupini Publicis Groupe

Publicis Groupe [na pariški borzi Euronext Paris Exchange - FR0000130577 - in vključena v indeks CAC 40] je tretja največja komunikacijska skupina na svetu. Z dejavnostmi v 104 državah na petih celinah Publicis Groupe lokalnim in mednarodnim strankam ponuja celotno paleto oglaševalskih storitev preko treh svetovnih oglaševalski mrež Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, in številnih agencij, vključno z Fallonom, 49%-lastništvom v Bartle Bogle Hegarty in agencijo Kaplan Thaler Group. VivaKi združuje znanje na področju digitalne tehnologije in medijev, ter se tako s strankami povezuje na celovit način, skupaj s Starcom MediaVest Group in ZenithOptimedia worldwide media networks; in interaktivnim in digitalnim trženjem, ki ga vodi Digitas and Razorfish networks. VivaKi razvija nove storitve, orodja in digitalne platforme naslednje generacije. Specializirane agencije in tržne storitve skupine Publicis Groupe ponujajo komunikacijo v zdravstvu preko mreže Publicis Healthcare Communications Group (PHCG, prva mreža za komunikacijo v zdravstvu), trajnostno komunikacijo in multikulturno komunikacijo. S podjetjem MSLGROUP, ki je eno od treh vodilnih mrež za odnose za javnostmi in dogodke na svetu, skupina strokovno pokriva vsa področja od poslovne in finančne komunikacije do odnosov z javnostmi in javnih zadev, trženja, družbenih medijev in dogodkov. www.publicisgroupe.com

Kontakt:
MSLGROUP
Trudi Harris, +33 (0)6 13 73 83 02
trudi.harris@mslgroup.com




Sporočilo za javnost je v dostopno tudi na:
http://www.businesswire.com/news/home/20101022005075/en