O-STA

Fakulteto za management obiskal nestor marketinga profesor dr. Kent B. Monroe

Vodstvo Fakultete za management Koper Univerze na Primorskem se je včeraj sestalo z ameriškim strokovnjakom, specialistom za cenovne strategije in nestorjem marketinga prof. dr. Kent B. Monroem in se z njim pogovarjalo o vključevanju področja strateškega določanja in obvladovanja cen v podiplomske študijske programe managementa, ekonomije in financ. Priznani strokovnjak je podal svoj pogled in predstavil področje cen, ki je zanimiv preplet matematike, ekonomije, psihologije, vedenja potrošnikov in še nekaterih drugih znanj.

Med 9. in 14. novembrom prihaja na povabilo Inštituta za inovativni management - IMI v Slovenijo znani ameriški profesor marketinga, ki je večino svojega dela posvetil strateškemu določanju cen. Kljub njegovemu več kot desetletnemu prizadevanju, ostaja področje cen še vedno neznanka za mnoga podjetja, ki se ne zavedajo, koliko izgubljajo zaradi napačnih cenovnih odločitev.

Včeraj so ga gostili tudi na Obalo, kjer je obiskal dve članici Univerze na Primorskem: Fakulteto za management Koper ter Fakulteto za turistične študije - Turistico, kjer se je srečal z vodstvom, sodelavci in partnerji obeh fakultet. Na Fakulteti za management Koper so se med drugim pogovarjali tudi o pomenu primernega oblikovanja cen tako na ravni pridobitnih podjetij kot tudi izobraževalnih institucij in poudarili, da je področje strateškega določanja in obvladovanja cen visokega pomena in terja vključitev v sodobne študijske programe, ki se oblikujejo tudi na Fakulteti za management Koper.

Kent B. Monroe je zaslužni profesor marketinga na univerzi Illinois in gostujoči profesor na univerzi v Richmondu, pionirski in še vedno vodilni raziskovalec upravljanja cen in cenovnih strategij. Je tudi avtor svetovne uspešnice Pricing - Making Profitable Decisions, ki je izšla v več svetovnih jezikih. Svoje raziskave redno predstavlja na poslovnih in marketinških forumih ter strokovnih srečanjih v Severni Ameriki, Aziji ter Evropi. Prispevke objavlja v najprestižnejših strokovnih revijah, kot so Journal of Marketing Research, Journal of Consumer Research, Management Science, Journal of Business Research. Za svoje delo je prejel številne mednarodne nagrade in priznanja. Kot svetovalec za strateško upravljanje cen in marketinških raziskav sodeluje z gospodarskimi družbami, vladnim sektorjem ter Združenimi narodi ter vodi certificirane programe za združenje Professional Pricing Society v ZDA.

UP Fakulteta za management Koper