O-STA

Trije poslovni paketi, ki olajšajo poslovanje

Ljubljana, 19. julij - Telekom Slovenije je julija na trgu ponudil tri prenovljene poslovne pakete, ki podjetjem in samostojnim podjetnikom poenostavljajo poslovanje. Izstopa konvergenčni paket storitev, ki pomeni tudi prvo skupno ponudbo od združitve Telekoma Slovenije in Mobitela in je oblikovan za poslovne uporabnike. Poslovni komplet telefonije in interneta, kakor se imenuje, vsebuje najmanj dva fiksna in mobilna priključka; brezplačne klice med fiksnimi in mobilnimi številkami znotraj podjetja; cenovno ugodnejše klice s fiksnih številk v podjetju na mobilne številke Mobitela; internetne hitrosti od 10/10 Mbit/s v optičnem omrežju oziroma najmanj 2 Mbit/s v bakrenem omrežju; brezžično povezavo naprav znotraj podjetja preko novega večfunkcijskega modema itd. Tudi cena kompleta je ugodna, saj cena za osnovno različico znaša le 69,90 evra na mesec.

Drugi, ki se imenuje Poslovni paket telefonije in interneta, preko novega večfunkcijskega modema omogoča vzpostavitev brezžičnega računalniškega omrežja. Nanj lahko naročniki enostavno priključijo telefone, računalnike, tiskalnike, fakse itd. Za samo 37,20 evra na mesec omogoča napredno, enostavno in brezžično poslovno komuniciranje. Poslovni paket telefonija in internet ne zahteva nobene dodatne tehnične opreme, naročnik potrebuje le računalnik in telefon, pa še to lahko po ugodni ceni in na obroke naročniki kupijo v okviru te ponudbe. Poskrbljeno je tudi za stalno uporabniško pomoč in varno povezavo. Paket vsebuje najmanj dva telefonska priključka z možnostjo širitve, večfunkcijski modem, subvencionirane telefonske aparate, možnost uporabe brezvrvičnih naprav in dostop do interneta preko optičnega dostopa že s hitrostmi od 10/10 Mbit/s.

Upravljano lokalno omrežje je tretja celovita storitev, znotraj katere Telekom Slovenije pri naročniku poskrbi za namestitev, upravljanje in vzdrževanje aktivne LAN (Local Area Network - lokalno omrežje) opreme. Če naročnik še nima zgrajenega pasivnega omrežja LAN, poskrbijo tudi za tega. Po željah in potrebah naročnika pripravijo primerno tehnično rešitev, pri čemer uporabljajo tipsko opremo, ki jo naročniku nudijo po najemnem modelu v kombinaciji z upravljanjem in vzdrževanjem. Oprema ostane v lasti Telekoma Slovenije, ki skrbi za nastavitve, vzdrževanje in odpravo napak, naročniku pa vsak mesec k naročnini obračuna še najem in upravljanje rešitve. Nudijo tri različne ravni zagotavljanja kakovosti storitve SLA - osnovno, standardno in nadstandardno, pri čemer je osnovna že zajeta v naročnino. Osnovni sklopi aktivne LAN opreme, na osnovi katerih je pripravljena tehnična rešitev, so upravljana stikala, upravljani usmerjevalniki, upravljano brezžično omrežje in upravljanje naprave za zagotavljanje varnosti. Storitev je namenjena tako rekoč vsem skupinam naročnikov od zasebnih uporabnikov do samostojnih podjetnikov ter malih, srednjih in velikih podjetij.