O-STA

Henkel sporoča ugodne poslovne izzide

2001: DOBRI POSLOVNI REZULTATI - 2002: JASNA PERSPEKTIVA

Skupina Henkel je tudi v gospodarsko težavnih časih uspešna in je v lanskem poslovnem letu dosegla skupni prihodek 13,1 milijarde evrov, kar je za 2,2 odstotka več v primerjavi s prej rekordnim poslovnim letom 2000.

Poslovni rezultat je za 27,4 odstotka višji in znaša 1,2 milijarde evrov. Obe področji blagovnih znamk - pralna in čistilna sredstva ter kozmetika in nega telesa - sta zelo uspešni.

V raziskave in razvoj je bilo vloženih za 7 odstotkov več, kar znaša 343 milijonov evrov.

Predsednik poslovodstva skupine Henkel, dr. Ulrich Lehner, poudarja: "Henkel se je popolnoma osredotočil na svoje močne blagovne znamke in perspektivne tehnologije".

Za poslovno leto 2002 Henkel napoveduje, da bodo še vsaj v prvem polletju težavne gospodarske razmere, do konca leta pa si obeta povečanje prometa nad 10 milijardami evrov.pri tem stavi predvsem tudi na srednjo in vzhodno Evropo, saj je Henkel Central Eastern Europe (HCEE) s sedežem na Dunaju v letu 2001 uspelo zvišati promet na rekordnih 746 milijonov evrov. Za letos pa pričakuje generalni direktor HCEE dr. Friedrich Stara dvomestno rast in poudarja, da je CEE ena od redkih regij na svetu, kjer je v naslednjih letih pričakovati povečanje prometa.

V okviru družb Henkel CEE je bila leta 2001 med najuspešnejšimi Henkel Slovenija d. o. o. iz Maribora, ki je povečala skupni prihodek za 16,8 odstotka na 22 milijard SIT. Čisti prihodki iz prodaje so višji za 17,2 odstotka in znašajo 21,6 milijarde SIT. Čisti prihodki - tuji trg so 14,4 milijarde SIT, kar je povečanje za 15,7 odstotka. Lanski bruto in neto dobiček sta še višja kot v zelo dobrem prejšnjem poslovnem letu. Za letos načrtujejo v Henkel Sloveniji nadaljnje povečanje proizvodnje, prodaje in izvoza. Za izobraževanje zaposlenih načrtujejo 50 milijonov SIT, da bodo še okrepili svoje konkurenčne prednosti z uspešnejšim znanjem in kompetentnostjo.