O-STA

Nova knjiga podjetja Hay Group, "The Enemy of Engagement" (Sovražnik dela), raziskuje vplive frustracij zaposlenih

7. oktober, 2011 23:46 UTC

Raziskava odkriva, da je frustracija "prikriti morilec" delovne storilnosti

FILADELFIJA, Pensilvanija, ZDA -(BUSINESS WIRE)- Po novi knjigi, The Enemy of Engagement, je frustracija na delovnem mestu tiha epidemija, ki se širi po organizacijah, pa se jo le redko prepozna in z njo sooči. Frustracije premagajo motivirane in predane zaposlene, ki jim služba veliko pomeni, pa ne morejo dobiti organizacijske podpore, ki bi jo potrebovali za normalno delo. Ti delavci, ki se osredotočajo na doprinos, pogosto skrivajo svoje frustracije in tako onemogočajo vodjem, da bi odkrili njihovo nezadovoljstvo.

"Razočarani delavci resnično hočejo uspeti v svoji vlogi, vendar pa jih organizacijske prepreke ali pomanjkanje sredstev jezijo," je rekel Mark Royal, soavtor in višji svetovalec pri Hay Group. "Menedžerji morajo zastaviti prava vprašanja in se takoj spoprijeti s tem problemom, ker lahko sicer izgubijo vrhunske talente, ki so resnično predani organizaciji."

The Enemy of Engagement se poglobljeno ukvarja z izgubo storilnosti, ki je posledica frustracij zaposlenih. Nezadovoljni delavci predstavljajo 20 ali več odstotkov vseh zaposlenih, kar vodi do velike izgube storilnosti, talenta in prihodkov, sta v svojih raziskavah ugotovila avtorja Mark Royal in Tom Agnew.

Ključ za zmanjšanje frustracij ni le v pritegovanju delavcev, ampak tudi v omogočanju produktivnega dela. Raziskave avtorjev* kažejo, da pritegovanje in omogočanje skupaj vodita do višjih prihodkov in manjše menjave zaposlenih. Podjetja, ki so v zgornji četrtini tako pri pritegovanju kot pri omogočanju, dosegajo štirikrat in pol večjo rast prihodkov kot podjetja, ki so razvrščena visoko le pri pritegovanju. Poleg tega pa podjetja, ki pritegnejo zaposlene in omogočajo normalno delo zaposlenim, beležijo 54-odstotno zmanjšanje prostovoljnih menjav služb.

"Nezadovoljstvo ni problem zaposlenih; je organizacijski problem," je dejal Tom Agnew, soavtor knjige in višji svetovalec pri Hay Group. "Menedžerji morajo biti dovzetni za namige in služiti kot glasnik nezadovoljnih delavcev."

The Enemy of Engagement opisuje glavne gonilnike frustracij in ponuja menedžerjem ideje za spopad z njimi. Trije glavni viri frustracij vključujejo:

Slaba komunikacija glede ciljev in storilnosti: Skoraj tretjina zaposlenih pravi, da njihovi vodje ne znajo dobro predati informacij o ciljih in nalogah svojih skupin.

Omejitve pri sredstvih: Tretjina zaposlenih poroča, da nimajo sredstev in informacij, ki bi jih potrebovali za dobro opravljanje svojega dela. Več kot polovico pa jih skrbi nezadostno število zaposlenih na njihovem področju.

Nejasna avtoriteta: Trideset odstotkov zaposlenih opozarja, da nimajo dovolj avtoritete, da bi učinkovito opravljali svoje delo, več kot 40 odstotkov pa meni, da jih možnost neprijetnih posledic odvrača od odločnega delovanja in sprejemanja odločitev.

Knjigo The Enemy of Engagement je mogoče kupiti preko spletne strani Hay Group: www.haygroup.com/ww/enemyofengagement

Za več informacij o The Enemy of Engagement ali za intervju, prosimo pišite Andrei Friedman na Andrea@blisspr.com ali jo pokličite na +1 212-584-5476.

O Hay Group Insight

Hay Group Insight - anketno-raziskovalni oddelek Hay Group - že več kot 35 let sodeluje z največjimi in najkompleksnejšimi organizacijami na svetu, da bi ustvaril vrednost s strateško uporabo anketnega raziskovanja med zaposlenimi. Naša naloga je pomagati vodilnim prepoznati prepreke za individualno in organizacijsko uspešnost, jih odstraniti in izboljšati storilnost ljudi, skupin in celotnih organizacij.

Naše raziskave pomagajo organizacijam pri doseganju visoke storilnosti in dolgoročnih sprememb z ustvarjanjem baz o odzivu zaposlenih in izdelovanjem podpornih strategij.

O družbi Hay Group

Hay Group je globalna podjetje za svetovanje, ki sodeluje z vodji pri spreminjanju strategij v realnost. Razvijamo talent, organiziramo ljudi, da so bolj učinkoviti, in jih motiviramo, da delajo po svojih najboljših močeh. S 84 pisarnami v 48 državah sodelujemo z več kot 7000 strankami po svetu. Naše stranke so iz javnega in zasebnega sektorja, iz vseh večjih industrij in predstavljajo različne poslovne izzive. Osredotočamo se na uresničevanje sprememb in pomoč organizacijam pri uresničevanju njihovega potenciala.

*Ti podatki slonijo na podatkovni bazi mnenj zaposlenih podjetja Hay Group Insight, ki je sestavljena iz odgovorov več kot štirih milijonov zaposlenih po celem svetu.

Kontakti

Za Hay Group

Andrea Friedman, +1 212-584-5476

Andrea@blisspr.com

Vir: Hay Group

Omogoča Business Wire

Ta izjava za medije je na voljo na:

http://www.businesswire.com/news/home/20111007005975/en