O-STA

XLAB predstavlja napredne help desk rešitve v Dubaju

12. oktober, 2011.

XLAB skupaj s podjetjem ArtiSol na letošnjem sejmu Gitex, ki poteka v Dubaju od 9. do 13. oktobra, predstavlja napredne spletne rešitve za pomoč uporabnikom (help desk). Podjetja lahko z uporabo teh rešitev znižajo svoje stroške za podporo strankam od 25 % do 50 %, občutno izboljšajo pridobivanje novih strank in na novo opredelijo uporabniško izkušnjo.

XLAB je eden vodilnih ponudnikov spletnih storitev, kot so računalniška podpora in dostop na daljavo, spletni sestanki in spletni pogovor v živo (ang. live chat). Da bi svoji rešitvi za spletni pogovor v živo dodali novo dimenzijo, XLAB sodeluje z ArtiSolom, vodilnim ponudnikom virtualnih interaktivnih asistentov (npr. Telekomova Tia). Virtualni interaktivni asistent s pomočjo umetne inteligence odgovarja na prodajna in podporna vprašanja strank. Ko vnaprej pripravljeni odgovori niso dovolj, virtualni asistent stranki ponudi možnost pogovora z živim svetovalcem, ki nadaljuje pogovor.

Pogovorne seje tečejo v oblaku proizvajalca, kar znižuje stroške infrastrukture in programske rešitve ter omogoča vzpostavitev zanesljivega centra za pomoč uporabnikom z mobilno delovno silo. Računalništvo v oblaku bo vroča tema tehnološkega tedna v Dubaju, o kateri bodo govorili na konferenci Gitex Cloud Confex platform.

Če se slučajno mudite v Dubaju, vas vabimo, da obiščete podjetji XLAB (ISL Online) in ArtiSol na sejmu Gitex v Dubaju. Svoje rešitve predstavljajo v dvorani Sheikh Saeed Hall na stojnici CLD-32.