Program TLC odslej tudi na SiOL TV
Datum: 15. december 2011
Ljubljana, 15. decembra - TLC, vodilni svetovni zabavni televizijski program, katerega ciljno občinstvo so ženske med 25 in 49 letom starosti in je del skupine Discovery Networks, je od danes na voljo v ponudbi Telekoma Slovenije oziroma SiOL TV v programskem paketu Mega.
TLC je eden najbolje gledanih programov. Prikazuje informativne in dokumentarne vsebine s poudarkom na privlačnih temah, kot so kuhanje, družina, starševstvo, kariera, pa tudi moda, potovanja, zdravje in življenjski dogodki. TLC išče izjemne osebnosti in dogodke iz resničnega življenja in pripoveduje zgodbe na avtentičen, izviren, privlačen ter pomenljiv način.
Naročniki Telekoma Slovenije bodo zdaj lahko spremljali popularne serije, kot so "Cake Boss" (Šef Tort) , "Say yes to the dress" (Reci obleki da), stilsko preobrazbo "What not to wear" ali oddajo o tetoviranju in z njimi povezani kulturi "LA Ink". Poleg tega TLC v decembru in januarju začenja s številnimi povsem novimi premierami s poudarkom na starševstvu, težavah mladostnikov ali kuhanju. "World's Worst Mom (Najbolj grozna mama na svetu) je povsem nova oddaja, ki kaže, kako najbolje vzgajati otroke, in se pri tem izogniti napakam. V oddaji "Mad about the House: US" (Nori na hišo: ZDA) se par sooči z izzivom, kako obnoviti hišo z 10.000 dolarji, vendar morajo vse odločitve v zvezi s prenovo sprejeti le moški. V januarju se bo TLC odpravil iskat novega šefa kuhinje v sloviti oddaji "Masterchef US". Pozornost bodo namenili tudi otrokom, ki se borijo z debelostjo Too fat for 15: Fighting back (Predebel za 15 let: boj proti debelosti). V novi oddaji One Born Every Minute (Vsako minuto se rodi otrok) bodo gledalci priče čudežu rojstva v porodnišnici in bodo tako delili navdušenje s starši in zdravniki.