O-STA

Raziskava podjetja 3M je pokazala, da imajo uporabniki najraje širokokotno gledanje LCD-televizorjev

15. dec, 2011 15:00 UTC

ST. PAUL, Minn., ZDA--(BUSINESS WIRE)-- Najnovejša raziskava podjetja 3M je pokazala, da ameriški uporabniki ne glede na vse želijo visoko osvetljenost in kakovost slike, ne glede na to pod katerim kotom gledajo svoj LCD-televizor.

Raziskavo je izvedla CBS Vision, raziskovalna enota korporacije CBS Corporation, ki ima sedež v Las Vegasu. 3M je eno izmed vodilnih tehnoloških podjetjih na področju visokokakovostne elektronike za uporabnike.

Ugotovitve kažejo, da s tem ko so televizorji postali središča zabave za gledanje programa, igranje iger in povezavo s spletom, jih uporabniki velikokrat gledajo z različnih kotov in pričakujejo zmeraj enako svetel zaslon in jasno sliko. Starejši uporabniki še bolj cenijo širokokotno gledanje televizije, je pokazala študija.

"Veseli smo, da smo združili moči s 3M, da bi dobili boljši vpogled v temeljne značilnosti izkušnje gledanja LCD-televizorjev," je dejal David Poltrack, vodja raziskav pri CBS Corporation in direktor CB Vision. "Ugotovili smo, da se uporabniki vedno ne zavedajo, da način njihovega gledanja televizije z LCD-zaslonom vpliva na kakovost slike, ki jo vidijo."

"Želeli smo ugotoviti, kako pomembna je širokokotna osvetljenost - kombinacija izven osnega gledanja in svetlobe - za uporabnike, saj tehnologija 3M izboljšuje prav to. Pričujoča raziskava kaže, da je širokokotna osvetljenost zelo pomembna, tudi če se uporabniki sprva ne zavedajo meritve," je dejal fizik podjetja 3M, dr. Dave Lamb, znanstveni svetovalec pri raziskavi.

Raziskava, v okviru katere so v obdobju štirih tednov opazovali skoraj 600 uporabnikov v treh fazah, je pokazala, da 84% sodelujočih gleda televizijo z različnih kotov.

Širokokotna kvaliteta slike se zdi zelo ali izjemno pomembna 69% uporabnikom, medtem ko se jih 44% sprva ni zavedalo razlike v kakovosti slike različnih LCD-zaslonov pri gledanju od strani. Ko pa so si uporabniki hkrati ogledali sliko na dveh zaslonih različne kakovosti, jih je 88% izbralo zaslon z boljšo širokokotno osvetlitvijo - svetlejši, jasnejši zaslon z različnih zornih kotov.

47% sodelujočih v raziskavi je izrazilo nezadovoljstvo s proizvajalčevimi nastavitvami večine LCD-zaslonov in povedalo, da si te nastavitve nastavijo na način, ki poveča energijsko porabo.

Raziskava je potrdila prejšnje študije navad televizijskih gledalcev[i] in njihovih želja glede osvetlitve[ii], ki so bile opravljene na Japonskem.

Ključne ugotovitve o navadah gledalcev so:

  • 86% uporabnikov ima televizijski sprejemnik s tankim zaslonom
  • 15% jih bo zagotovo letos kupilo nov tv; 60% se zdi kakovost slike izjemno pomembna
  • 46% jih običajno svoj osnovni tv gleda izven osi, torej pod katerim koli kotom, ki je več kot 15% odmaknjen od središča, ko so pred televizorjem sami, 67% pa ko gledajo tv skupaj z drugimi ljudmi
  • 52% jih običajno svoj sekundarni tv gleda izven osi, ko so pred televizorjem sami, 65% pa ko gledajo tv skupaj z drugimi ljudmi
  • 84% jih občasno gleda tv izven osi, ko so sami in 87% jih je povedalo, da drugi občasno gledajo svoje televizorje izven osi.

Ključne ugotovitve o preferencah gledalcev so:

  • 47% uporabnikov spremeni nastavitve na svojih televizorjih tako, da slika postane svetlejša (zmanjšajo učinkovitost ocenjeno z ENERGIJSKIMI ZVEZDICAMI)
  • 44% jih sprva ni zaznalo razlike v kakovosti slike pri gledanju izven osi
  • 88% jih je v neposredni primerjavi izbralo sprejemnik z boljšo širokokotno osvetlitvijo
  • 83% moških starih 55 let ali več bi bilo pripravljenih povprečno plačati 200 ameriških dolarjev več za televizor z boljšo širokokotno osvetlitvijo; 64% žensk starih 55 let ali več prav tako.

Za več informacij o pogledu podjetja 3M na širokokotno osvetlitev televizorjev z LCD-zasloni, o tem, kako lahko uporabniki izberejo najboljši LCD-televizor zase ali ogled fotografij Lamba z LCD-televizorji, obiščite www.3M.com/makesyouwonder.

O podjetju 3M

3M je eden izmed ključnih dobaviteljev elektronske industrije za uporabnike od leta 1995, saj skrbi za to, da so zasloni svetlejši, lažji in energetsko bolj učinkoviti. 3M lovi iskrice novih zamisli in jih preoblikuje v tisoče inovativnih izdelkov. Naša kultura ustvarjalnega sodelovanja navdihuje neskončen tok vplivnih tehnologij, ki izboljšujejo življenje. 3M je inovacijsko podjetje, ki nikoli ne neha izumljati novih stvari. Podjetje ima 27 milijard ameriških dolarjev prihodkov iz prodaje, zaposluje okrog 80.000 ljudi po vsem svetu in je prisotno v več kot 65 državah. Za več informacij obiščite www.3M.com ali nam sledite na @3MNews na Twitterju.

O CBS Vision

Namen CBS Vision, raziskovalne enote korporacije CBS Corporation (NYSE: CBS.A and CBS), je raziskovanje in ponujanje vpogleda v nove tehnologije, vzorce medijske potrošnje in oglaševalske vrednosti na medijskem trgu ter tudi predstavljanje tega znanja v vseh oddelkih korporacije CBS Corporation kot tudi zunanjim strankam in potencialnim partnerjem. Večino raziskovalnega dela enota opravlja v tehnološko izpopolnjenih prostorih CBS Television City v Las Vegasu znotraj grand hotela MGM Grand Hotel.

[i] 2007 T. Fujine, Y. Kikuchi, M. Sugino, Y. Yoshida, Japanese Journal of Applied Physics, Zvez. 46, Št. 3B, str. 1358-1362 (2007).

[ii] 2011 T. Matsumoto, S. Haga, T. Nakatsue, S. Kubota, Y. Kubota, K. Imabayashi, K. Kishimoto, S. Goshi, S. Imai, Y. Igarashi, SID 18.2 (2011).

Slike/Multimedijska galerija je na: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50107583&lang=en

Kontakt:

Lilja Inc. za 3M
Mary Lilja ali Alex Cook, 952-893-7140
612-590-1522 (mobilni telefon)
mcl@lilja.com

Vir: 3M

Izvirno sporočilo za javnost in multimedijske vsebine so na voljo na:
http://www.businesswire.com/news/home/20111215005527/en

Fotografiji:

  • [zgoraj] Fizik podjetja 3M, dr. Dave Lamb, ob dveh LCD-televizorjih z identično jasnostjo v osnem gledanju a različnima stopnjama širokokotne osvetljenosti - kombinacija izven osnega gledanja in svetlosti. Pri nekaterih LCD-televizorjih se pri gledanju od strani kakovost slike izgubi, kot je razvidno pri televizorju na desni. Foto: 3M.
  • [spodaj] Fizik dr. Dave Lamb pred istima dvema LCD-televizorjema z nastavitvami, ki omogočajo isto stopnjo osne osvetljenosti pri gledanju naravnost od spredaj. Foto: 3M.