O-STA

Itak Džafest že drugič dobitnik Zlatega peresa

Ljubljana, 6. aprila - Glasbeni festival Itak Džafest 2011, ki ga je za svoje zveste naročnike lansko jesen v ljubljanskih Križankah pripravil Telekom Slovenije že tretje leto zapored, je kot izjemna strateška upravljana komunikacija prepoznana tudi v očeh mednarodnih strokovnjakov. Na tekmovanju za nagrado Zlato pero (Gold Quill 2012) je Itak Džafest s konkurenco pometel že na evropski ravni, temu pa je sledila še pridobitev prestižnega Zlatega peresa tudi na svetovni ravni, kjer je s svojimi projekti sodelovalo več kot 80 držav z vsega sveta.

Gold Quill ali Zlato pero je komunikacijska nagrada, ki jo podeljuje skupina mednarodnih strokovnjakov združenja IABC (International Association of Business Communicators) in v tržnem svetu predstavlja najvišje standarde komuniciranja. Tekmovanje za Zlato pero velja za enega najboljših v svetovnem merilu, zahtevne prijave pa je potrebno podkrepiti z dokaznim gradivom, ki je vezano na posamezno prijavo projekta. Nagrado Zlato pero lahko tako prejmejo le projekti, ki so domiselno zasnovani, dosledno izpeljani in pustijo svoj pečat tako v strokovni kot tudi v splošni javnosti.

Telekom Slovenije je kampanjo Itak Džafest zasnoval v sodelovanju s komunikacijsko agencijo Pristop. Po uspehu s skupino The Killers iz leta 2009 in trilogijo koncertov v 2010 je Itak Džafest 2011 svojo zgodbo nadgradil z novim poglavjem: edinstvenim urbanim festivalom v središču Ljubljane. Z inovativnim pristopom in tehnološko dovršenim spektaklom je za svoje zveste naročnike in uporabnike festivalski dogodek uspešno vključil v komunikacijski splet in poskrbel za celovito doživetje kreativne blagovne znamke Itak.

"V Telekomu Slovenije naše naročnike in zveste uporabnike Itak vsako leto presenetimo z izvirnim konceptom, ki ga vsakič znova nadgradimo z edinstveno izkušnjo, ki je vedno bolj prepoznana kot znamka Itak. Izjemno vesel sem, da je to opazila in nagradila tudi žirija svetovno priznanih komunikatorjev združenja IABC", je ob prejetju nagrade Zlato pero povedal Samo Ošina, direktor Sektorja za marketing v Telekomu Slovenije.

Poudariti velja, da to ni prva nagrada za znamko Itak na tem prestižnem tekmovanju. Najvišje priznanje za uspešno komuniciranje so, tedaj še v okviru Mobitela, prejeli tudi leta 2009 za glasbeni spektakel Itak Džafest z glasbeno skupino The Killers.

Zlato pero na evropski in svetovni ravni predstavlja najvišje priznanje za prepoznavanje odličnosti v poslovni komunikaciji, v slovenskem okviru pa je Telekom Slovenije, v sodelovanju z različnimi agencijami, letos nagrajen tudi s tremi srebrnimi in zlatim priznanjem, podeljenimi na pravkar zaključenem festivalu SOF. Telekom Slovenije s svojimi blagovnimi znamkami tako nadaljuje uspešen tržni nastop. Mobitel je bil v zadnjih letih kar 5-krat nagrajen s prestižnim nazivom Oglaševalec leta, Telekom Slovenije pa že 2-krat finalist.

Več informacij: Darinka Pavlič Kamien, vodja Službe za korporativno komuniciranje, Telekom Slovenije, pr@telekom.si