O-STA

Družba Petrol d.d., Rdeči križ Slovenije in Zavod RS za transfuzijsko medicino

Začenja se krvodajalska akcija "Podaj energijo za življenje!"

Kri so danes na ZTM-ju darovali Rok Cuderman, direktor področja marketing v družbi Petrol d.d., Igor Velušček, direktor Zavoda RS za transfuzijsko medicino in tudi predstavniki slovenskih podjetij

Ljubljana, 19. april 2012 - Danes so predstavniki družbe Petrol d.d., Zavoda Republike Slovenije za transfuzijsko medicino (ZTM) in organizacije Rdečega križa RS predstavili družbeno odgovorno akcijo "Podaj energijo za življenje!". Akcija predstavlja nadaljevanje izjemno uspešne krvodajalske akcije "Daruj energijo za življenje!", ki je v lanskem letu, po podatkih Rdečega križa RS, k darovanju krvi spodbudila rekordno udeležbo v zadnjih desetih letih. Danes so na novinarski konferenci ob pričetku akcije "Podaj energijo za življenje!", ki je potekala na ZTM-ju, z namenom poziva širši javnosti, kri darovali Rok Cuderman, direktor področja marketing v družbi Petrol d.d., Igor Velušček, direktor ZTM-ja in nekateri predstavniki slovenskih podjetij.

Krvodajalska pobuda "Daruj energijo za življenje!" se je konec leta 2011 zaključila z odličnimi rezultati. K krvodajalstvu je pritegnila več kot 10,000 novih krvodajalcev, v mesecu maju 2011 pa se je, po podatkih Rdečega križa Slovenije, krvodajalskih akcij udeležilo rekordno število krvodajalcev v zadnjih 10 letih. Letos se akcija s podporo družbe Petrol d.d. in v sodelovanju z ZTM-jem ter Rdečim križem Slovenije nadaljuje pod imenom "Podaj energijo za življenje!". Kot nakazuje že samo ime so podporniki letošnje krvodajalske akcije in tudi njeni ambasadorji slovenski športniki in športnice. Svoj čas in energijo so nam podarili Primož Kozmos, Mateja Pintar, Dejan Zavec, Blaž Kavčič, Andrej Šporn, Jakov Fak, Miro Kregar in Maruša Ferk.

Namen krvodajalske akcije "Podaj energijo za življenje!" je informirati javnost o pomenu rednega krvodajalstva, ne le enkratnega darovanja krvi. V ta namen je družba Petrol že v sklopu lanskoletne krvodajalske pobude pripravila spletno stran www.daruj-kri.si, ki ažurno prikazuje skupno stanje zalog krvi in potreb po krvnih skupinah v vseh Centrih za transfuzijsko dejavnost po Sloveniji. Organizatorji in pobudniki krvodajalske akcije zato pozivajo potencialne krvodajalce, da spremljajo navedeno spletno stran in se odzovejo v primeru povečanih potreb po določenih krvnih skupinah ali povabilu na krvodajalske akcije.

Letošnja novost je igrica "Reši mi življenje!", katere namen je na zabaven način osveščati o pomembnosti krvodajalstva. Igrica, ki jo boste lahko igrali na Facebooku deluje po principu legendarnih Pipes, le da morajo tu igralci povezovati krvodajalsko cevko med seboj in Facebook prijateljem. To mora narediti v čim krajšem času oziroma mora prehiteti kri, ki začne po določenem času teči po cevki. Cilj igre je uspešno in čim hitreje povezati enega uporabnika z drugim in mu tako simbolično darovati kri. Igrico in informacije o krvodajalstvu ter poteku akcije boste našli na www.facebook.com/daruj.kri in spletni strani www.daruj-kri.si.

Danes so Rok Cuderman, predstavnik družbe Petrol d.d., Igor Velušček, direktor Zavoda Republike Slovenije za transfuzijsko medicino, Bogdan Žvanut, direktor podjetja Mazda Motor Slovenija, d.o.o. in predsednik uprave Ljubljanske borze d.d., Andrej Šketa na novinarski konferenci pozvali k rednemu krvodajalstvu - darovana kri namreč vsakih 5 minut v Sloveniji nekomu reši življenje. Družbeno odgovorno akcijo je na novinarski konferenci podprl tudi predsednik uprave družbe Simobil d.d., Dejan Turk. Skupaj z zaposlenimi v družbi Simobil d.d. bo v znak podpore akciji "Podaj energijo za življenje!" kri daroval meseca junija.

"Le z rednim krvodajalstvom bomo lahko zagotovili zadostno preskrbo s krvjo. Naša kri je namreč nenadomestljivo zdravilo. Vsak dan potrebujemo približno 400 krvodajalcev in 105.000 krvodajalcev na leto, ki jih v zdravstvu porabijo ob nesrečah in operacijah. Darovanje krvi je tako izjemno pomembno za zdravljenje in reševanje življenj. Je nekaj najdragocenejšega kar lahko podarimo," je ob zaključku novinarske konference še posebej izpostavil Rok Cuderman, direktor področja marketing v družbi Petrol d.d. in tako izpostavil pomembnost rednega krvodajalstva.