O-STA

ePRuveta idej, študentski dnevi kreativnosti

Ljubljana, 23. april 2012 - Od 16. do 19. aprila so na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani potekali študentski dnevi kreativnosti, imenovani ePRuveta idej. Organizirala jih je Študentska sekcija Slovenskega društva za odnose z javnostmi, vedoželjnim študentom pa so ponudili štiri predavanja, štiri delavnice in okroglo mizo. Vsebine so odpirale mnoga zanimiva vprašanja kreativnosti in kreativnega ustvarjanja. (Več na http://epruvetaidej.webs.com/.)

Projekt Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi je posedoval jasen namen - širiti znanja in veščine na področju kreativnega delovanja. Njegova namera in cilj sta bila s pomočjo zanimivih predavateljev s samosvojimi izkušnjami tudi uresničena. Udeleženci so na predavanjih pridobili novo znanje za nadaljnje ustvarjanje ali pa so utrjevali svoje veščine na delavnicah.

V štirih dneh so se zvrstila štiri predavanja, štiri delavnice in na koncu okrogla miza. Miha Klinar (Gigodesign) je na primeru svojega podjetja predstavil, kako razmišljati inovativno in kako svojo idejo predstaviti na trgu. Gašper Jemec je predaval o pomembnosti strasti in motivacije za delo kot ključnemu faktorju uspeha; Primož Jaklin (MadwiseCC) je prikazal tehnike "polnjenja bazena kreativnosti"; Matej Kurent (CalypsoCrystal) pa je govoril o tem, kako v podjetništvu uporabiti kreativne ideje.

Juš Milčinski je na delavnici predstavil ključne komponente improvizacijskega gledališča, znanje pa so udeleženci neposredno preizkusili tudi v praksi. Z Ingrid Molan so odkrivali tehnike spodbujanja kreativnega mišljenja v skupinah in društvih; Gordan Čuka je udeležence učil veščin orodja programa Adobe Photoshop, Katja Petrin Dornik (Luna/TBWA) pa je prikazala delo v oglaševalski agenciji in kako ustvariti uspešno oglaševalsko kampanjo.

Štiridnevno dogajanje je zaključila okrogla miza "PRodreti ali zgolj PReživeti?", ki jo je moderiral Leon Magdalenc (Nastop Plus), gostje pa so bili Uroš Goričan (Saatchi&Saatchi), Jure Požun (Imelda Ogilvy) in Petja Montanez (Publicis). Razpravljali so o kreativnosti na področju podjetništva, komuniciranja in o zaposlovanju mladih kreativcev.

Študentski dnevi kreativnosti so tako sicer izpuhteli iz ePRuvete, gotovo pa bodo ostale ideje ter uporabno znanje za uspešnejši študij in obštudijske dejavnosti.

Več novic in informacij o tem, kaj se je dogajalo, si lahko preberete na spletni strani ePRuvete idej (http://epruvetaidej.webs.com/), na Facebook strani ali pa nam sledite na Twitterju (#ePRuvetaidej). Lahko tudi pišete na e-naslov: epruveta.idej@gmail.com.

V imenu Študentske sekcije Slovenskega društva za odnose z javnostmi

Petra Jontez

petra.jontez@gmail.com

031 763 412