O-STA

Sejem SHOPexpo - Franchising in Opreme za trgovine

Mednarodni strokovni Sejmi okusov se bodo od 10. do 13. februarja 2013 že tradicionalno sedmo leto odvijali na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.

Poleg že ustaljenega razstavnega programa, ki zajema bogato ponudbo gostinsko - hotelske opreme, gastronomije, pijače, kave, slaščičarstva, pekarstva, sladoleda in vina ter predavanja in različna tekmovanja pripravljamo za prihajajoče sejme kar nekaj novosti kot je 1.odprto prvenstvo Slovenijev izdelavi Pizze, kjer bomo izbirali NajPICOpeka Slovenije. Tekmovanje se bo pridružilo 3. Slovenskemu prvenstvu v izdelavi sladoleda, kjer so zmagovalci leta 2011 na bienalnem Evropskem prvenstvu v izdelavi sladoleda v Berlinu zasedli zavidljivo drugo mesto.

NOVOST V SLOVENIJI

sejem SHOPexpo - Franchising in Opreme za trgovine

Od 10.do 13.2. 2013 bo na GOSPODARSKEM RAZSTAVIŠČU V Ljubljani potekal nov sejem in sicer

SHOPexpo - 1. mednarodni strokovni sejem FRANCHISING & OPREME ZA TRGOVINE & CASH and CARRY & B2B.

Sejem SHOPexpo - SEJEM POSLOVNIH PRILOŽNOSTI - AKTIVNO ORODJE ZA BOJ PROSTI RECESIJI

Sejem SHOPexpo se napoveduje kot največji sejemski POSLOVNI dogodek naslednjega leta.

FRANCHISING

Ne sejmu se bodo namreč predstavili ponudniki FRANŠIZ, ki bodo premierno predstavilii nove franšizne modela v Sloveniji . Poleg širše mednarodne ponudbe pričakujemo tudi predstavitev slovenskih ponudnikov kakor tudi franšizodajalcev iz sosednje Italije in Hrvaške.

Obiskovalci so vabljeni, da prevzamejo franšizo, izkoristijo poslovno priložnost in postanejo uspešni z že uveljavljenim poslovnim modelom in blagovno znamko franšizorja.

Sejem bo obiskovalcem nudil vpogled v trende in delovanje franšiznega modela, spoznali bodo tako uveljavljene kot tudi nove ponudnike franšiz in hkrati dobili odlične priložnosti za začetek novega poslovnega izziva, ki zagotavlja manjšie poslovno tveganje . V času recesije je zelo težko vstopiti na trg s povsem novo, še nepoznano blagovno znamko.

Jemanje franšize pa ni namenjeno samo poslovnežem, ki že imajo svoje lastno podjetje ampak tudi ostalim fizičnim osebam. Poudariti je potrebno , da je obisk sejma primeren tudi za mlade, ki želijo začnti samostojno poslovno pot.

OPREMA ZA TRGOVINE

Lepo opremljena trgovina je magnet za kupce. Obisk sejma ne bo razočaralo lastnike trgovin, ki željo privabite kupce in na novo opremiti trgovine in lokale po najnovejših smernicah in si zagotovite najučnkovitejše trgovinsko poslovanje.

V sklopu ponudbe opreme za trgovine vas bodo pričakali razstavljalci opreme, dekoracije, aranžerskih in računalniških storitev za trgovine, frizerske, kozmetične salone in ostale lokale

SPLETNE TRGOVINE

Delež ljudi, ki kupujejo preko spleta vztrajno raste tako , da nikakor nismo pozabili na pomemben trend v sklopu trgovinskega sveta, in sicer spletne trgovine. Na sejmu se bodo predstavili tudi ponudniki spletnih trgovin ,ki bi radi ki bi radi razširili svojo pondbo in ponudniki novih proizvodov za prodajo preko spleta.

B2B in CASH&CARRY

B2B in Cash & Carry, predstavljata ključen element povezave obiskovalcev in razstavljalcev na sejmu.

Omogočeni bodo direktne poslovni stiki s prodajalci (one-to-one), trgovci na debelo in drobno ali koristniki storitev.

Obiskovalci bodo lahko delili svoje znanje, se učili, pomagali najti odgovore na vprašanja, ugotavljali in razpravljali o najnovejših trendih s poudarkom na ključnih interesenih področjih.

SEJEMSKA TRŽNICA

Kot novost pripravljamo sejemsko tržnico, ki bo uresničila vizijo o neposredni predstavitvi podjetij in prodajo blaga oziroma storitev za takojšnjo uporabo ali nadaljno prodajo.

SHOPexpo za Slovenijo pomeni največji poslovni dogodek, preko katerega lahko že uspešni poslovneži kot tudi novi deležniki poslovnega sveta dobijo vpogled v trende in delovanje franšiznega modela ter odlične priložnosti za začetek ali pa nadgradnjo posameznikove poslovne kariere.

Pričakujemo obisk tako poslovnežev kot tudi posameznikov, ki prvič bodo iskali poslovne ideje in priložnosti na sejmu

Sejem ponuja idealno okolje za spodbujanje prodaje blaga in storitev, strokovno izmenjavo mnenj in hkrati edinstveno priložnost za seznanitev z aktualnimi trendi, socialno tržno komercializacijo, novimi idejami, koncepti, prodajnimi kanali ipd. .