O-STA

P&G z novim ciljem - dostaviti 25 milijard litrov čiste pitne vode družinam v stiski po vsem svetu

Potem ko je doseglo cilj zagotoviti 15 milijard litrov do leta 2020 leto prej, kot je bilo načrtovano, podjetje zvišuje letvico na 25 milijard litrov čiste vode do 2025


CINCINNATI, ZDA--(BUSINESS WIRE)-- Na letošnji svetovni dan voda Procter & Gamble (P&G) slavi dosego cilja za 2020 - zagotoviti 15 milijard litrov čiste pitne vode v okviru svojega neprofitnega programa Varna pitna voda za otroke (Children's Safe Drinking Water - CSDW). P&G bo sedaj okrepil svoja prizadevanja in želi čisto pitno vodo pripeljati še več ljudem in dostaviti 25 milijard litrov - več kot 100 milijard kozarcev vode - po vsem svetu do leta 2025.

Sporočilo za javnost vključuje večpredstavnostne vsebine. V celoti je dostopno tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20190318005078/en/


Odkar se je program začel leta 2004 je P&G tesno sodeloval z mrežo več kot 150 partnerjev in osveščal ljudi o globalni vodni krizi ter družinam v več kot 90 državah omogočil dostop do vode s pomočjo enostavnega sistema za čiščenje vode, ki ga je izumil strokovnjak za perilo v P&G. S samo enim paketkom, vedrom, palico in čisto krpo lahko 10 litrov umazane, mogoče strupene vode v samo 30 minutah spremenimo v čisto pitno vodo.

Po podatkih Svetovne zdravstvene organizacije WHO skoraj 844 milijonov ljudi po svetu nima dostopa do čiste pitne vode. UNICEF ocenjuje, da ženske in otroci vsako leto 40 milijard ur zbirajo in nadzorujejo vodo, ki je pogosto kontaminirana. Združeni narodi so potrebo po reševanju tega vprašanja postavili kot prioritetno s svojim 6. ciljem trajnostnega razvoja, ki pravi, da morajo biti čista voda in primerne sanitarije dostopni vsem do leta 2030.

Trenutno prizadevanja podjetja P&G za dostop do čiste vode spreminjajo skupnosti tako, da izboljšujejo zdravja, omogočajo izobrazbo in odpirajo gospodarske priložnosti.

"Ponosni smo, da smo dosegli mejnik 15 milijard litrov in vznemirjeni, da imamo priložnost še povečati svoj vpliv z uresničitvijo novega cilja," je dejal David Taylor, predsednik pravnega odbora, predsednik in glavni izvršni direktor podjetja P&G. "Pričujoča tehnologija, ki spreminja življenja, je v zadnjih 15 letih pomagala mnogim družinam in v prihodnjih letih želimo pomagati še mnogim drugim."

P&G se je letos ponovno povezal z National Geographicom v obeleževanju svetovnega dneva voda in tako predstavlja zgodbe petih "vodnih šampionov" - ki vsak dan posamezno in skupaj sodelujejo s P&G pri reševanju vodne krize. Vodni šampioni so štirje izmed največjih partnerjev P&G:

Patricia Heaton, z Emmijem nagrajena igralka in ambasadorka World Visiona

Carolyn Miles, predsednica & glavna izvršna direktorica organizacije Save the Children

JP Suarez, izvršni podpredsednik & glavni upravni direktor, Walmart International

Job Wasonga, projekti manager, CARE International Kenya

Alllison Tummon Kamphuis, vodja projekta Varna pitna voda za otroke (Children's Safe Drinking Water - CSDW), P&G

P&G bo s temi partnerji sodeloval na naslednje načine:

World Vision: skupaj smo že dostavili dve milijardi litrov vode, sedaj pa bomo paketke P&G uporabili kot premostitveno rešitev oz. rešitev v sili za več kot milijon ljudi v več kot 15 državah v Afriki, Aziji in na Bližnjem Vzhodu.

Save the Children, ki letos obeležuje svojo 100. obletnico, bo družinam, ki so jih prizadele naravne katastrofe in izredne razmere v Etiopiji, dostavila 100 milijonov litrov čiste vode.

Walmart International bo letos podprl program dostave 100 milijonov litrov čiste vode s svojo trgovinsko akcijo 1 nakup = 1 liter.

CARE bo 15. obletnico sodelovanja s P&G obeležil s širitvijo programa CSDW v Keniji, da bi ta dosegel več kot 100.000 ljudi v šolah in klinikah, hkrati pa nadaljeval s podporo kriznemu odzivu in prizadevanj za izobraževanje na področju higiene, s katerimi pomagamo 300.000 ljudem v Etiopiji.

Če želite izvedeti več o našem partnerstvu z National Geographicom ob svetovnem dnevu voda, obiščite www.nationalgeographic.com/pgwaterchampions. Za več informacij o programu CSDW, obiščite www.csdw.org/.

O podjetju Procter & Gamble

P&G skrbi za potrošnike po vsem svetu z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, vodilnih znamk, med njimi so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G zajema obrate v približno 70 državah sveta. Za najnovejše informacije o P&G in njegovih znamkah obiščite http://www.pg.com. Za več informacij o prizadevanjih podjetja za skupno dobro obiščite: https://www.pg.com/citizenship2018.

Izvorno sporočilo je na voljo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190318005078/en/

Kontakt

Julie deSylva
P&G višja direktorica za komuniciranje
Telefon: 1-513-780-0006
Desylva.j@pg.com

Vir: Procter & Gamble

Foto: Prek programa Varna pitna voda za otroke (Children's Safe Drinking Water - CSDW) smo dosegli naš cilj za leto 2020 - zagotoviti 15 milijard litrov čiste pitne vode otrokom in družinam po vsem svetu. (Grafika: Business Wire)

Video: P&G si je zastavil cilj zagotoviti 15 milijard litrov čiste pitne vode do leta 2020. Ker je skupaj s partnerji ta cilj že dosegel, P&G želi zdaj v okviru svojega programa Varna pitna voda za otroke (Children's Safe Drinking Water - CSDW) zagotoviti 25 milijard litrov do leta 2025.

Video: Odkar se je program začel leta 2004 je P&G tesno sodeloval z mrežo več kot 150 partnerjev in osveščal ljudi o globalni vodni krizi ter družinam v več kot 90 državah omogočil dostop do vode s pomočjo enostavnega sistema za čiščenje vode, ki ga je izumil strokovnjak za perilo v P&G. S samo enim paketkom, vedrom, palico in čisto krpo lahko 10 litrov umazane, mogoče strupene vode v samo 30 minutah spremenimo v čisto pitno vodo.

Foto: Na letošnji svetovni dan voda Procter & Gamble (P&G) slavi dosego cilja za 2020 - zagotoviti 15 milijard litrov čiste pitne vode v okviru svojega neprofitnega programa Varna pitna voda za otroke (Children's Safe Drinking Water - CSDW). (Grafika: Business Wire)