O-STA

Partnerji podjetja P&G za izboljšanje okoljskega učinka in položaja malih kmetov v okviru dobavne verige palmovega olja

CINCINNATI - (BUSINESS WIRE) - Podjetje Procter & Gamble (NYSE:PG) je objavilo nova sodelovanja z malezijskim inštitutom za inovacije na področju dobavnih verig MISI, mednarodnim inštitutom za raziskovanje rastlinskih hranil IPNI in podjetjem Yara International, ki bodo prispevala k izboljšanju položaja malih kmetov v okviru dobavne verige palmovega olja podjetja v Maleziji. Objava obeležuje praznovanje tedna Zemlje in poglablja zaveze podjetja k doseganju bolj trajnostne prihodnosti. Potem ko je P&G uspešno izvedlo pilotni projekt sodelovanja med letoma 2015 in 2018, se je podjetje odločilo, da razširi svoj program sodelovanja z neodvisnimi malimi proizvajalci palmovega olja, da bi povečalo njihove skupne pridelke sadja na podlagi usposabljanja, vpeljevanja vzorčnega standarda in trajnostnih kmetijskih praks.

Ta medijska objava vsebuje večpredstavnostne vsebine. Celotno objavo si oglejte na: https://www.businesswire.com/news/home/20190426005048/en/

Podjetje P&G se zavzema za odgovorno izkoriščanje palm, izboljšanje življenjskega položaja malih proizvajalcev palmovega olja pa si je zastavilo za enega izmed lastnih ciljev okoljskega trajnostnega razvoja Ambition 2030. Dandanes mali kmetje proizvedejo okoli 40% svetovne oskrbe palmovega olja, vendar pa imajo mnogi omejeno znanje ali dostop do kmetijskih sredstev, ki bi jim pomagala povečati pridelek.

Pilotni projekt se je osredotočal na ocenjevanje osnovne zmožnosti okoli 2000 malih kmetov v malezijski državi Johor. Zaradi svojega uspeha se program razvija naprej in tako ustvarja 250 učnih kmetij, ki bodo del sistema inovacij podjetja P&G. Te kmetije bodo lokalna podporna središča, ki bodo spodbujala in širila dobre kmetijske prakse za do 10.000 malih kmetov v naslednjih petih letih. Cilj je povečanje pridelka za 30-50%, izboljšanje življenjskega položaja kmetov in zagotovitev trajnostnih praks v okviru dobavne verige palmovega olja podjetja P&G.

"Verjamemo, da so naša dejanja lahko način za dosego dobrega in rasti. Ta program prikazuje našo zavezanost k spodbujanju dolgoročnih trajnostnih prizadevanj," je izjavil Jack Ryan, podpredsednik oddelka za kemikalije podjetja P&G. "Ponosni smo na svoje delo v Maleziji, saj koristi tako lokalni skupnosti kot našim potrošnikom po vsem svetu, ki hočejo bolj trajnostne izdelke."

Kmetje na 250 učnih kmetijah bodo imeli neposreden dostop do strokovnjakov na področju agronomije in trajnostnega pridelovanja ter bodo imeli na voljo tehnične podporne storitve, ki bodo delovale na neposreden, praktičen način. Skupaj si bodo prizadevali za uvedbo vzorčnih standardov na področju upravljanja kmetij, vključno z optimizacijo žetve, hranilnimi načrti in upravljanjem finančnih sredstev. V zameno pa bodo nato usposabljali druge kmete v svojih skupnostih.

Podjetje P&G verjame, da bodo ta prizadevanja usmerila male kmete v pravo smer in jih vodila do dolgoročnih uspehov. Trajnostna narava sistema temelji na skupnih lastnih interesih malih kmetov, predelovalcev palmovega olja in dobaviteljev gnojil. Cilj je, da se poveča produktivnost kmetij ter se tako zadovolji konstantno povpraševanje po trajnostnem palmovem olju in olju iz palmovih jedrc.

O podjetju Procter &Gamble

P&G skrbi za potrošnike po vsem svetu z enim najmočnejših portfeljev zaupanja vrednih, kakovostnih, vodilnih znamk, med njimi so Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® in Whisper®. Skupnost P&G ima obrate v približno 70 državah sveta. Za najnovejše novice in informacije o P&G in njegovih znamkah obiščite http://www.pg.com.

O MISI (malezijski inštitut za inovacije na področju dobavnih verig)

Inštitut MISI se nahaja v mestu Shah Alam v Maleziji blizu Kuala Lumpurja in je eden izmed šestih centrov v okviru svetovne mreže MIT Global SCALE (Supply Chain and Logistics Excellence - Odličnost dobavne verige in logistike). Inštitut je bil ustanovljen na skupno pobudo ameriškega tehnološkega inštituta MIT in malezijske vlade. Mreža MIT Global SCALE je mednarodno zavezništvo vodilnih raziskovalnih in izobraževalnih organizacij, ki se zavzema za razvoj in širitev globalnih inovacij na področju dobavnih verig in logistike.

O podjetju Yara

Podjetje Yara razvija rešitve za odgovorno svetovno oskrbo s hrano, zaščito planeta, doseganje vizije skupne družbe ter za svet brez lakote in cenjeni planet. Da bi podjetje doseglo te cilje, je zavzelo vodilni položaj na področju razvijanja digitalnih kmetijskih orodij za precizno kmetijstvo in začelo sodelovati s partnerji celotne živilske vrednostne verige. Tako si podjetje prizadeva za razvoj okoljsko prijaznejših rešitev na področju hranilnosti pridelkov, hkrati pa podpira tudi trajnostno proizvodnjo mineralnih gnojil. Spodbujajo odprto kulturo raznolikosti in vključenosti, ki si prizadeva za varnost in integriteto njihovih zaposlenih, izvajalcev, poslovnih partnerjev in družbe na splošno. Ustanovljeno leta 1905 z namenom reševanja vedno večje lakote v Evropi, je podjetje Yara sedaj prisotno po vsem svetu ter zaposluje približno 17.000 ljudi, posluje pa v več kot 60 državah. Leta 2018 je zabeležilo prihodke v vrednosti 12,9 milijard ameriških dolarjev. www.yara.com

Oglejte si izvirno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190426005048/en/


Kontakti

Kontakt podjetja P&G:
Robyn Schroeder
P&G Global Communications
E-pošta: Schroeder.rm@pg.com


Vir: Procter & Gamble

Da bi poglobilo svoja prizadevanja v smeri bolj trajnostne prihodnosti, je podjetje P&G objavilo nova sodelovanja z malezijskim inštitutom za inovacije na področju dobavnih verig MISI, mednarodnim inštitutom za raziskovanje rastlinskih hranil IPNI in podjetjem Yara International, ki bodo prispevala k izboljšanju položaja malih kmetov v okviru dobavne verige palmovega olja podjetja v Maleziji. (Grafika: Business Wire)

V podjetju P&G si močno prizadevamo za odgovorno izkoriščanje palm in uporabljamo svoje inovativne načine za doseganje pozitivnih sprememb v naši industriji.

Cilji Ambition 2030 podjetja P&G se osredotočajo na naše znamke, dobavno verigo, družbo in naše zaposlene, da bi omogočili in navdahnili pozitivne vplive na okolje in družbo. (Grafika: Business Wire)