O-STA

Nagrade Mary Kay za doktorske disertacije na letni konferenci Akademije za marketinške znanosti 2019

AMS nagrade Mary Kay za doktorske disertacije doktorskim študentom zagotavljajo finančna sredstva, da končajo svoje izobraževalne poti

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay, vodilno podjetje na področju poslovne in družbene odgovornosti, je danes na letni konferenci Akademije za marketinške znanosti 2019 v Torontu razglasil dobitnike nagrad Mary Kay za doktorske disertacije in nagrade za predloge doktorskih disertacij. Nagrade, ki jih to ikonsko lepotno podjetje podeljuje že več kot 25 let, slavijo doktorske kandidate v marketingu glede na kakovost njihovih disertacijskih raziskav in njihovih končnih predstavitev na letni konferenci AMS.

To sporočilo za javnost vsebuje multimedijske vsebine. Sporočilo si lahko v celoti ogledate tukaj: https://www.businesswire.com/news/home/20190603005474/en/

Od leve proti desni: Martin Hirche (tretja disertacija); Junzhou Zhang (drugi predlog); Anh Dang (druga disertacija); Michelle Haurilak (direktorica za odnose z javnostjo, digitalni in produktni marketing, MK Canada); Shaobo Li (prvi predlog); Kiran Pedada (prva disertacija). (Foto: Mary Kay Inc.)

Doktorski študenti programov katerekoli prepoznane univerze, višje šole ali poslovne šole na svetu so upravičeni do nagrad AMS Mary Kay za doktorske disertacije. Letošnji nagrajenci so:

2019 nagrada Mary Kay za najboljši predlog doktorske disertacije

1. Shaobo Li, Tehnološka univerza Nanyang, Singapur

2. Junzhou Zhang, Univerza Old Dominion

2019 nagrada Mary Kay za najboljšo doktorsko disertacijo

1. Kiran Pedada, Univerza Texas Tech

2. Anh Dang, Univerza Old Dominion

3. Martin Hirche, Inštitut Ehrenberg-Bass za marketinške znanosti, Univerza Južne Avstralije

"Mary Kay s svojim neodvisnim prodajnim osebjem in zaposlenimi po vsem svetu goji kulturo inovacij, opolnomočenja in stalnega izobraževanja," je dejala Beth Lopez, podpredsednica globalnega prodajnega izobraževanja pri Mary Kay. "Zelo smo bili navdušeni nad disertacijskimi predstavitvami na letošnji konferenci AMS. Veselimo se, da bomo našim zmagovalcem nudili mentorstva in priložnosti za mreženje pri zasledovanju njihovega plemenitega cilja stalnega izobraževanja."

Michelle Haurilak, direktorica za odnose z javnostjo, digitalni in produktni marketing Mary Kate Canada, je zmagovalce nagrade Mary Kay ta disertacije in nagrade Mary Kay za disertacijske predloge razglasila na posebnem banketu v četrtek 30. maja.

"Disertacijsko tekmovanje Mary Kay predstavlja pomemben del letne konference Akademije za marketinške znanosti," je dejal O.C. Ferrell, predsednik Akademije za marketinške znanosti. "Sodelovanje Mary Kay finalistom predstavlja priložnost mreženja z vodji Mary Kay. Boljše povezovanje doktorskih študentov znotraj sektorja je eden najpomembnejših ciljev tekmovanja. Res zelo cenimo predanost Mary Kay temu dogodku."

Za več informacij o Akademiji za marketinške znanosti kliknite tukaj.

O Mary Kay

Ko je Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki jim je uspelo prebiti stekleni strop, pred več kot 55 leti ustanovila svoje kozmetično podjetje, je imela tri cilje: da ponudi dobre priložnosti ženskam, izdeluje izdelke, ki se jim ne da upreti, in izboljšati svet. Te sanje so se razcvetele v multimilijonsko podjetje z milijoni neodvisnih prodajalk in prodajalcev v skoraj 40 državah. Mary Kay je predana raziskovanju znanosti v kozmetiki in izdelovanju najnaprednejše nege kože, lepotne kozmetike in prehrambenih dopolnil. S svojo fundacijo Mary Kay FoundationSM je podjetje do sedaj podarilo več kot 78 milijonov ameriških dolarjev za raziskovanje raka in varne hiše za žrtve družinskega nasilja. Vizija Mary Kay Ash še naprej sije v vsaki šminki.

O Akademiji za marketinške znanosti

Akademija za marketinške znanosti je neprofitna, mednarodna, znanstvena, poklicna organizacija. Predana je promociji visokih standardov in odličnosti pri ustvarjanju in širjenju marketinškega znanja in spodbujanju marketinških praks pri vodilnih znotraj marketinga po vsem svetu. Akademija je pri zasledovanju tega cilja predana najvišjim etičnim standardom in kolegialnosti.

Ta ogled izvirne različice sporočila obiščite businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190603005474/en/

Kontakti

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

972.687.5332 or media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.

Multimedijske vsebine

Foto

Od leve proti desni: Martin Hirche (tretja disertacija); Junzhou Zhang (drugi predlog); Anh Dang (druga disertacija); Michelle Haurilak (direktorica za odnose z javnostjo, digitalni in produktni marketing, MK Canada); Shaobo Li (prvi predlog); Kiran Pedada (prva disertacija). (Foto: Mary Kay Inc.)