O-STA

Napovedi Shopifyjevih produktov in funkcij vključujejo prvo mrežo distribucijskih centrov, povsem novo platformo za blagovne znamke podjetij in več zmogljivosti, ki trgovcem omogočajo prodajo širom sveta

Shopifyjeva distribucijska mreža (Grafika: Business Wire)
Novi Shopifyjev POS (Foto: Business Wire)
Povsem nov Shopify Plus (Grafika: Business Wire)

TORONTO - (BUSINESS WIRE) - Shopify Inc. (NYSE:SHOP) (TSX:SHOP), vodilna večkanalna prodajna platforma, je 19. junija na Shopify Unite, letni konferenci svojih globalnih partnerjev in razvijalcev, predstavila najnovejše na področju tehnologije prodaje.

Sporočilo za javnost vsebuje večpredstavnostne vsebine. Za ogled celotnega sporočila pojdite na https://www.businesswire.com/news/home/20190619005550/en/

"Resnična moč Shopyfyja je v raznovrstnosti in moči njegovih ekosistemov," je dejal izvršni direktor družbe Shopify Tobi Lutke. "Shopify Unite daje našim razvijalcem in partnerjem vpogled v naše produkte. Skupaj, in le skupaj, lahko oblikujemo prihodnost svetovne prodaje in opolnomočimo podjetnike po svetu."

Shopify letos spreminja prodajo z napovedjo nadgraditev in posodobitev platforme, s katerimi bodo dobile blagovne znamke podjetij, namenjene neposredni prodaji, vse, kar potrebujejo za svoj posel. Shopifyjeve inovacije vključujejo nadgrajeno platformo Shopify Plus za blagovne znamke podjetij in več globalnih funkcij, obenem pa Shopify prvič širi svojo ponudbo z distribucijsko mrežo, ki bo trgovcem vseh velikosti omogočala hitro in poceni dostavo proizvodov.

Shopifyjeva distribucijska mreža

S Shopifyjevo Distribucijsko Mrežo, ki je že na voljo, bodo ameriški trgovci dobili mrežo distribucijskih centrov, ki uporablja strojno učenje za zagotavljanje pravočasnih dostav in nižjih stroškov pošiljanja, s čimer postavlja v samo središče njihove blagovne znamke in izkušnjo potrošnika.

Napovedujemo povsem novo platformo Shopify Plus za trgovce

Prenovljena platforma Shopify Plus trgovcu zagotavlja celosten vpogled v celoten posel, orodja, ki zagotavljajo enako izkušnjo nakupovanja v vseh trgovinah in doslej najlažje kreiranje novih trgovin, s čimer trgovce opolnomoči za hitro delovanje in aktivacijo potenciala za rast.

Predstavljamo programsko opremo za prodajno točko nove generacije, ki omogoča neverjetno izkušnjo prave trgovine

Novi Shopifyjev POS terminal bo temeljil na hitrejši, bolj intuitivni in lažje nadgradljivi programski opremi, prodajalcem bo zagotovil preprost vmesnik, nove prodajne bližnjice in dostop do vseh razširitev aplikacij na terminalu.

Globalno: Trgovci z novimi načini do mednarodnih kupcev

Zdaj je na Shopify Admin dostopnih enajst novih jezikov, vključno s tradicionalno kitajščino, poenostavljeno kitajščino, danščino, nizozemščino, finščino, hindujščino, malajščino, norveščino, švedščino, korejščino in tajščino.

Shopifyjev Translations API bo shranil prevedene kupčeve vsebine, vključno s proizvodi, zbirkami in objavami na blogu, in tako trgovcem omogočil, da bodo zagotovili enako kvaliteto storitve v različnih jezikih.

Shopify Payments pa trgovcem omogoča, da lahko prodajajo v različnih valutah, plačilo pa dobijo v svoji lokalni valuti.

Prihaja povsem nova izkušnja spletnega nakupovanja

Nova izkušnja dizajna spletne trgovine omogoča trgovcem, da še lažje prilagodijo izgled svoje trgovine spreminjajočim se pričakovanjem kupcev brez posega v samo kodo.

Spotify zdaj trgovcem omogoča, da svoje proizvode predstavijo z videom in v tehniki 3D. Tako imajo nove možnosti, da z "oživitvijo" proizvodov na spletu zagotovijo izkušnjo iz klasične trgovine.

Zdaj lahko partnerji integrirajo različne vrste plačil neposredno v Shopifyjevo izstopno točko.

Bodi hiter in stabilen: Razvijalci imajo na voljo najboljša orodja za močne aplikacije

Najbolj popularne Shopifyjeve knjižnice bodo na voljo na GraphQL, kar bo razvijalcem vsebin olajšalo kreiranje hitrejših in stabilnejših aplikacij za trgovce.

Shopify App CLI (vmesnik z ukazno vrstico) razvijalcem omogoča, da vse korake gradnje nove aplikacije združijo v en ukaz in tako v sekundi skonstruirajo aplikacijo.

Shopify App Bridge je novo konsolidirano orodje, ki razvijalcem omogoča, da integrirajo svoje aplikacije neposredno v Shopify, kar vključuje namizni računalnik, Shopify Mobile in Shopify POS, s čimer trgovci dobijo brezhibno uporabniško izkušnjo.

Uvedba novih dostavnih režijskih funkcij omogoča trgovcem večjo prodajo, bolje upravljanje naročil in izboljšuje izkušnjo kupcev.

Nove dostavne funkcije trgovcem omogočajo določitev specifičnih pravil dostave in cen za različne proizvode, obenem pa ustvarijo samodejno in natančnejše sledenje celotnega distribucijskega procesa, vključno z vsemi aktivnostmi, povezanimi z aplikacijami in storitvami tretjih oseb.


Za več informacij obiščite https://news.shopify.com/.

O Shopify

Shopify je vodilna večkanalna prodajna platforma. Trgovci jo uporabljajo za oblikovanje, zagon in upravljanje svojih trgovin na različnih prodajnih kanalih, vključno z mobilnimi trgovinami, trgovinami na spletu in družbenih omrežjih, na tržnicah, v klasičnih trgovinah ali v začasnih trgovinah. Platforma poleg tega trgovcem omogoča močno režijsko ekipo in celosten pogled na poslovanje, od plačil do pošiljk. Shopify je bil zastavljen kot zanesljiva platforma za velik obseg poslovanja in je ponudil tehnologijo na ravni podjetja firmam vseh velikosti. S sedežen v kanadski Ottawi Shopify trenutno poganja več kot 800.000 trgovin v približno 175 državah, med blagovnimi znamkami, ki mu zaupajo, pa so tudi Unilever, Kylie Cosmetics, Allbirds, MVMT in mnoge druge.


Izjave o prihodnosti

Sporočilo za javnost vsebuje informacije in izjave o prihodnosti, kot so določene z zakonom o vrednostnih papirjih ("izjave o prihodnosti"), vključno z izjavami, ki se nanašajo na napovedi in zagon novih produktov, storitev in ponudb s strani Shopifyja, lastnostmi teh produktov in vplivi produktov in storitev na področje trgovine. Izjave o prihodnosti lahko identificiramo prek izrazov, kot so "pričakuje", "bo", "predvideva" in "namerava" ali podobnih izrazov. Te izjave o prihodnosti so odvisne od strukturnih negotovosti pri napovedovanju prihodnjih rezultatov in pogojev.

Za ogled originalne verzije na businesswire.com obiščite https://www.businesswire.com/news/home/20190619005550/en/


Kontakt
Julie Nicholson
Director of Communications
416-238-6705 x 302
press@shopify.com


Vir: Shopify Inc.


--- PODPIS POD PRVO FTKO V TEKSTU

Shopifyjeva mreža Fulfillment (Grafika: Business Wire)