O-STA

MORI Building DIGITAL ART MUSEUM: teamLab Borderless bo praznoval prvo obletnico

Do sedaj ga je obiskalo 2,3 milijona obiskovalcev iz več kot 160 držav

-- Privablja ljudi iz tujine kot glavna atrakcija japonskega Tokyja --

TOKYO--(BUSINESS WIRE)-- MORI Building DIGITAL ART MUSEUM: teamLab Borderless, skupni muzej vodilnega podjetja za urbano krajinski razvoj Mori Building Co., Ltd in vodilnega digitalnega umetniškega kolektiva teamLab, je sporočil, da je 21. junija praznoval svojo prvo obletnico.

To sporočilo vključuje večpredstavnostne vsebine. Celotno objavo si lahko ogledate na: https://www.businesswire.com/news/home/20190711005282/en/

Koncept muzeja temelji na brezmejnih, eksperimentalnih ter interaktivnih razstavah, ki obiskovalcem omogočajo, da se povezujejo na izvirne načine, kar jih navda z občutkom osuplosti in globokih čustvenih vtisov. V prvem letu je muzej privabil okoli 2,3 milijona obiskovalcev iz več kot 160 držav, kar je primerljivo z drugimi vodilnimi muzeji na Japonskem, vključno z narodnim muzejem Tokyo in muzejem sodobne umetnosti 21. stoletja v Kanazawi*1. Približno polovica vseh obiskovalcev muzeja je prišla iz tujine*2, muzejska anketa pa je pokazala, da je skoraj 50% tujih obiskovalcev prišlo na Japonsko z glavnim namenom, da obiščejo muzej*3.

Kot glavna atrakcija Tokyja in Japonske je muzej poživil obalno okolico. Odkar je odprl svoja vrata, je najbližja železniška postaja Aomi Station na liniji Yurikamome zabeležila 50% več potnikov, medtem ko je trgovinski center VenusFort, ki se nahaja zraven nje, privabil 20% več obiskovalcev kot lansko leto.

*1

Sogo Unicom Co., Ltd. Monthly Leisure Industry material (septembrski izvod) "the ranking of total number of visitors in leisure facilities - lestvica števila obiskovalcev v turističnih ustanovah", 3. september 2018

*2

Temelji na podatkih prodaje vstopnic z uradne spletne strani muzeja.

*3

Muzejska anketa obiskovalcev (anketno obdobje: 25. oktober 2018 -- 2. november 2018)

Približno polovica vseh obiskovalcev je prišla iz tujine

V prvem letu delovanja je muzej zabeležil približno 2,3 milijona obiskovalcev, polovica pa je prišla iz tujine iz več kot 160 držav, kar predstavlja 80% vseh držav na svetu. Največje število obiskovalcev je prišlo iz Združenih držav Amerike, sledili pa so jim Avstralci in Kitajci, kar dokazuje, da je muzej uspel privabiti ljudi iz daljnih dežel in ne samo okolice. Poleg tega pa je bilo na podlagi ankete ugotovljeno, da je skoraj polovica tujih obiskovalcev obiskala Japonsko z glavnim razlogom, da si ogleda muzej.

Končna številka obiskovalcev konkurira drugim vodilnim japonskim kulturnim ustanovam, vključno z narodnim muzejem Tokyo in muzejem sodobne umetnosti 21. stoletja Kanazawa. Ko je muzej odprl svoja vrata, so bile karte za naslednje tri mesece razprodane, pred muzejem pa se pred odprtjem še vedno vijejo vrste več kot 100 obiskovalcev tako ob delovnikih kot med prazniki.

Prispevek k živahnosti obalnega predela Tokyja skozi umetnost in kulturo

Od odprtja muzeja se je število obiskovalcev obalnega predela mesta, vključno z otokom Odaiba, znatno povečalo. Najbližja železniška postaja Aomi Station na liniji Yurikamome je zabeležila porast potnikov za 50%, medtem ko je trgovinski center VenusFort zraven nje privabil za 20% več obiskovalcev. Muzej je hkrati tudi razširil razpon obiskovalcev ter tako pripomogel k poživitvi turistične dejavnosti ob celotni obali.

[gradivo za medije]
https://goo.gl/MpzVss

Oglejte si izvirno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20190711005282/en/

Kontakti

Mori Building Co., Ltd.
Kazuna Takahashi
borderless@mori.co.jp


teamLab Borderless Digest Video 60sec

Vir: MORI Building DIGITAL ART MUSEUM: teamLab Borderless