O-STA

Mary Kay Inc. praznuje prelomne obletnice po vsem svetu

DALLAS - (BUSINESS WIRE) - Upihnite roza svečke in si nekaj zaželite - v letu 2020 bo podjetje Mary Kay Inc. praznovalo prelomne obletnice na nekaterih izmed svojih najpomembnejših trgov po svetu. Legendarna Mary Kay Ash, ki je znana po svojih skromnih začetkih v majhnem mestu v Teksasu, je ustanovila svojo blagovno znamko leta 1963. Znamka je hitro postala svetovni fenomen z milijoni neodvisnih kozmetičnih svetovalk v skoraj 40 državah. Lepotni trendi so minljivi, vendar je Mary Kay ostala vplivna zaradi dveh konceptov, ki ne gresta nikoli iz mode: žensko opolnomočenje in častitljivi namen dobrih del.

"Več milijonov potrošnikov po vsem svetu je zadovoljnih z našo inovativno nego za kožo, trendovskimi ličili, dišavami in izdelki za nego telesa že več kot 56 let, vendar pa je bilo naše podjetje ustanovljeno na podlagi več kot zgolj šminke," je dejala operativna direktorica pri Mary Kay Deborah Gibbins. "Naša ustanoviteljica Mary Kay Ash je zgradila svoje sanjsko podjetje na podlagi dveh ciljev: ustvariti ekonomsko neodvisnost za ženske s pomočjo podjetništva in izboljšati svet."

Originalna vizija Mary Kay Ash še naprej sije kot ravnokar zloščeni roza cadillac. Njen uspešni poslovni model je pomagal mnogim ženskam, da so razvile ali izbrusile svoje podjetniške veščine s pomočjo podjetja, ki temelji na vrednotah in se ohranja na vrhu. Mary Kay je zavezana podpori žensk in njihovih družin ter sodeluje z organizacijami po vsem svetu, osredotoča pa se na raziskave raka, zaščito žensk, ki so ušle družinskemu nasilju, polepševanje naših skupnostih ter spodbujanje otrok, da sledijo svojim sanjam itd.

V letu 2020 bodo spodaj našteti trgi obeležili svoje prelomne obletnice s praznovanji, priložnostmi za prostovoljstvo in posebnimi dogodki za njihove zaposlene in neodvisne prodajalke.

5 let

Kolumbija

10 let

Armenija

15 let

Moldavija

20 let

Kazahstan

Malezija

Filipini

Slovaška

25 let

Kitajska

Portugalska

40 let

Argentina


O Mary Kay

Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki je prebila stekleni strop, je svojo kozmetično podjetje ustanovila pred več kot 55 leti s tremi cilji: razviti dobre priložnosti za ženske, ponuditi mamljive proizvode in izboljšati svet. Te sanje so se razcvetele v večmilijardno družbo, ki ima v skoraj 40 državah več milijonov prodajalcev. Mary Kay vlaga v znanost, ki stoji za lepoto, in izdeluje najsodobnejšo kozmetiko za nego kože, ličila, dišave in prehranska dopolnila. Družba Mary Kay je zavezana opolnomočenju žensk in njihovih družin, zato prek partnerstev z različnimi organizacijami po svetu podpira raziskave raka, deluje na področju boja proti nasilju v družini, skuša polepšati naše skupnosti in vzpodbuja otroke, da uresničijo svoje sanje. Prvotna vizija Mary Kay Ash - z vsako šminko posebej - se še vedno blešči. Za več informacij obiščite MaryKay.com.

Oglejte si izvorno različico na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20200122005069/en/

Kontakti:

Mary Kay Inc. korporativne komunikacije
marykay.com/newsroom
972.687.5332 ali media@mkcorp.com



Vir: Mary Kay Inc.