O-STA

Porast prihodkov od prodaje v Evropi podjetja Hisense se je povzdignila na 113 %, konkurenčni položaj in dobičkonosnost podjetja v Evropi sta se okrepila

QINGDAO, Kitajska--(BUSINESS WIRE)-- Hisense, uradni sponzor Evropskega prvenstva v nogometu UEFA EURO 2020, obeležuje uradni začetek tekmovanja v Italiji. Nogometno prvenstvo, eden glavnih dogodkov v Evropi, podjetju omogoča, da zgradi tesne vezi z evropskimi potrošniki. Vse odkar je sponzoriral prvenstvo UEFA EURO 2016, je Hisense prejel mnogo priznanj in pohval evropskih potrošnikov za promoviranje športnih dogodkov in tehnoloških inovacij - ozaveščenost o blagovni znamki podjetja je narasla za 6 %. Leta 2021 so se njegovi prihodki od prodaje na evropskem trgu povečali za 113 % v letni primerjavi. Na Poljskem in v Franciji, dveh ključnih trgih, so se prihodki povečali za več kot 355 % in 185 %. Hisense se ukvarja z razvijanjem in proizvodnjo najnaprednejših tehnologij ter z uvajanjem lokalizacijskih strategij, da tako poskrbi za potrebe različnih trgov in dobro potrošniško izkušnjo.

To sporočilo za medije vsebuje multimedijske vsebine. Celotno besedilo je na voljo na: https://www.businesswire.com/news/home/20210614005257/en/

Nogometni navdušenci lahko najdejo logotip podjetja Hisense na festivalskem stolpu EURO 2020 (Foto: Business Wire)

Lokalizacijska strategija

Hisense je ustanovil podružnice in sedeže v Nemčiji, Italiji, Španiji, Združenem kraljestvu, Franciji in drugih evropskih državah ter aktivno širi svojo lokalno mrežo prodaje prek sodelovanja s podjetji, kot so Amazon, Euronics in ElectonicPartner, ter z lokalnimi prodajalci itn.

Hkrati je Hisense tudi povečal investicije v Evropi, da bi tako okrepil status lastne blagovne znamke ter pospešil postopek prilagajanja lokalnim okoljem. Od januarja do maja leta 2021 se je prodaja televizorjev ULED TV U7 in ULED TV U8 v Združenem kraljestvu, Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji in Rusiji povečala za 181 % v primerjavi z istim obdobjem pred enim letom, prihodki od prodaje pa so se povečali za 258 %. Da bi zadostil lokalnim potrebam trga in pospešil proizvodnjo je Hisense podpisal sporazum s slovensko vlado in načrtuje proizvodnjo 2,5 milijona televizorjev za evropski trg v letu 2021.

Prilagajanje izdelkov posamičnim trgom

Hisense je podjetje, ki je zavezano tehnološkim inovacijam in postavlja stranko na prvo mesto, njegova proizvodnja pa tako zajema izdelke, ki so prilagojeni uporabnikom z različnih trgov. Na primer, zaradi visoke stopnje vlažnosti v Združenem kraljestvu je Hisense povečal število obratov centrifuge v svojih sušilcih z navadnih 1200 na 1400 za britanski trg, da bi tako omogočil hitrejše sušenje perila. Hisense pa ne samo upošteva navade potrošnikov, ampak tudi prilagaja svoje izdelke glede na odziv posamičnih trgov in okoljske spremembe. Raziskave trga kažejo, da se med evropskimi potrošniki izraža potreba po večjih hladilnikih v luči koronavirusne pandemije in zaprtja javnega življenja. Hisense je tako začel tržiti 2-metrski hladilnik SkyLine, ki ni samo višji temveč tudi z več površine za shranjevanje hrane, da bi zadovoljil potrebe evropskih potrošnikov.

Zaposlovanje v sklopu lokalizacijske strategije

Hisense vztraja pri lokalizaciji ter tako skozi vodenje projektov in pridobivanje potrebnih dovoljenj zaposluje lokalno prebivalstvo v svojih podružnicah, tako v prodaji in proizvodnji kot kar se tiče logistike in podpornih storitev za stranke. Hisense verjame, da lokalizacija in znanje lokalnega osebja pripomoreta k boljši integraciji na lokalnem trgu.

Evropska tovarna televizorjev podjetja Hisense je od svojega odprtja podvojila število zaposlenih. Tovarna še naprej zaposluje domače delavce, da bi okrepila svojo lokalizacijsko strategijo. "Tovarna televizorjev podjetja Hisense pomembno prispeva k regionalnemu razvoju, saj je ustvarila več kot 700 novih služb," je dejal slovenski minister za gospodarstvo Zdravko Počivalšek.

V prihodnje bo Hisense še naprej sodeloval z evropskim tržiščem ter lokalnimi oddelki in partnerji, da bi tako nudil visoko kakovostne tehnološke izdelke in storitve za evropske potrošnike.

Oglejte si izvirno besedilo na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210614005257/en/

Kontakti

Mediji:
Lori Luo (Ekipa za odnose z javnostmi Ogilvy)
E-pošta: lori.luo@ogilvy.com / HisenseGlobal@ogilvy.com

Vir: Hisense

Multimedija:

Nogometni navdušenci lahko najdejo logotip podjetja Hisense na festivalskem stolpu EURO 2020 (Foto: Business Wire)

Chao Liu, direktor Hisense Europe, in slovenski minister za gospodarstvo Zdravko Počivalšek sta podpisala dogovor o državni subvenciji za tovarno televizorjev Hisense v Velenju (Foto: Business Wire)

Hladilnik SkyLine podjetja Hisense (Foto: Business Wire)

Logotip

Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.