O-STA

Na letni konferenci Akademije za marketinške znanosti 2021 razglašene nagrade Mary Kay za doktorske disertacije

Nagrade Mary Kay prinašajo doktorskim študentom štipendije za uresničevanje svojih poklicnih in izobraževalnih ambicij na področjih, povezanih z marketingom

DALLAS--(BUSINESS WIRE)-- Mary Kay Inc., vodilno podjetje v spodbujanju opolnomočenja žensk in podjetništva, nadaljuje z desetletja dolgo podporo izobraževanju in raziskavam z razglasitvijo zmagovalcev nagrad Mary Kay za doktorske disertacije in nagrad za predloge doktorskih disertacij na letni konferenci Akademije za marketinške znanosti (AMS) 2021, ki je minuli mesec potekala v spletni obliki. Štipendije, ki jih globalno kozmetično podjetje podeljuje že več kot 25 let, so priložnost, da doktorski kandidati na področju marketinga predstavijo svoje uspešno opravljene disertacije pred svojimi kolegi. Finalisti so izbrani na podlagi njihovih zaključnih predstavitev na letni konferenci AMS.

To sporočilo vsebuje multimedijske vsebine. Celotno sporočilo si oglejte tu: https://www.businesswire.com/news/home/20210727005230/en/

AMS nagrade Mary Kay za doktorske disertacije podelili šestim zaslužnim nagrajencem na letni konferenci AMS 2021, ki je potekala virtualno. (Grafika: Mary Kay Inc.)

Za nagrade se lahko potegujejo doktorski študenti programov katerekoli prepoznane univerze, visoke ali višje šole oziroma poslovne šole na svetu. Finalisti nagrad Mary Kay za doktorske disertacije in nagrad za predloge doktorskih disertacij za leto 2021 so:

Finalisti nagrad Mary Kay za predloge doktorskih disertacij za 2021 so:

  • zmagovalec - Luo Bowen, Univerza v Rochestru, ZDA

  • 2. mesto - Aleksandrina Atanasova, Univerza Royal Holloway v Londonu, Združeno kraljestvo

  • 3. mesto - Riley Krotz, Univerza v Tennesseeju, ZDA

Finalisti nagrad Mary Kay za doktorske disertacije za 2021 so:

  • zmagovalec - Irene Nahm, Univerza v Minnesoti, ZDA

  • 2. mesto - Constant Pieters, Univerza v Tilburgu, Nizozemska

  • 3. mesto - Victor Lima, Univerza York, Kanada

"Mary Kay je zavezana zagotavljanju priložnosti za opolnomočenje, razvoj karier in izobraževanje po vsem svetu," je dejala vodja marketinga pri Mary Kay Inc. Sheryl Adkins-Green. "Podpora strokovnjakom s področja marketinga prek nagrad AMS za znanstvene disertacije in predloge znanstvenih disertacij izjemnim posameznikom omogoča, da zasijejo in dosežejo napredek v svojih karierah. Njihov prispevek na področju marketinga je izjemen in počaščeni smo, da jih lahko pri tem podpiramo."

"Vsako leto za nagrade Mary Kay za disertacije dobimo na desetine prijav marketinških strokovnjakov, ki želijo nadgraditi svoje kariere in dobiti kritiški odziv svojih kolegov ter tako okrepiti svoje disertacije," je dejala predsednica Akademije za marketinške znanosti Julie Moulard. "Nagrade Mary Kay za disertacije že več kot dve desetletji ponujajo priložnost, da strukturirajo in uglasijo svoje raziskave, se povežejo z vodilnimi na področju in povečajo svojo razpoznavnost med akademskimi kolegi, kar je vse ključno za podkrepitev njihovega dela in objave njihovih ugotovitev v zaupanja vrednih revijah za marketing."

Za več informacij o Nagradah Akademije za marketinške znanosti Mary Kay za disertacije kliknite tukaj.

O Mary Kay
Mary Kay Ash, ena prvih žensk, ki so prebile stekleni strop, je pred skoraj 60 leti svoje lepotno podjetje ustanovila s tremi cilji: razviti nagrajujoče priložnosti za ženske, ponuditi izdelke, ki se jim ni moč upreti, ter izboljšati svet. Te sanje so vzcvetele v več milijard vredno podjetje z milijoni neodvisnih prodajalk v skoraj 40 državah. Mary Kay je predana vlaganju v znanost, ki stoji za lepoto in proizvodnjo vrhunske nege kože, lepotilne kozmetike, prehranskih dopolnil in dišav ter si v partnerstvu z organizacijami z vsega sveta prizadeva za pozitiven doprinos družbi. Mary Kay Global Design Studio je kreativna agencija, ki deluje kot kreativni inkubator za kampanje in sodelovanja podjetja Mary Kay na področju mode, oblikovalstva in vplivništva pri preoblikovanju dizajna izdelkov in embalaže in digitalnih inovacijah, ki so namenjene potrošnikom.

O Akademiji za marketinške znanostiAkademija za marketinške znanosti je neprofitna, mednarodna, znanstvena, poklicna organizacija. Predana je promociji visokih standardov in odličnosti pri ustvarjanju in širjenju marketinškega znanja in spodbujanju marketinških praks pri vlogi vodenja na področju marketinga po vsem svetu. Akademija je pri zasledovanju tega cilja predana najvišjim etičnim standardom in kolegialnosti.

Izvorno različico sporočila si oglejte na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210727005230/en/

Kontakti

Mary Kay Inc. Corporate Communications
Marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 or media@mkcorp.com

Vir: Mary Kay Inc.

Multimedijske vsebine

foto

AMS nagrade Mary Kay za doktorske disertacije podelili šestim zaslužnim nagrajencem na letni konferenci AMS 2021, ki je potekala virtualno. (grafika: Mary Kay Inc.)


Veljavna verzija sporočila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoč in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.