O-STA

Hyatt krepi položaj vodilne hotelske verige na področju razkošja, življenjskega sloga in prostega časa za leto 2023 in naprej z rekordnim razvojnim programom po vsem svetu


Hyattova transformativna rast se nadaljuje z načrtovanim prevzemom skupine Dream Hotel Group, globalno širitvijo blagovne znamke Caption by Hyatt in organsko rastjo Hyattovega globalnega portfelja

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Družba Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) je danes objavila, da je Hyatt pripravljen za nadaljnjo transformativno rast v letu 2023 in naprej z rekordno ponudbo približno 117.000 sob po vsem svetu ob koncu leta 2022. Skoraj vsaka četrta nepremičnina v programu se uvršča kot lifestyle hotel, ki predstavlja 10 odstotkov obstoječe baze hotelov, kar še dodatno utrjuje Hyattov vodilni položaj na področjih luksuza, življenjskega sloga in prostega časa. Znatna rast teh nepremičnin z visoko vrednostjo v Hyattovem portfelju povečuje število pozitivnih izkušenj gostov, ki lahko dodatno razširijo program zvestobe World of Hyatt v Hyattovem portfelju.

Pomembna gonilna sila te rasti je napovedan prevzem blagovne znamke lifestyle hotelov skupine Dream Hotel Group in platforme za upravljanje, ki naj bi v portfelj Hyatta pripeljala uveljavljene blagovne znamke lifestyle hotelov - vključno z blagovnimi znamkami Dream Hotels, Unscripted Hotels in The Chatwal. Lastnine skupine Dream Hotel Group so znane po svoji izkustveni gostoljubnosti, vključno s priljubljenimi restavracijami in prizorišči nočnega življenja, zgrajenimi na strateških in nekonvencionalnih programih in sodelovanju z blagovnimi znamkami, združenimi z unikatnimi dizajni, ki upravičujejo svoj sloves. Prevzem bo v družino Hyatt pozdravil več kot 600 novih sodelavcev, kar bo prineslo globoko strokovno znanje na področju izkustvenega gostoljubja v Hyattov globalni portfelj lifestyle ponudb in razširilo odtis Hyattove blagovne znamke na strateških destinacijah, vključno z Nashvillom, Hollywoodom, Las Vegasom, South Beachom, Sveto Lucijo, Doho in New Yorkom. Zaznamoval bo tudi vstop blagovnih znamk Hyatt na trge, kot sta Catskills v New Yorku in Valle de Guadalupe v Mehiki.

Poleg tega je blagovna znamka Caption by Hyatt brand, ki združuje dizajn in udobje vrhunskega lifestyle hotela s prilagodljivostjo nastanitve z izbranimi storitvami, pripravljena na znatno rast po uspešni otvoritvi hotela Caption by Hyatt Beale Street Memphis leta 2022. Blagovna znamka naj bi povečala svojo prisotnost v Tennesseeju s Caption by Hyatt Chattanooga v sodelovanju s 3H Group (predvidoma leta 2024) in vstopila v Kalifornijo z blagovno znamko Caption by Hyatt Roseville v sodelovanju z LRE & Companies in American Hospitality Services, Inc. Hyatt Sacramento v sodelovanju s Presidio Hotel Development LLC in 29th Street Capital (oboje predvidoma leta 2026). Blagovna znamka Caption by Hyatt se mednarodno širi s predhodno napovedanimi nepremičninami, ki naj bi se odprle na Kitajskem in Japonskem leta 2023, v Vietnamu leta 2025 in v Sydneyju v prihodnjih letih. Blagovna znamka Caption by Hyatt, ki temelji na skrbi za ljudi in krajev ter ustvarjanju povezav med njimi, se zavzema za zaposlovanje različnih talentov, prodajalcev, obrtnikov in dobaviteljev - ter slavi raznolikost ljudi v skupnostih kjer so hoteli blagovne znamke Caption by Hyatt.

"Z našo namerno dolgoročno strategijo rasti in tesnim sodelovanjem z lastniki se Hyatt ponaša s petletno organsko rastjo neto števila sob, ki je vodilna v panogi," je dejal Jim Chu, izvršni podpredsednik in glavni direktor za rast pri družbi Hyatt. "Lastniki želijo sodelovati z nami zaradi našega strokovnega znanja, uspešnosti in optimalnega položaja v industriji. Prisotni smo po celem svetu, vendar smo dovolj spretni, da ustvarjamo osebne odnose, črpamo iz lastnih izkušenj in vodimo s sočutjem."

Nove luksuzne in lifestyle nepremičnine ter nepremičnine za prosti čas na uglednih trgih

Hyatt pričakuje dodatno organsko rast v svoji ponudbi na področju luksuza, življenjskega sloga in prostega časa, s čimer prinaša premišljen dizajn, inovativno hrano in pijačo ter prilagojene storitve po vsem svetu.

Blagovna znamka Park Hyatt načrtuje:

- Ponovno vzpostavitev svoje prisotnosti v Južni Afriki s hotelom Park Hyatt Johannesburg konec leta 2023 in vstop v Maroko s hotelom Park Hyatt Marrakech, ki ponuja eleganco luksuznega letovišča z maroškim šarmom.

- Vrnitev v London s hotelom Park Hyatt London River Thames in razširitev v azijsko-pacifiško regijo s hoteli Park Hyatt Taipei (Tajvan), Park Hyatt Kuala Lumpur (Malezija) in Park Hyatt Phu Quoc (Vietnam) leta 2024.

V letu 2023 bo znamka Andaz proslavila širitev na nove trge s hoteli:

- Andaz Doha v Katarju, ki bo ponesel lokalno navdahnjeno oblikovanje in sodobno umetnost na novo raven, gostom pa ponudil značilne stične točke in inovativne restavracije, vključno z južnoafriško restavracijo in restavracijo s singapursko ulično hrano.

- Andaz Pattaya Jomtien Beach na Tajskem bo bujno in osamljeno zatočišče ob plaži, ki bo gostom nudilo nešteto načinov za povezovanje z lokalno tajsko kulturo, od izletov po destinaciji do pristnih restavracij, wellnessa in družinskih dejavnosti.

- Andaz Mexico City Condesa, ki povezuje mehiško kulturo s tradicionalno arhitekturo in domiselnim dekorjem, je odprl svoja vrata pred kratkim, januarja.

- Andaz Macau, ki bo postavljen znotraj ene najbolj znamenitih in naprednih azijskih destinacij za srečanja in dogodke, mednarodnem kongresnem centru Galaxy (GICC), bo odprt kot največji hotel Andaz na svetu z več kot 700 sobami in apartmaji.

- Andaz Nanjing Hexi v Veliki Kitajski bo združil eklektičen duh sodobnega Nanjinga in dolgo zgodovino uspešne akademske kulture.

Blagovni znamki Hyatt's Boundless Collection in Independent Collection, ki segata od prestižnih do luksuznih blagovnih znamk lifestyle hotelov, predstavljata program pričakovanih odprtij v letih 2023 in 2024, vključno z:

- Rastjo blagovne znamke Thompson Hotels z dvema elegantnima urbanima oazama, ki naj bi debitirala s hoteloma Thompson Palm Springs in Thompson Houston.

- Razširitvijo blagovne znamke Hyatt Centric na glavne destinacije, ki goste povezujejo s središčem dogajanja, vključno s hoteli Hyatt Centric Congress Avenue Austin, Hyatt Centric Zhongshan Park Shanghai in Hyatt Centric Xi'an Gaoxin.

- Pričakovano predstavitvijo blagovne znamke Destination by Hyatt na Floridi z zelenim golfskim letoviščem z 18 luknjami Banyan Cay Resort & Golf v West Palm Beachu kot tudi v azijsko-pacifiškem območju s hotelom The Grand Resort v Qingchengshanu na Kitajskem.

- Načrtovano predstavitvijo znamke JdV by Hyatt na Rhode Islandu z živahnim obalnim hotelom The Pell, ki se nahaja sredi otoka Aquidneck v Middletownu, in v Goi s pričakovano otvoritvijo hotela Ronil na 1,6 hektarja obalnega zemljišča v Bagi v Indiji.

- Pričakovanim odprtjem butičnega hotela NUMU Boutique Hotel, ki je del zbirke The Unbound Collection by Hyatt, v mestu San Miguel de Allende v Mehiki.

Predstavljamo vrhunske znamke z all inclusive ponudbo po vsem svetu

Družba Hyatt ponuja enega največjih portfeljev luksuznih all-inclusive letovišč na svetu, vključno z velikim naborom pričakovanih odprtij v letu 2023, ki jih vodi rast na priljubljenih črnomorskih destinacijah v Bolgariji in nedavno uvedbo blagovne znamke Secrets Impression Resorts & Spas, prve svojevrstne ponudbe, ki zagotavlja najvišje ravni luksuznih all-inclusive storitev in udobja. Ta intimna linija butičnih letovišč samo za odrasle ponuja ekskluzivna osebna doživetja, storitve strežaja in izbrano gastronomijo, ki presegajo pričakovanja. Nova razširitev linije je decembra 2022 praznovala odprtje hotela Secrets Impression Moxché Playa del Carmen, pozneje letos pa naj bi pozdravila svojo drugo nepremičnino, Secrets Impression Isla Mujeres.

Izbrane storitve v porastu na najboljših počitniških destinacijah, ki privabljajo družine in turistične popotnike

Z več kot 400 Hyatt Place in skoraj 130 Hyatt House nepremičninami na najboljših potovalnih destinacijah po vsem svetu, Hyattove izbrane blagovne znamke še naprej širijo svojo bazo strank v želji da bi pritegnile popotnike in družine, ki iščejo sproščujoče in brezhibne hotelske izkušnje. Nedavna osvežitev blagovne znamke Hyatt House omogoča posebne izkušnje dolgih in kratkih bivanjih. Popotniki, ki bivajo v hotelih Hyatt House po vsem svetu, se lahko počutijo kot doma, ne glede na to, ali gre za družinski oddih, ponovno srečanje s prijatelji ali podaljšanje poslovnega potovanja.

Pričakuje se, da bo družba Hyatt v prihodnjih letih dodala zavidljivo linijo nepremičnin Hyatt Place in Hyatt House po vsem svetu, vključno s ključnimi nastajajočimi žariščnimi točkami za prosti čas in poslovnimi potovalnimi destinacijami v ZDA in Kanadi, kot so Hyatt House Traverse City (Michigan), Hyatt House Bozeman (Montana), Hyatt Place Cape Canaveral (Florida), Hyatt House Roseville (Kalifornija), Hyatt Place Toronto - Downtown/Jarvis Street (Ontario) in Hyatt Place Mississauga - Airport Corporate Center (Ontario). Poleg tega naj bi leta 2023 blagovni znamki vstopili na mednarodni trg v Gvajani in Estoniji.

Za več informacij o hotelih Hyatt obiščite www.hyatt.com.

Izraz "Hyatt" je v tej izdaji uporabljen zaradi priročnosti in se nanaša na družbo Hyatt Hotels Corporation in/ali eno ali več njenih podružnic.

O družbi Hyatt Hotels Corporation

Družba Hyatt Hotels Corporation s sedežem v Chicagu je vodilno svetovno gostinsko podjetje, ki se ravna po svojem načelu - skrbeti za ljudi, da lahko dajo vse od sebe. 30. septembra 2022 je bilo v portfelju družbe več kot 1.200 hotelov in objektov all-inclusive v 72 državah na šestih celinah. Ponudba družbe obsega blagovne znamke kolekcije Timeless, ki vključuje Park Hyatt®, Grand Hyatt®, Hyatt Regency®, Hyatt®, Hyatt Residence Club®, Hyatt Place®, Hyatt House®, in UrCove; kolekcije Boundless, ki vključuje Miraval®, Alila®, Andaz®, Thompson Hotels®, Hyatt Centric® in Caption by Hyatt; kolekcije Independent, ki vključuje The Unbound Collection by Hyatt®, Destination by Hyatt™ in JdV by Hyatt™, ter kolekcije Inclusive, ki vključuje Hyatt Ziva®, Hyatt Zilara®, Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, Secrets® Resorts & Spas, Breathless Resorts & Spas®, Dreams® Resorts & Spas, Vivid Hotels & Resorts®, Alua Hotels & Resorts® in Sunscape® Resorts & Spas. Hčerinske družbe upravljajo program zvestobe World of Hyatt®, ALG Vacations®, Unlimited Vacation Club®, storitve upravljanja destinacij Amstar DMC in tehnološke storitve Trisept Solutions®. Za več informacij obiščite www.hyatt.com.

V prihodnost usmerjene izjave

V prihodnost usmerjene izjave v tem sporočilu za javnost, ki niso zgodovinska dejstva, so v prihodnost usmerjene izjave v smislu Zakona o reformi sodnih postopkov v zvezi z zasebnimi vrednostnimi papirji iz leta 1995. Te izjave vključujejo izjave o predlaganem prevzemu blagovne znamke hotelov lifestyle in platforme za upravljanje skupine Dream Hotel Group, vključno s pričakovanimi finančnimi in operativnimi koristmi zaradi prevzema, prednostmi za goste in lastnike, ki izhajajo iz prevzema, številom nepremičnin, ki bodo v prihodnosti odprte zaradi prevzema, pričakovano vključitvijo hotelov, pridobljenih v okviru prevzema, v program zvestobe World of Hyatt, pričakovanim časovnim rokom za dokončanje prevzema, obeti ali dogodki v prihodnosti, ter vključujejo znana in neznana tveganja, ki jih je težko napovedati. Zato se lahko naši dejanski rezultati, uspešnost ali dosežki bistveno razlikujejo od tistih, ki so izraženi ali nakazani v teh v prihodnost usmerjenih izjavah. V nekaterih primerih lahko v prihodnost usmerjene izjave prepoznate po uporabi besed, kot so "lahko", "bi lahko", "pričakujemo", "nameravamo", "načrtujemo", "želimo", "predvidevamo", "verjamemo", "ocenjujemo", "napovedujemo", "potencialno", "nadaljujemo", "verjetno", "bomo", "bi" in različic teh izrazov in podobnih izrazov ali po negativnosti teh izrazov ali podobnih izrazov. Takšne v prihodnost usmerjene izjave nujno temeljijo na ocenah in predpostavkah, ki so po našem mnenju in mnenju našega poslovodstva sicer razumne, vendar negotove. Dejavniki, zaradi katerih se lahko dejanski rezultati bistveno razlikujejo od trenutnih pričakovanj, med drugim vključujejo: tveganja, povezana s prevzemom družbe Apple Leisure Group, vključno z uspešno integracijo dejavnosti družbe Apple Leisure Group; trajanje in resnost pandemije COVID-19 ali morebitnega dodatnega ponovnega izbruha ter hitrost okrevanja po pandemiji ali morebitnem dodatnem ponovnem izbruhu; kratkoročni in dolgoročni učinki pandemije COVID-19, tudi na povpraševanje po potovanjih, prehodne in skupinske dejavnosti ter raven zaupanja potrošnikov; vpliv ukrepov, ki jih sprejmejo vlade, podjetja ali posamezniki kot odziv na pandemijo COVID-19 ali kakršni koli dodatni izbruh, na svetovna in regionalna gospodarstva, omejitve ali prepovedi potovanj ter gospodarsko dejavnost; sposobnost tretjih lastnikov, franšizojemalcev ali partnerjev v gostinskih podjetjih, da se uspešno soočijo z učinki pandemije COVID-19 ali kakršnega koli dodatnega izbruha; splošno gospodarsko negotovost na ključnih svetovnih trgih in poslabšanje svetovnih gospodarskih razmer ali nizko stopnjo gospodarske rasti; stopnjo in hitrost okrevanja gospodarstva po gospodarskih recesijah; omejitve in prekinitve globalne dobavne verige, naraščajoče stroške dela in materialov, povezanih z gradnjo, ter povečanje stroškov zaradi inflacije ali drugih dejavnikov, ki jih morda ne bo v celoti nadomestilo povečanje prihodkov v našem poslovanju; tveganja, ki vplivajo na segmente luksuznih, letoviščnih in all-inclusive nastanitev; raven porabe v poslovnih, rekreativnih in skupinskih segmentih ter zaupanje potrošnikov; zmanjšanje zasedenosti in povprečne dnevne cene; omejeno preglednost glede prihodnjih rezervacij; izgubo ključnega osebja; notranje in mednarodne politične in geopolitične razmere, vključno s političnimi ali državljanskimi nemiri ali spremembami trgovinske politike; sovražnostjo ali strahom pred njimi, vključno s prihodnjimi terorističnimi napadi, ki vplivajo na potovanja; nesreče, povezane s potovanji; naravne nesreče ali nesreče, ki jih povzroči človek, kot so potresi, cunamiji, tornadi, orkani, poplave, gozdni požari, razlitja nafte, jedrske nesreče in svetovni izbruhi pandemij ali nalezljivih bolezni ali strah pred takimi izbruhi; našo sposobnost, da uspešno dosežemo določene ravni dobička iz poslovanja v hotelih, za katere veljajo testi uspešnosti ali jamstva v korist naših tretjih lastnikov; vpliv prenov in predelav hotelov; tveganja, povezana z našimi načrti za razporeditev kapitala, programom odkupa delnic in izplačili dividend, vključno z zmanjšanjem ali odpravo ali prekinitvijo dejavnosti odkupa ali izplačil dividend; sezonsko in ciklično naravo nepremičninskega in gostinskega poslovanja; spremembe v distribucijskih dogovorih, kot na primer prek spletnih potovalnih posrednikov; spremembe okusov in preferenc naših strank; odnose s sodelavci in sindikati ter spremembe delovne zakonodaje; finančno stanje in naše odnose s tretjimi lastniki nepremičnin, franšizami in partnerji gostinskih podjetij; morebitno nezmožnost tretjih lastnikov, franšiznih upravičencev ali razvojnih partnerjev, da bi prišli do kapitala, potrebnega za financiranje trenutnega poslovanja ali izvajanje naših načrtov za rast; tveganja, povezana z morebitnimi prevzemi in odsvojitvami ter uvajanjem konceptov novih blagovnih znamk; časovno usklajenost prevzemov in odsvojitev ter našo sposobnost uspešne integracije zaključenih prevzemov z obstoječim poslovanjem; nezmožnost uspešnega zaključka predlaganih transakcij (vključno z nezmožnostjo izpolnitve pogojev za zaključek ali pridobitve zahtevanih soglasij); našo sposobnost uspešnega izvajanja naše strategije za širitev dejavnosti upravljanja in franšiznega poslovanja ob hkratnem zmanjševanju baze nepremičninskih sredstev v predvidenih rokih in po pričakovanih vrednostih; zmanjšanje vrednosti naših nepremičninskih sredstev; nepredvidene prekinitve naših pogodb o upravljanju ali franšiznih pogodb; spremembe zvezne, državne, lokalne ali tuje davčne zakonodaje; povečanje obrestnih mer, plač in drugih stroškov poslovanja; nihanje deviznih tečajev ali prestrukturiranje valut; nesprejemanje novih blagovnih znamk ali inovacij; splošno nihanje kapitalskih trgov in našo sposobnost dostopa do teh trgov; spremembe konkurenčnega okolja v naši panogi, tudi zaradi pandemije COVID-19, konsolidacije panoge in trgov, na katerih poslujemo; našo sposobnost uspešne rasti programa zvestobe World of Hyatt in programa plačljivega članstva Unlimited Vacation Club; kibernetske incidente in napake informacijske tehnologije; izide pravnih ali upravnih postopkov; kršitve predpisov ali zakonov, povezanih z našim franšiznim poslovanjem; in druga tveganja, obravnavana v dokumentih družbe, ki jih je predložila SEC, vključno z našim letnim poročilom na obrazcu 10-K, ki so na voljo pri SEC. Vse v prihodnost usmerjene izjave, ki se lahko pripišejo nam ali osebam, ki delujejo v našem imenu, so izrecno v celoti omejene z zgoraj navedenimi previdnostnimi izjavami. Opozarjamo vas, da se ne zanašajte pretirano na v prihodnost usmerjene izjave, ki so podane šele na datum tega sporočila za javnost. Ne zavezujemo se, da bomo javno posodobili katero koli od teh v prihodnost usmerjenih izjav zaradi upoštevanja dejanskih rezultatov, novih informacij ali prihodnjih dogodkov, sprememb predpostavk ali sprememb drugih dejavnikov, ki vplivajo na v prihodnost usmerjene izjave, razen v obsegu, ki ga zahteva veljavna zakonodaja. Če posodobimo eno ali več v prihodnost usmerjenih izjav, ni mogoče sklepati, da bomo v zvezi s temi ali drugimi v prihodnost usmerjenimi izjavami izvedli dodatne posodobitve.

Veljavna verzija sporocila je izvirno besedilo, ki je napisano v izvirnem jeziku. Prevodi so na voljo le v pomoc in jih je potrebno primerjati z izvirnikom, ki je edina verzija besedila, ki ima lahko pravne posledice.

Kontaktni podatki

Glennie Janssen
Hyatt

glennie.janssen@hyatt.com


Vir: Hyatt Hotels Corporation