O-STA

Nacionalna kampanja slovenskih trajnostnih in butičnih turističnih ponudnikov "WOOD WE GO" odslej mednarodna

Portal www.WOODWEGO.com, ki združuje TOP slovenske ponudnike z najbolj dodelano butično in trajnostnostno ponudbo, je odslej uradno tudi v angleškem jeziku, kar pomeni, da je platforma slovenskih izjemnih hotelov in destinacij WOOD WE GO na ogled celemu svetu.

"To prelomnico smo dosegli v sodelovanju s profesionalno ekipo prevajalcev iz podjetja IOLAR, d.o.o., ki je znano po svoji izjemni natančnosti in zavezanosti h kakovosti. IOLAR je poleg podjetja LUMAR in GAŠPER eden od vodilnih partnerjev kampanje WOOD WE GO oziroma letošnjega izbora TOP 9 slovenskih butičnih turističnih destinacij. Prevod multimedijskih vsebin v angleščino ni le korak naprej v naši mednarodni ekspanziji, temveč tudi pomemben prispevek k krepitvi naše blagovne znamke. Zavezani smo namreč k temu, da našim strankam ponudimo nič manj kot odličnost, in verjamemo, da bo visok nivo angleščine, ki ga zagotavlja ena največjih in tudi najbolj naprednih prevajalskih skupin v regiji, bistveno pripomogel končnemu cilju," pravi Liljana Vogrinec, soustanoviteljica WOOD WE GO.

INOVATIVNA PREDSTAVITEV TRANSFORMATIVNIH IZKUŠENJ

Namen WOOD WE GO kampanje, ki domači in tuji javnosti odkriva in predstavlja najboljših 9 slovenskih trajnostnih in butičnih hotelov in turističnih ponudnikov, je predstavitev transformativnih izkušenj, ki smo jih lahko kot gostje deležni s tovrstno inovativno turistično ponudbo, in koristi, ki jih lahko dajo te izkušnje za naše celostno dobro počutje in osebno rast. Pretanjen izbor slovenskih destinacij kampanja predstavlja skozi unikatne medijske vsebine na način, kot slovenske destinacije niso bile predstavljene še nikoli: skozi osebna doživetja, dokumentirana s fotozgodbami, izvirnimi opisi, reportažnimi blogi in enominutnimi videi. V ospredje postavlja slovenske butične bisere, v katerih nudijo celosten pristop k dobremu počutju svojih gostov, ustvarjajo nepozabne izkušnje in postavljajo novo paradigmo slovenskega butičnega turizma.

Več informacij o WOOD WE GO kampanji:

Partnerji / podporniki kampanje, ki bo skozi transformativna potovalna doživetja dvigovala celostno kulturo bivanja so: Iolar, d. o. o., Lumar, d. o. o., in Gašper trženje, d. o. o.

Več o kampanji, ki predstavlja 9 TOP slovenskih destinacij, preberite tukaj!

Spletna stran WOOD WE GO: Tukaj

Instagram WOOD WE GO: Tukaj

TikTok WOODWEGO Tukaj

YouTube kanal: Tukaj

Kontakt: E-mail: talk2us@woodwego.com